Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1071
hallo

jeg vurderer å kjøpe portal 2 men vet ikke om den kan kjøres fint på pcen min. Den er bærbar og kjøpte den i fjor for 6000. Jeg kan spille COD MW2 uten problemer på den. Samme med L4D 2

SPECS

Prosessor: AMD Athlon II P320 Dual-Core 2.10 GHz
RAM: 4 GB
64-bit
Grafikkort: ATI Mobility Radeon HD 5650

På forhånd takk
Sist endret av Spiralgalakse; 24. august 2011 kl. 19:07.
Sjekk her

Edit: Ninjaed
Sist endret av Erlendman; 24. august 2011 kl. 19:13.
Jeg har brukt den! Greien er at den sier at jeg ikke kan spille både MW 2 og L4D 2, for PCen min er for dårlig. Men det er feil! For jeg spiller det ofte, og har aldri opplevd lag! Den sier også at jeg ikke kan spille Portal 2, men det tror jeg faen ikke på fordi jeg har kunnet spille de andre 2 helt fint.
Sist endret av Spiralgalakse; 24. august 2011 kl. 19:18.
Portal 2 bruker samme graffik motor som alle andre valve spill som son L4D CSS så det burde gå helt fint
Sitat av toxicity Vis innlegg
Portal 2 bruker samme graffik motor som alle andre valve spill som son L4D CSS så det burde gå helt fint
Vis hele sitatet...
Å? Da satser jeg på det!
Du kan garantert kjøre det... Jeg klarte det fint med en drittpc...
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den så jeg! Elsker når spill blir filmatisert i slike kortfilmer, særlig når de er så profesjonelle som denne. Den hadde nok av kubjelle, banan og sjampis for å si det sånn