Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2347
Tørket nylig støv av min gamle kopi av Pirates Of the Caribbean (Sea Dogs 2) fra 2003. Spillet går helt fint an å installere, men når jeg skal starte det skjer det ingenting. Har forsøkt å kjøre som admin, og alle forskjellige kompatibilitets moduser. Alt som skjer er at jeg ser a pcen jobber i et sekund (musepekeren blir rund) men deretter nada.

Noen som vet åssen jeg kan fikse dette? Ville satt umåtelig stor pris på all hjelp.
hvilken windows har du? tipper du har en nyere windows som ikke kjører det.

Her er system requirements:
CPU: Pentium III/Athlon or better
CPU SPEED: 800 MHz
RAM: 128 MB
OS: Windows 98/98SE/ME/XP/2000
VIDEO CARD: 32 MB DirectX 8.1 3D compliant Video Card with Hardware T&L (NVIDIA GeForce2+ / ATI Radeon+)
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 1.5 GB
CD-ROM: 8X Speed CD/DVD-ROM
Pirates of the Caribbean Recommended Requirements
CPU: Pentium 4/Athlon XP or better
CPU SPEED: 2 GHz
RAM: 512 MB
OS: Windows 2000/XP
VIDEO CARD: 128 MB DirectX 9.0 3D compliant Video Card with Hardware T&L (NVIDIA GeForce FX+ / ATI Radeon 9500+)
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 1.5 GB
CD-ROM: 8X Speed CD/DVD-ROM
Sist endret av fesk_; 4. april 2018 kl. 17:56.
Skulle ikke være noe problem å kjøre spillet på windows xp på en virtuel maskin gjennom windows 10
Trådstarter
16 0
Hvordan gjør jeg dette?

er ikke spesielt god på dette, men vet at pcen min er MER enn kraftig nok til å kjøre spillet.
Sitat av Moozuzz Vis innlegg
Hvordan gjør jeg dette?

er ikke spesielt god på dette, men vet at pcen min er MER enn kraftig nok til å kjøre spillet.
Vis hele sitatet...
Du kan laste ned vmware player og en plateavbildning av en Windows xp dvd.
Du kan google og finne linker til begge deler, men du må selv finne en aktiveringsnøkkel for Windows xp.
Eventuelt så kan du kjøpe en gammel stasjonær pc som originalt kjører Windows xp.
Da slipper du eventuelle problemer med å kjøre spillet på en virtuell maskin.
Du finner helt sikkert en brukt pc på finn.
Eller så vet jeg at de selger eldre pcer på ebay.
Kjøp da i fra England, så slipper du å vente lenge på leveranse.
Vil tro du må ha en adapter til strømmen til pcen da, siden de bruker en annen strømledning en hva vi gjør.
Minner om at piratebay har windows xp, selvsagt ikke lov men en mulighet
Hva med høyreklikk -> egenskaper -> kompabilitetsmodus ?
Trådstarter
16 0
Sitat av Dice Vis innlegg
Hva med høyreklikk -> egenskaper -> kompabilitetsmodus ?
Vis hele sitatet...
Som du kansje ser i inlegget er dette forsøkt.
Ser ut til at Techquickie så tråden din. Her er en liten video om emnet.