Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 615
Håper detta er rektig Sted å poste..~~ har jo med spill og gjøre såeh

Akuratt fiksa meg en account på cs source eller steam acc da.
så får jeg fan ikke tell.. er så lenge siden jeg har spilt det også
får starta cs og alt, Men får ikke Loada "Find servers" Den står bare konstant og loader opp, Men ingen servere viser seg, Hakke peiling hva som skjer,
Skikkelig frustrerende detta, Ingen som har peling på hva det kan være lixom..

Det kommer sånn Beskjed på skjermen min, Angående Skjermoppløsningen min, Osv ?
står på skjermadaptere: Mobile Intel(R) 4 Series Chipset Family?
Har 0 Greie på Invendig av en Pc , Så kunne trengt litt hjelp her.. ;S


Aff.
Limited edition
Moff's Avatar
Det kan være så enkelt som at du har satt på noen filtere som ikke matcher en eneste server. Når du er inne på "Find servers", klikk inn knappen nederst, "Filters" og sjekk at tags-feltet er tomt (feltet øverst, til høyre for der det står "Include". Sjekk at at feltet for "game" er "Counter-Strike: Source", "map" er tomt, "max players" er tomt, "latency" er "all", "location" er "all" og "anti-cheat" er "all". De tre sjekkboksene kan du også la være tomme ("server full", "has users playing" og "is not password protected"). Med alle de greiene av, så kan du refreshe.

Hvis det fremdeles ikke dukker opp noe, klikk ALT+TAB på tastaturet ditt, og påse at du ikke har fått opp en brannmur-advarsel som blokkerer spillet fra å koble til nettet. Hvis du har en egen brannmurprogramvare annen enn den som følger med Widows, så bør du legge til spillet i whitelisten der, sånn at det får til å koble til internett. Restart Counter-Strike etter at du har gjort en av disse to tingene, hvis det fremdeles ikke fungerer.

Forøvrig, så anbefaler jeg følgende filtre (hvis problemet ikke vedvarer):
Latency: <50
Location: Europe
Anti-cheat: Secure
Has users playing
Is not password protected
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Skru av Privat og offentlig Windows Brannmur.

Gå inn på CS:S. Refresh Servers. Problemet skal være løst.
HøyRisiko Psykopat
for meg hjelpte det å trykke F5
ikkje på quick refresh eller refresh.