Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1116
Hei Spiller litt battlefield 1 og ser etter folk som vil joine andre folk fra Norge, Ikke noe klan greier bare hyggelige folk som spiller sammen
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hva er greia med at hver eneste gang noen lager en tråd for å finne folk å spille med utelater de hvilken plattform de spiller på?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hva er greia med at hver eneste gang noen lager en tråd for å finne folk å spille med utelater de hvilken plattform de spiller på?
Vis hele sitatet...
Ikke lett å si, men tror de fleste mener at de spiller på PC da.
Går it ifra at han spiller på PC når han poster på PC-spill delen av forumet :P
Trådstarter
4 0
Yeah jeg trodde folk tokk det som en selvfølge når jeg poster på PC delen :P
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ah, selvsagt! Det la jeg ikke engang merke til. Men hadde nok ikke skadet å skrive det i førstepost
Jeg spiller en del bf1, egen discord og spiller gjerne med andre så bare og joine. Går litt på engelsk noen ganger siden jeg har venner i tyskland og england. https://discord.gg/PHWmkQ
Også en del som spiller bf 4 på TS men det er clan men vi godtar selvfølgelig nye medlemmer.
Du kan sikkert finne noen på freak-discorden. Du finner tråden her.