Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3856
Det er ca. 12år siden vi første gang kunne fyre opp counter strike og etter to mer eller mindre suksessfulle oppfølgere ser det ut som den fjerde versjonen er på vei.
I natt (for ca. 4timer siden) begynte ryktene å spre seg etter denne tweeten og
denne tråden på steamforumet (samt andre sider som reddit) Det kan med andre ord virke som om det kommer mer info i løpet av dagen.
Sist endret av Mith; 12. august 2011 kl. 09:54.
Wohoo, hatt limited beta noen måneder nå.
Det har det nettopp kommet ca 200mp oppdatering.
neppe mtp. at de oppruster CS:S.
Får bare håpe de prøver å lage en remake av 1.6 og glemmer alt fra Source. Jeg liker ikke hvor "treige" nye spill føles i forhold til 1.6 hvor alt du gjør skjer med en gang, og det ikke er litt delay mellom det du gjør og det som skjer på skjermen. Spiller fortsatt 1.6-matcher med folk, og det like gøy å knuse svensker i 5on5 mens du sitter på TS med folk du kjenner som det var for en del år siden.
Håper det blir 1.6-ish, liker ikke cod osv. Der du kan kalle inn store jævla Hercules fly for å skyte ned fienden.
1.6 var/er et skikkelig FPS.
Spiller enda CS

Aint nothing quite like it.
Blir bra, mtp at de hører mer på spillerene osv. denne gangen.
Som en skrev, blir litt copypasta;

Håper det ikke blir slik som Condition Zero
Sitat av drittunge Vis innlegg
Får bare håpe de prøver å lage en remake av 1.6 og glemmer alt fra Source. Jeg liker ikke hvor "treige" nye spill føles i forhold til 1.6 hvor alt du gjør skjer med en gang, og det ikke er litt delay mellom det du gjør og det som skjer på skjermen. Spiller fortsatt 1.6-matcher med folk, og det like gøy å knuse svensker i 5on5 mens du sitter på TS med folk du kjenner som det var for en del år siden.
Vis hele sitatet...
I følge en av de som tester spillet er det basert på CS:S og ikke 1.6. Kilde
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Håper det blir 1.6-ish, liker ikke cod osv. Der du kan kalle inn store jævla Hercules fly for å skyte ned fienden.
1.6 var/er et skikkelig FPS.
Vis hele sitatet...
CoD med barebones er jizz da.
Håper forøvrig CS blir minst like bra!
Spennende og følge med på utviklingen, håper også det blir mer 1.6 ish.
Har hørt det kommer til PS3, X360 og Mac også?
Det blir vel ikke langt unna det her tipper jeg :P
Sitat av Dyret Vis innlegg
Det blir vel ikke langt unna det her tipper jeg :P
Vis hele sitatet...
Intet FPS med respekt for seg selv kan utelate custom hatter!
Sitat av clarionify Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er ingen download-knapp enda
Men må ærlig si at jeg venter på Episode 3 :P

Edit: lolwut trailern var tydeligvis fake
Sist endret av maxphone; 13. august 2011 kl. 16:23.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Men må ærlig si at jeg venter på Episode 3 :P

Edit: lolwut trailern var tydeligvis fake
Vis hele sitatet...
Det der er traileren til Counter-Strike: Online, og er over 2 år gammel.

http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE
Sitat av Bundy Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=KOHACZDilng

Gameplay for de som er interessert.
Vis hele sitatet...
Det du ser i vidoen er i fra CS for Xbox. Ikke Global Offensive. Han snakker bare om CS:GO.
''I en mail som cadred har mottatt kommer det frem at spillet ikke er noen direkte erstatter for Counter-Strike: Source, men at det først og fremst er siktet mot konsollbrukere (Xbox og PS3). ''

- http://www.arcticnova.org/no/article/7068
Sitat av Jaso Vis innlegg
Det du ser i vidoen er i fra CS for Xbox. Ikke Global Offensive. Han snakker bare om CS:GO.
Vis hele sitatet...
Shit, beklager. Holder meg til 1.6 og CSS :P
Sitat av Bundy Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=KOHACZDilng

Gameplay for de som er interessert.
Vis hele sitatet...
O glede, 8 år gammelt gameplay.
Hvis det er et spill basert på Source som blir laget først og fremst for konsoll kommer det til å bli et elendig spill. Hadde håpet på 1.6-feelingen bare med nye maps og litt oppdatert grafikk, men det kan man vel bare glemme når de lager et konsollspill.
Jeg er vel den eneste, men jeg håper det blir likt source.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvis det er et spill basert på Source som blir laget først og fremst for konsoll kommer det til å bli et elendig spill. Hadde håpet på 1.6-feelingen bare med nye maps og litt oppdatert grafikk, men det kan man vel bare glemme når de lager et konsollspill.
Vis hele sitatet...
Ganske lei av folk som bitcher source fordi de liker 1.6 bedre.
Hva er denne feelingen du snakker om?
Mye enklere å clocke headshots i CSS.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ganske lei av folk som bitcher source fordi de liker 1.6 bedre.
Hva er denne feelingen du snakker om?
Vis hele sitatet...
Det at spillet føles mye raskere enn Source (og forsåvidt de fleste andre fps-spill), og at alt er så enkelt uten så mye ekstra effekter som lens flare, gloom, hdr osv. I tillegg går det ikke an å spraye når du spiller 1.6, da treffer du rett og slett ikke. Når man spiller Source kan man bare løpe rett frem og spraye, og fortsatt treffe (litt overdrevent, men føles sånn i forhold til 1.6).

Har ikke noe spesielt imot Source, og jeg har spillet + mods og har spilt både 1.6 og Source, men jeg liker rett og slett 1.6 best.
Sist endret av drittunge; 13. august 2011 kl. 20:24.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av drittunge Vis innlegg
Det at spillet føles mye raskere enn Source (og forsåvidt de fleste andre fps-spill), og at alt er så enkelt uten så mye ekstra effekter som lens flare, gloom, hdr osv. I tillegg går det ikke an å spraye når du spiller 1.6, da treffer du rett og slett ikke. Når man spiller Source kan man bare løpe rett frem og spraye, og fortsatt treffe (litt overdrevent, men føles sånn i forhold til 1.6).

Har ikke noe spesielt imot Source, og jeg har spillet + mods og har spilt både 1.6 og Source, men jeg liker rett og slett 1.6 best.
Vis hele sitatet...
Skriver meg på denne, men du glemte en viktig ting: Wall-spamming / "haxing" i CS 1.6 er mye bedre synes jeg. Ikke fordi det er særlig realistisk, for det er det jo ikke, men det gjør spillet enda mer skillbasert, fordi man blir belønnet for å lære seg de forskjellige plassene man kan wall-spamme. I tillegg vil jeg påstå at CS har overlegen "fysikk" for mods som hide-n-seek og kz. Man beveger seg på en måte litt mer flytende, og man stopper ikke helt opp om man hopper f.eks. Et siste punkt "mot CSS" kan være den nye radaren på CSS. Den tar også vekk litt av skill-aspektet, og summa sumarum trenger man større ferdigheter i CS 1.6.
Sist endret av bronze; 13. august 2011 kl. 20:49.