Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2018
Er det mange som spiller wow her? Jeg er ganske ny og suger ganske hardt så jeg kjøpte noen sånne hjelpe greier over nettet som har vært veldig nyttige.. er det noen som har noen flere "komme fort i gang" hjelpe-programmer eller?
Du kan jo prøve... WoW forumene? Just a suggestion.
Hva mener du med et hjelpeprogram? Alle tredjepartiprogrammer som påvirker WoW er imot EULAen til Blizzard og er dermed ikke lov å benytte seg av.
Slutta med WoW for rundt 3-4 år siden (noe jeg er glad for )
Hva mener du med hjelpe programmer?

Hacks eller guider?
Regner egentlig med at han faktisk betalte for en addon.

Addons kan du laste ned fra www.curse.com. De er gratis.

Det er selvfølgelig noen spesiallagde som koster penger, men de finner man på andre sider, og gjerne i bukten om man vil ha dem gratis.
Hvis du er lvl 85 kan www.noxxic.com være en side og anbefale.
Hmm, betalte addons? Jeg har spilt WoW siden tidlig Vanilla og har aldri hørt om eller kommet over det tidligere..
Istedenfor å rase gjennom levelene (Skaff deg en venn, bruk RAF isåfall), prøv å "nyt" spillet, med en blanding av quests og instances.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hmm, betalte addons? Jeg har spilt WoW siden tidlig Vanilla og har aldri hørt om eller kommet over det tidligere..
Vis hele sitatet...
Har du aldri hørt om questhelper lignende addons som man må betale penger for? Da har du ikke spilt nok.

Jeg har spilt wow siden tidlig 2006, og jeg har sett reklame for disse mange ganger. Har også lastet ned og brukt fra bukta. Husker ikke navnet for øyeblikket, men de eksisterer
Om du leter etter hacks, boter osv. finner du dette på www.mmowned.com.

Jeg husker jeg hadde en "sql injection hack". Med denne hacken kunne jeg fly, speedhacke, teleportere og mye annet på live servere
kan hende jeg fortsatt har denne liggende på datamaksinen en plass...
Sist endret av Azarat; 29. juli 2011 kl. 17:13.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Om du leter etter hacks, boter osv. finner du dette på www.mmowned.com.

Jeg husker jeg hadde en "sql injection hack". Med denne hacken kunne jeg fly, speedhacke, teleportere og mye annet på live servere
Vis hele sitatet...
Må legge til at det er viktig å sjekke hvilken versjon av WoW hacks/bots er kompatibel med. Jeg husker jeg brukte en pirox bot i 2008(?). Om man bruker den nå, så regner jeg med man blir banna med en gang. Er vel også slik at AFK-systemet er endret, så mye fungerer ikke etter den oppdateringen.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Må legge til at det er viktig å sjekke hvilken versjon av WoW hacks/bots er kompatibel med. Jeg husker jeg brukte en pirox bot i 2008(?). Om man bruker den nå, så regner jeg med man blir banna med en gang. Er vel også slik at AFK-systemet er endret, så mye fungerer ikke etter den oppdateringen.
Vis hele sitatet...
Ja, hacken jeg brukte er sikkert ikke kompatibel med WoW versjonen nå. Da jeg brukte den gikk det mange dager (kansje uker) før jeg ble bannet.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Har du aldri hørt om questhelper lignende addons som man må betale penger for? Da har du ikke spilt nok.

Jeg har spilt wow siden tidlig 2006, og jeg har sett reklame for disse mange ganger. Har også lastet ned og brukt fra bukta. Husker ikke navnet for øyeblikket, men de eksisterer
Vis hele sitatet...
Men hvorfor gidde å betale for disse når Questhelper fungerer like bra? Jeg har også sett AdSense-reklame for sånne på samme sider som selger gull, så jeg burde kanskje omdefinere spørsmålet mitt litt: Finnes det noen seriøse aktører som driver med utvikling og salg av addons?

Sitat av Mangooz Vis innlegg
Må legge til at det er viktig å sjekke hvilken versjon av WoW hacks/bots er kompatibel med. Jeg husker jeg brukte en pirox bot i 2008(?). Om man bruker den nå, så regner jeg med man blir banna med en gang. Er vel også slik at AFK-systemet er endret, så mye fungerer ikke etter den oppdateringen.
Vis hele sitatet...

Pirox fungerer fortsatt helt utmerket, så lenge du oppdaterer botten, selvfølgelig.
Hvis du leter etter noen slags form for bot, vil jeg heller anbefale Honorbuddy istedenfor Pirox.

www.mmowned.com er en veldig hjelpende side. Hvis du blir Donator der, får du tilgang til mange av guidene som koster penger som Zygor's Levling guide, Dugi's wow guide og mange andre Gold Guides.
Blizzard endret brukeravtalene sine forleden, og det er nå ikke lengre lov å ta betalt for addons.

