Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 686
Hei
lurte på om dere har noen tips til meg. er helt noob på youtube.
Men her er en liten video eg fikk lasta opp: http://www.youtube.com/watch?v=eI6_JI-DJ1o
eg tenker å legge ut kun Troll videoer, og Sniping . det er vel kun BF3 eg kommer til å spille.
Er det viktig med god redigering? for det programmet eg har brukt på mine videoer er et program som eg fekk med pvren
Har hørt at sniper/shotgun sync videoer er poulert?
eg har AFX og Sony vegas. Hvor lang tid trur dere det tar å lære seg litt redigering?
Kan være greit å starte med tutorials og lese seg litt opp på basics. Finner mye bra på google og youtube. finn ut hvilken type look du vil ha på dine videoer og lær deg effectene og redigeringen. Start gjerne med klipping så du får fine klipp og ikke bare en masse random scener i hytt og pine. og tenk over hvilket type publikum du ønsker deg med tanke på innspilling. Kødde videoer med kødde stemme passer vel best i fjortis klassen, godt redigert trolle videoer øker nok alders gruppen litt hvis man har dugent innhold.

Håper dette hjelper deg litt på vei.
Lær deg effekter og tren med å finne ut hvor de vil se bra ut. Sync musikk og gameplay godt, og hold deg til 'temaet' til montagen, og ikke ha med suicide-klipp med mindre de er dritfete.