Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2879
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis dette ikke er lov å spørre om så beklager jeg.
Men har folk erfaringer med å ta med kokain på konserter/festivaler?

Tenker tons of rock neste uke. Av erfaring med MYE konserter ser jeg mange fordeler med å kunne ta seg en stripa med brus enn å fly å kjøpe øl eller pisse pga øl.

Noe de er veldig på der? Tips til hvor jeg kan gjemme det når jeg går inn?
Har aldri opplevd å bli ransaket på konsert. Har opplevd narkotikahunder på snoop dogg konsert for flere år siden, ble tatt til siden og lyst i øyene og en kjapp pat-down eller hva man sier. Vært på over 10 konserter siden og bare opplevd at de er oppmerksomme på damene sine vesker egentlig, har hatt ferdigrullede jointer på flere konserter og aldri tenkt på det, aldri opplevd eller sett folk bli tatt til siden for tydeligere sjekk. På eminem konserten i oslo ble jointer sendt mellom folk. Cola i topplokket på en snusboks ellet kapsler i boxeren er du nok veldig safe.
Sist endret av bullshit..; 22. juni 2019 kl. 02:32.
Hos meg har det alltid kommet helt ann på hvem festival jeg har vært på. Hvor slottsfjellet kanskje var det strengeste regimet sånn i forhold til drugs som jeg har vært på hittil. Men ellers har det gått greit på de andre. Men det handler jo også hvor mye man ter seg til i forhold til mistanke og oppførsel av hva jeg har bevitnet som regel. Ransakelse er fort gjort om man viser tegn til mistenktsomhet o.l

Beste stedet på konsert er som regel å gjemme de på det edle stedet, foran altså!
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar begge to. Gode synspunkter og erfaringer. Selv er jeg veldig flink til å skjule at jeg er rusa.

Noen opplevelser med Tons of Rock? Tipper det er Pro Sec der og av erfaring så finnes det cowboyer der. Men ja de edle delene forann høres bra ut. Snakker vi kinderegg eller hva er løsningen?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tips på eventuelle kapsler?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt med på Hove, Roskilde og div konserter i lokale. Innekonserter har stort sett gått greit men det var en periode de ransakte lommer og bukseben og sjekka siggpakker på Rockefeller på alle før man fikk komme inn. På festivaler er det alltid en sjans for å bli tatt av sivil fordi man ser åpenbart rusa ut eller snakker om det med feil folk, og iblandt går de med hunder. På et stort festival område er det relativt trygt for det er liten odds for at hundene går akuratt der du er. Men det kommer til å være politihunder på Tons of rock. Har det fra sikre medarbeider kilder. Så jeg hadde ikke gambla på å ta med noe. Sikkerheten der blir veldig høy fordi det er nytt sted og rett ved et boligstrøk så de risikerer ikke å ha rusa idioter der som gjør at de risikerer å ikke få holde festivalen der neste år.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er veldig fin info. Og setter enormt pris på det! Kanskje best å ta litt før da, men blir tungt når man vil ha mer... Men takker altså!
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er veldig fin info. Og setter enormt pris på det! Kanskje best å ta litt før da, men blir tungt når man vil ha mer... Men takker altså!
Vis hele sitatet...
Eller ikke ta noe i det hele tatt. Personlig ser jeg ikke poenget med kokain/amf og rockefestival med mindre man har tenkt til å gå rundt med høyt blodtrykk å oppføre seg som en bråkete tulling og ødelegge for andre.
Sats på boksern eller sokker, som erfaren Tons gåer så vet jeg at dem kan sjekke ganske nøye i siggpakker, snusbokser og vesker. Oftest sjekker dem vel bare etter gjenstander man ikke skal ha på en festival og smuglet alkohol. Det har riktig nok også ofte vært en del politi der, som kanskje har et bedre trent øye på å se overstadig rusete mennesker.
Legger det alltid i lommeboka, har heller aldri opplevd skikkelig ransakelse på festilval/konsert. Mer praktisk med pepper på konsert da, så slipper du å justere hele tiden😊
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller ikke ta noe i det hele tatt. Personlig ser jeg ikke poenget med kokain/amf og rockefestival med mindre man har tenkt til å gå rundt med høyt blodtrykk å oppføre seg som en bråkete tulling og ødelegge for andre.
Vis hele sitatet...
Skjønner at man får slike svar. Men har aldri ansett meg som en tulling på kokain. Og vært på mange nok konserter til å virkelg hate den type mennesker du beskriver der.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Legger det alltid i lommeboka, har heller aldri opplevd skikkelig ransakelse på festilval/konsert. Mer praktisk med pepper på konsert da, så slipper du å justere hele tiden😊
Vis hele sitatet...
Pepper har jeg aldri prøvd, så vet ikke om det er anledningen å ta det før første gang i den settingen:P
Men sikkert mye mer gunstig.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg jobber med sikkerheten på Tons. anbefaler deg å la droger ligge igjen hjemme. ikke nok med at det sjekkes nøye ved inngang av PSS, altså ikke Prosec, men det er sivile vakter og sivilt politi på arenaen. dumt å bli tatt og kastet ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg jobber med sikkerheten på Tons. anbefaler deg å la droger ligge igjen hjemme. ikke nok med at det sjekkes nøye ved inngang av PSS, altså ikke Prosec, men det er sivile vakter og sivilt politi på arenaen. dumt å bli tatt og kastet ut.
Vis hele sitatet...
De sivil folka er ganske ubrukelig. Kan lett Snorre og ta en pille i munn lett uten at sivil folket ser det. Om du gjemmer Coke, eller molly i rumpesprekken så kommer du fint igjennom. Gå på do ta en stripe. Gjem deg i folkemengden
På king skurk one konserten som var i mai på Rockerfeller sjekket de alle røykpakkene for å lete etter jointer og annet.
Sist endret av venstrehook; 25. juni 2019 kl. 19:40.
Hadde med kokain på eminem i Oslo. 10g kansje. Var ingen hunder, og vaktene ga faen når de så jeg kakket liners på telefonen. Hadd med på diverse andre konserter også uten problem. Men da var jeg smart å brukte nøkkel istenfor å kakke på telefonen ��
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg har vært på Tons of Rock på festningen har vaktholdet vært som på andre metalkonserter f.eks i spektrum. De kjenner om du har våpen osv. på deg, også tar de evt. en liten kikk i sekken din.

Om det er et annet selskap på Ekeberg enn på festningen, vet jeg ikke. Men de sjekker nok ikke bokseren din eller oppi skoa dine.
Det har riktignok vært politi med og uten hund inne på området.
Det er ikke så vanskelig å smugle med seg en pose kokain uansett når du ska på konsert. Bare å snike med seg i bokser eller sokk når du går inn. Når jeg var på eminem så hadde de så dårlig kontroll at de ikke sjekket så vi hadde billett engang. Ble ikke ransaka heller. Kunne hadd med meg våpen å skutt eminem uten at noen hadde stoppet meg. Har vært mye strengere på andre andre konserter jeg har vært på. I Trondheim er de helt nazi på sånt. Kommer sivlsnut med hunder så å si hver helg.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det noen enklere beholder enn poser?