Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 702
Hei, jeg logga på nå uten å ha vært på wow accounten min på noen måneder. Så er plutselig Expansion packsa mine borte. Hadde Den første og Litch King. Men de er nå borte, noen idë om hva som kan ha skjedd??
Jeg vet ikke hva som har skjedd. Men jeg har prata mye me blizzard opp gjennom åra, og min erfaring er at de er jævelig greie. Så jeg ville ringt dem. Ganske så sikker på at om du faktisk har hatt de, så vil de være i stand til å se det. Og jeg kan nesten garantere at de vil fikse dette.
De har blant annet en tjeneste for å "degradere" kontoen din, så du får tilbake serialsene dine, men de vet fortsatt hva du har hatt og ikke hatt (hvertfall sånn med meg).
Lykke til
Har du ikke bare vært uheldig å velge "feil" spill. Har vært borti det selv en gang.

http://imageshack.us/photo/my-images/215/utennavns.png/

Der ser du et eksempel på at det går an å velge Cataclysm, samtidig som du har muligheten å lage en ny wow acc gratis. Fort gjort å trykke feil.
!TIPS for bedre service!

Om du liker metall (musikk sjangern) så kan du få enorm service om du ringer blizzard!

Endte opp med å prate om masse metall med en ansatt i Blizzard, han spurte mye om Black Metal scenen i Norge (selvfølgelig), og kunne informere meg at de fleste som jobber i Blizzard (Den norske telefon avdeling dog) er metalheads.

Hele endte med at vi prata om masse fet metall i over 40 minutter, og han fikset et problem for meg uten å blunke. Og dette problemet krevde egentlig full id og masse rart, men han syntes jeg var så fet å prate med at han ordna det med engang

Så det beste er å flekke opp engelsk kunnskapene dine, smelle opp telefonen og ringe dem!
Enig med de over her, du bør ringe Blizzard. Av egne erfaringer er kundeservicen dems god. Hver gang jeg har hatt problemer jeg har ringt for å løse har det gått fint. Og hey, du får til og med høre på musikk som høres ut som det er tatt rett i fra WoW mens du venter på svar.