Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1048
Hei, noen som veit hvilke mmorpg som er mest inn for tiden? Eller om det kommer noen nye i nærmeste fremtid?

Har spillt en del World og warcraft og ble ganske hektet på dette men er mange år siden jeg sluttet å spille, så vil gjerne prøve noe anna men gjerne med litt samme konsept.

Takk for saklige kommentarer!
Sitat av bJQRN Vis innlegg
Hei, noen som veit hvilke mmorpg som er mest inn for tiden? Eller om det kommer noen nye i nærmeste fremtid?

Har spillt en del World og warcraft og ble ganske hektet på dette men er mange år siden jeg sluttet å spille, så vil gjerne prøve noe anna men gjerne med litt samme konsept.

Takk for saklige kommentarer!
Vis hele sitatet...
The secret world av Funcom! http://www.thesecretworld.com/
Ser veldig artig ut
Rift er veldig likt wow. Rift har på en måte samlet alle de gode tingene fra diverse mmos og addet en del nytt. Personlig spiller jeg det ikke lenger da jeg er veldig lei mmorpg sjangeren generelt, men det er absolutt noe du bør sjekke ut
Sist endret av urrang; 13. september 2011 kl. 20:39.
prøv et sandbox MMORPG istedenfor et theme park MMORPG. det kan være en spennende avveksling. f.eks Darkfall.
Sitat av alexanderb Vis innlegg
prøv et sandbox MMORPG istedenfor et theme park MMORPG. det kan være en spennende avveksling. f.eks Darkfall.
Vis hele sitatet...
enig her. Darkfall er et kapittel for seg selv, ganske fantastisk spill. Har ikke tid å spille selv for tiden ,men har spilt siden launch og nå ventes det en relaunch, så er du lur så starter du nå og kommer godt i gang til den nye versjonen.
Gleder meg til Star Wars kommer ut selv, skal teste det med en gang det kommer ut

Vet du om den eksakte release date?
Rift som nevnt tidligere har mye av det WoW har ettersom WoW la ned "grunnreglene" for hvordan et MMORPG skal være. Endgame føler jeg det er mer du kan gjøre i Rift en WoW, spilt begge en del. Samtidig er Rift helt ferskt, og utvikleren har en ganske grei customer tankegang. Som for eks. gratis realm transfer ect.

Sluttet med Rift p.g.a at jeg rett å slett kjøpte meg alt for mye spill på Steam (Terraria, Minecraft, Dead Island + Rift går ikke)

Off-Topic: Du kan jo vente to måneder
Ikke MMORPG da men.
Anbefaler Lord of The Rings Online, er lvl 21 Human Lore-Master (Magican) og har spilt det over 80 timer, ble hekta fra første time

http://www.lotro.com/free.php?lang=en_GB&
Er mange spennende MMO som kommer nå i høst og tidlig neste år.
De jeg har sett mest på er

- The old republic
- The Secret world
- Guild wars 2
- Tera online
Sitat av Hoat Vis innlegg
Anbefaler Lord of The Rings Online, er lvl 21 Human Lore-Master (Magican) og har spilt det over 80 timer, ble hekta fra første time

http://www.lotro.com/free.php?lang=en_GB&
Vis hele sitatet...

Mange som spiller dette da? Når var relase?

Sitat av urrang Vis innlegg
Rift er veldig likt wow. Rift har på en måte samlet alle de gode tingene fra diverse mmos og addet en del nytt. Personlig spiller jeg det ikke lenger da jeg er veldig lei mmorpg sjangeren generelt, men det er absolutt noe du bør sjekke ut
Vis hele sitatet...
Hva koster dette?

Sitat av alexanderb Vis innlegg
prøv et sandbox MMORPG istedenfor et theme park MMORPG. det kan være en spennende avveksling. f.eks Darkfall.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen mellom disse to?

Takker for mange gode svar, greie er at jeg og en kompis som har litt mye tid etter jobb skal spille noe sammen. Hvilken nye mmorpg spiller kommer nå i høst?
Star Trek Online blir forresten gratis i løpet av året.