Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1255
Jeg spiller for det meste League Of Legends. Når jeg først er inni gamet, etter som regel 5 minutter kommer det en slags dirrende lyd. Så fryser pc'n seg og jeg må skru av.

Ideas?

Problemsignatur:
Navn på problemhendelse: BlueScreen
OS-versjon: 6.1.7600.2.0.0.768.3
ID for nasjonal innstilling: 1044

Tilleggsinformasjon om problemet:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA800C5114E0
BCP2: FFFFF8801064F970
BCP3: FFFFFFFFC000009A
BCP4: 0000000000000004
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Filer som bidrar til å beskrive problemet:
CWindows\Minidump\081011-10810-01.dmp
CUsers\Hv0rup\AppData\Local\Temp\WER-36894-0.sysdata.xml

Les vår personvernerklæring på Internett:
http://go.microsoft.com/fwlink/?link...8&clcid=0x0414

Hvis personvernerklæringen på Internett ikke er tilgjengelig, kan du lese personvernerklæringen frakoblet:
CWindows\system32\nb-NO\erofflps.txt
har ikke noe løsning på problemet, men du kan prøve HoN istedenfor. det er ganske likt og er nylig blitt f2p
Happy Buddha
Har du prøvd å avinstallere og installere på nytt?
Jeg husker jeg hadde noen problemer med LoL for en stund siden. Installerte det på nytt, og alt fikset seg.
Er jo selvfølgelig mulig jeg bare hadde flaks og da..

Forresten, er HoN noe særlig? Har en kompis jeg spiller LoL med som har prøvd HoN nå og syntes LoL var mye bedre.

Om noen skulle være intressert i et game eller bare avslå en prat så spiller jeg under "AmundNOR" på LoL.
Har du nVidia-skjermkort? Hvis du har det kan det hende det er et driverproblem og det hjelper å oppdatere drivere. Du vil uansett tjene på å oppdatere skjermkortdriverne, så gjør det uansett og se om du fortsatt får samme problem.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Lyden er BZZZZZZZZZ?

Du spiller for det _meste_ LOL, men har dette skjedd utenfor dette spillet? Hvis ja; Så er jeg 90% sikker på det er noe relatert med rammen din, enten defekt, eller feil innstillinger i bios, timing, volt osv.