Tredjeparts programvare er derimot ikke tillatt overhodet, og du kan få kontoen din sperret permanent om du blir tatt i å bruke det.

Men OT, spillet er lagt opp til å være ganske selvforklarende på dette tidspunktet. Første gang du starter spillet popper det opp en guide som viser hvordan du løper rundt og angriper, og du må faktisk gjennomføre den (eller klikke den bort) for å fjerne pop-up'en. Deretter burde ting komme litt av seg selv. Om du holder musen over de forskjellige feltene på Character-siden din får du se hva de gir til din spesifikk klasse, og etterhvert lærer du deg lett hva som er bra og ikke bra. Questene er veldig generiske, og det er piler og markører på kartet som sender deg i riktig retning som standard (uten addons), så det burde ikke være så ekstremt vanskelig.

Når du begynner å komme litt i gang så får du heller spørre andre spillere om hvordan ting fungerer. Er det noen med litt tid til overs så kan det hende at de vil ta seg tid og forklare, gitt at du høflig og med noenlunde korrekt engelsk sier at du er ny og lurer på et par småting.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Dyret Vis innlegg
Blizzard endret brukeravtalene sine forleden, og det er nå ikke lengre lov å ta betalt for addons.

Tredjeparts programvare er derimot ikke tillatt overhodet, og du kan få kontoen din sperret permanent om du blir tatt i å bruke det.

Men OT, spillet er lagt opp til å være ganske selvforklarende på dette tidspunktet. Første gang du starter spillet popper det opp en guide som viser hvordan du løper rundt og angriper, og du må faktisk gjennomføre den (eller klikke den bort) for å fjerne pop-up'en. Deretter burde ting komme litt av seg selv. Om du holder musen over de forskjellige feltene på Character-siden din får du se hva de gir til din spesifikk klasse, og etterhvert lærer du deg lett hva som er bra og ikke bra. Questene er veldig generiske, og det er piler og markører på kartet som sender deg i riktig retning som standard (uten addons), så det burde ikke være så ekstremt vanskelig.

Når du begynner å komme litt i gang så får du heller spørre andre spillere om hvordan ting fungerer. Er det noen med litt tid til overs så kan det hende at de vil ta seg tid og forklare, gitt at du høflig og med noenlunde korrekt engelsk sier at du er ny og lurer på et par småting.
Vis hele sitatet...
Helt enig her - har selv bevitnet en 12 år gammel gutt som skulle få teste wow for første gang. Jeg tenkte han skulle få prøve en helt ny char, men det var for lett. Så vi logget en av mainene mine og etter en time eller to hadde han skjønt veldig mye av det man trenger for å spille, og jeg lot han farme VP en stund.

Han fikk heller ikke særlig hjelp fra meg, utenom de mest grunnleggende tacsene for toonen han fikk spille (frost dk). Gutten eide tilogmed endel i instances (dps messig).

Så, med mindre du er hypp på å sløse tiden er mitt beste tips å bare spille...ting kommer av seg selv, og hvis du gidder er det sinnsykt mange svar på alt du lurer på gjennom hele spillet, både ved quests, movieclips, npcs, andre spillere osv osv. GL HF
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Skaff deg 3x til 80, kjøp en haug med gull, enchant alt du trenger og gem opp med gode gems. Kjør på, ha det gøy, bli god når du kommer til 85
Sitat av uaexed Vis innlegg
Skaff deg 3x til 80, kjøp en haug med gull, enchant alt du trenger og gem opp med gode gems. Kjør på, ha det gøy, bli god når du kommer til 85
Vis hele sitatet...
Kjøpe gull? Skaffer jo lett flere k med gull på en kveld jo :P Behøver ikke kjøpe da.
Personlig syntes jeg det er MYE morsommere å følge storylines og få med meg lore de gangene jeg spiller framfor å rase meg opp til topplevel, og siden du nettopp har begynt å spille kan jo det være en god idé?
Warcraft universet er helt et gjennomført verk.

Og hjelp til å komme fort igang? Min erfaring er at man lærer mens man spiller, og har man spørsmål angående ting i dungeons o.l er gjerne medspillere veldig behjelpelige om du er en første gangs spiller.
Sitat av bleh Vis innlegg
Han fikk heller ikke særlig hjelp fra meg, utenom de mest grunnleggende tacsene for toonen han fikk spille (frost dk). Gutten eide tilogmed endel i instances (dps messig).
Vis hele sitatet...
Om han hadde mer DPS enn andre i instancen sier ingenting om han er god til å spille eller ikke. Det sier bare noe om hvor bra gear du har i forhold til de andre / bedre class. Å spille Frost DK DPS krever ikke så veldig mye av hjernen, bortsett fra muligheten til å klikke på noen få knapper når runer er klare.
Sitat av Kriss243 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bare ventet på at spill skulle nevnes i denne saken