Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 8499
Anonym bruker
"Hjemmelaget Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som ER teit, er alle på forumet som støtter han/de som bøffer. Det å tyste på en slik fyr er helt innafor! Er bare noe folk sier 'man skal aldri tyste', men mange som tydeligvis gjør det. Hvor ellers tror dere snuten får mye av sin informasjon fra?

De som bøffer 'for så lite spenn', som dere i flertall roper om (opp mot 6000 kr), dere tror ikke de hadde tystet selv, for å redde eget skinn? Hvorfor skal dem få gå fri?

Det virker som dere legger skylda helt og holdent på de som ble bøffa. Og 1200 er mye penger for noen.. Folk har drept for mindre.

Kanskje dere som svarer mest, driver å bøffer selv?

Håper virkelig TS tyster!
Vis hele sitatet...
Ble selv lurt av en "kompis" for 4000 da jeg skulle kjøpe dop. Tystet ikke på han, selv om jeg var forbanna. Maste på han hele tida og kjeftet han opp, men han betalte aldri tilbake. Dette er 3-4 år siden og han har flyttet til ett annet sted. Har gitt opp om å få pengene tilbake, gidder ikke å lage helvete. Ser på det som en dyr lærepenge.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er så enkelt at jeg ikke vil at han skal kose seg på min bekostning, samtidig som han nekter å respondere, annet enn når jeg sa jeg hadde minus.

Da fikk jeg svar. Ikke at jeg hadde minus, så han brøt kontakten igjen.

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

Han trenger jo ikke pillene.
De selges for minus, til en annen drittsekk jeg kjenner.

Tysting til snut er såklart uaktuelt, men lege, der er jeg ennå usikker.

En mulighet er jo å bare gå å ta noen ting fra han, i pant.
Evt gi faen, men jeg ser han såpass ofte at irritasjonen tror jeg nok vil vare.
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Bruh hvis det står så dårlig til med deg skulle du fått de 1200 kr av meg!
Vis hele sitatet...
Kan du Vippse meg? LOLZ
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fortalt han det. Han gir faen. Selger de pillene for minus. Det er ikke noen farlig kar. Han er feig som faen.
Vis hele sitatet...
Feig men smart nok til å ha å ha muskelvenner.
Du er også feig, men uten de rette vennenene. Ta han når han ikke er med vennene sine!
Ikke snitch til legen, ikke snitch. Da har du et enda dårligere rykte fort hengende på deg.
Skaff minus og få kontakt? Lett
Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Det er det rareste jeg har lest her inne. Hva slags person er du som har forvillet deg hit? Skal du keye bilene og knuse rutene til de som kastet sand på deg i barnhagen å eller?? Jammen kjør på da tyst i vei og se hvor langt du kommer. Da skal JEG kose meg!
Vis hele sitatet...
Du er klar over at jeg ikke er TS sant..?
Kanske du synes det er rart. Virker som det er en stor del rusmissbrukere her inne. Og du veit jo hva dem sier om tysting...

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Feig men smart nok til å ha å ha muskelvenner.
Du er også feig, men uten de rette vennenene. Ta han når han ikke er med vennene sine!
Ikke snitch til legen, ikke snitch. Da har du et enda dårligere rykte fort hengende på deg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er TS feig? Han har jo ikke nevt noe til lege..

Synes TS er feig jeg, hvist han ikke gjør opp med fyren som bøffet han. TS kommer ikke til å klare å glemme det ellers. Politi og lege er verktøy for de som ikke har muskler.

Slutt å vær så jævla naive å dumme. Rusmissbrukere lyver, stjæler og tyster som faen. Samtidlig som dem roper 'Jeg er ikke en jævla tyster assa, selvfølgelig sa jeg INGENTING til snuten'. Og dere biter på! Som en rotte, på en rottefelle med peanuttsmør.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lege er for de som ikke vil til snuten, men heller ikke vil ty til vold.

