Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6980
Hei! Jeg lurer på om det er noen Norske FTB servere fortsatt. Hvis ikke så kan jeg kjøpe en, så lenge der er nok folk som spiller og kanskje donater.

Hvis det ikke er noen servere, hva er de beste og billigste til å hoste FTB servere og hva slags modpack ser dere etter?
FTB Monster uten tvil
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Thorcraft.no kjører FTB unleashed
Trådstarter
48 2
Okay, Er det noen her som ville hatt en server til? En FTB Monster elns? Hvis det er nok så kan jeg skaffe med en grei server.

Og i tilleg så er Thorcraft.no ikke spesielt bra, griefa spawn... aldri noen på... osv..

Og det hadde vært greit om det var noen som kunne anbefale noen ftb minecraft server host. Creeper host har 4gb til 23€ Men ser etter noe billigere. Er 4GB nok uansett?
Sist endret av Ephox; 9. april 2014 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ephox Vis innlegg
Okay, Er det noen her som ville hatt en server til? En FTB Monster elns? Hvis det er nok så kan jeg skaffe med en grei server.

Og i tilleg så er Thorcraft.no ikke spesielt bra, griefa spawn... aldri noen på... osv..

Og det hadde vært greit om det var noen som kunne anbefale noen ftb minecraft server host. Creeper host har 4gb til 23€ Men ser etter noe billigere. Er 4GB nok uansett?
Vis hele sitatet...
You saying ; "shut up take my moneyh for free, and I`ll gief free stuff back, including my free moneyh" ?!
Sist endret av Eyeamare; 9. april 2014 kl. 17:21.
Fjordcraft.no - kjører Monster
Byggeklosser.net - kjører egen modpack med de fleste FTB-mods m.m.
Gamle Thorcraft var herlig, når det alltid var mange på men jo FTB hadde vært kanskje litt morro
Trådstarter
48 2
Vet noen om noen billige server hostere? Jeg fant en 6gb server til 30€ med dedikert IP og SSD. Og hva slags modpack vil dere ha? Horizons er ganske bra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har en liten 4-slot Monster server gjennom Multiplay der jeg spiller sammen med en kompis, men er misfornøyd med pris og support. FTB-teamet anbefaler Creeperhost, og det virker generelt bedre, så vurderer å flytte dit. Kjenner ikke så mange som spiller FTB, så gidder liksom ikke starte en stor en alene, men hvis flere vil være med å spleise, er det ikke meg imot.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har en dedikert maskin med 100/100mbps, i7-3770k og 16gb ram som jeg har slengt opp en FTB Unleashed server på! Har lekt meg litt med FTB Singleplayer den siste tiden og fått sansen for det og tenkte det var like greit å sette opp en server når jeg hadde muligheten..

Hvis det blir litt aktivitet er det ikke noe problem for meg å ha denne serveren oppe i lang tid fremover, det avhenger også litt av at noen kan bistå som moderatorer etc da jeg ikke har tid til dette bestandig .

Ønsker du byggetillatelse, send meg en PM med nicket ditt og litt kjapp info om deg selv (ASL holder lenge)..

IP: 5.9.138.57

Last ned FTB Launcher her: http://www.feed-the-beast.com/. Deretter installerer du Unleashed mod pack'n
Sist endret av Putresopp; 1. mai 2014 kl. 01:45.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei jeg ville gjerne vært interessert i å spille på serveren hvis jeg får lov, kontakt meg gjerne
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har noen oppe og går nå?
Jeg har nå en liten server med FTB Infinity, men har ikke så mange slots.
Joiner gjerne hvis mulig Kommer hjem fra ferie på mandag
Sist endret av tvi016; 5. april 2015 kl. 00:50.
Not a real gamer
retovio's Avatar
jeg joiner også hvis det er mulig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det fortsatt muligt å bli med? Isåfall kan jeg bli med?
▼ ... over en uke senere ... ▼
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis det er ønskelig har jeg tidligere meldt interesse for noe liknende (dog med mindre modpacks, kanskje noe custom), tråden finnes her hvis noen er interessert i å ta seg av den daglige driften - jeg betaler hostingen selv, har en dedikert server der minecraft-serveren kan kjøres.

Tråden finnes her.
▼ ... noen uker senere ... ▼
T-S
Lillegutt
19 0
Noen som kjører/vet om en norsk PVP FTB server?