Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 653
Hei
Har akuratt installert windows 7 på nytt tok backup av min Bukkit server og har lagt inn clienten på nytt. Har installert MC patcher, Mod Loader og Zombe mod (for å kunne fly). Men har nå fått ett problem. Holdt på å bygge en minecart bane å plutselig kom jeg inn i ett område hvor blockene jeg plasserte ble usynlige. Brukte Misa texture packen når det skjedde så kunne se at hele område hadde en mørk firkantet skygge over seg (fjerner jeg noen blocker ser jeg gjennom bakken).

Det jeg har prøvd er:
1. Installere clienten på nytt å passe på så MC patcher, Mod loader og zombe mod var up to date.
2. Byttet texture pack (også prøvd med den orginale).
3. Byttet til å bruke minecraft.jar (for linux) i stedet for minecraft.exe
4. Prøve ett annet map i single player (samme problem men får da world hull som ikke går bort).

Kan det være noe jeg mangler å installere på pcen min etter installasjonen av windows ? Har installert nyeste driveren til grafikk kortet mitt, Directx, og Java. Har også merket det at hvis jeg går ut av spillet å inn igjen blir det bedre men ikke borte fra hele mapet.

Får også opp beskjed om "Minecraft has run out of Memory" nå noe som jeg ikke gjorde før.

Lurer også på om noen vet hvordan jeg kan kjøre Minecraft med en 256x256 texture pack uten nesten noe lagg ?

Min pc:

AMD Athlon 64 x2 Dual core CPU 6400+ 3.20 Ghz
5GB ram
Windows 7 64 bit
Geforce GTS 250

Håper dere har noen råd til meg =)