Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1553
Heisan.
Har nylig havnet på en kraftig nostalgi trip, og bynt å leke meg i Habbo igjen for første gang på over 10 år. Lurer derfor på om noen her inne kanskje har også spilt, men da ikke på norske versjonen, men .com, og har en bruker der med møbler de ikke har bruk for som heller jeg kan ta over

Hadde hvert veldig kult iallefall, så får dere ha takk for meg og en flott dag videre. Enkleste og kontakte på mail: om du har, hahah. #Cringe

- Håkon Holte.
Ville ikke oppgitt virkelig navn vist jeg var deg, men ønsker deg lykke til på nostalgi trippen
nå virker det ikke som om han skriver om ulovligheter eller andre ymse tema her på forumet, så navnet burde ikke være noe stress å legge ut.

Anyways, lykke til!
Trådstarter
24 3
Hahah kan både være sikkerhet for scam og/eller flauheten over og spille habbo I en voksen alder I guess. Hahah. Men jeg broker authenticator og alle jeg kjenner vet at jeg er en spesiell person, så det hadde ikke hvert noen hevet bryn I den garden :'D