Å ta fra han det han later som han selger er mer innafor.
Slikt man gjerne vil gjøre med svindlere generelt.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og spesielt når jeg har fortalt at det er konsekvensen av at han nekter å svare meg.

Han vet nøyaktig hva som kommer, men virker ikke bry seg, selv når han får komme med forslag til nedbetaling.
Anonym bruker
"Intolerant Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan prøve å rettferdiggjøre planen din alt du vil, men på gata er dette tysting, selv om ikke det er til politiet.

Men for all del, kjør på, så får du deg enda en hard men verdifull lærepenge, når du får bank for å ha tystet og ingen vil ha noe med deg å gjøre. Lykke til

Anonym bruker
"Analog Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan prøve å rettferdiggjøre planen din alt du vil, men på gata er dette tysting, selv om ikke det er til politiet.

Men for all del, kjør på, så får du deg enda en hard men verdifull lærepenge, når du får bank for å ha tystet og ingen vil ha noe med deg å gjøre. Lykke til

Vis hele sitatet...
Hva er dette for noe bullshit? Du prøver å skremme TS med vold?? (Ikke at du er den første her i denne tråden..) Hvordan kan noen som helst vite at TS snakket med sin lege om pillene til han som bøffa?

TS trenger dessuten ikke å rettferdigjøre noe som helst. Han gjør jo det riktige. Er den jæva idioten som bøffa som bør få seg en lærepenge.

Er de i miljøet så lettlurte, at hvist en person legger ut et rykte om en som tyster/tystet, så tror alle i miljøet på ryktet?? Og han da som attpåtill legger ut ryktet, er en som går på minus og driver og bøffer..?

Gi meg en grunn til at 'tysting' er galt i denne situasjonen. Dere har jo ingen god grunn. Virker som dere kun lever etter et prinsipp. Og ja.. Slenger ut en hel drøss med trusler om vold.

De 'på gata' burde kanskje ruse seg mindre og tenke mer med sitt eget hode...
Anonym bruker
"Intolerant Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Analog sfinks: viss du leser igjennom alle svarene på dette innlegget vil du får svar på alle dine spørsmål.
Mulig noen andre har svart det samme før meg (har ikke lest alle svarene) men du har blitt lurt og kommer aldri til å se de pengene igjen. De kan du nok bare anse som tapt, og lære til neste gang.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og spesielt når jeg har fortalt at det er konsekvensen av at han nekter å svare meg.

Han vet nøyaktig hva som kommer, men virker ikke bry seg, selv når han får komme med forslag til nedbetaling.
Vis hele sitatet...
Da er han tydeligvis ikke redd for deg og hva enn du påstår "kommer"
Sist endret av SledenType; 31. juli 2022 kl. 16:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg heller ser ikke hvorfor dette er galt.

Men da lar jeg være.
Litt lynlim i låsen, så er det bare å forsyne seg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg lar være, men er jo ikke riktig å la folk holde på sånn uten konsekvenser.

Hadde det vært en svindler hadde du vel anmeldt?
Dette var en svindel, og vi hadde planer om at han skulle levere til meg en gang i uka.
Vis hele sitatet...
Det er ikke riktig at all, men det er MYE som ikke er riktig i det gamet her, spesielt når det er snakk om piller/speed og andre tyngre stoffer. Derfor holder man seg heller unna. Stort sett alle som selger disse tingene er noen stukere og mange av de har null moral i det hele tatt, de bryr seg bare om stoffet sitt og pengene sine og seg selv. Såklart ikke bra, men it is what it izz. Lær av det og husk det til neste gang. Bra du lar det ligge

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg heller ser ikke hvorfor dette er galt.

Men da lar jeg være.
Litt lynlim i låsen, så er det bare å forsyne seg.
Vis hele sitatet...
Ja, hvis du virkelig vil ta hevn så gå å tøm kåken hans.
Sist endret av SledenType; 31. juli 2022 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bedre med kun en bøffer, - nå får vi jo både en bøffer og en tyster å betale for å holde i live...