Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1916
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Vurderer å kjøpe en Volcano Classic Vaporizer, Men er usikker på angående lukt / hvor jeg skal oppbevare den etter bruk, siden bor hjemme og vil ikke bli tatt på fersken for og si det sånn,

Har brukt bong et par ganger og ønsker ikke en skikkelig high som treffer deg rett i panna med engang etter 1 - 2 ganger / trekk. Så regner med en Volcano Classic Vaporizer er bedre å bruke siden da kan man holde ut lengre / chille med det og heller bestemme High-en.

Håper på svar fra noen som har litt mere erfaring med denne Volcano Classic Vaporizer. :)
Fantastisk produkt! Funker best på weed. Blir litt during og en del knitring fra posen. Lukter mye mindre enn røyk, kan ikke sammenlignes på lukta.
Hei!

Tusen takk for svar

Men det jeg også lurer på gir Volcano Classic en litt chillere high en det en bong gjør? også lukter det en del weed fra selve maskinen? tenkte evt og legge Volcano til bake i eska etter bruk evt eller kan jeg ha den løst i en skuff?

Hei!

Og en annen ting hvor mye pleier dere og stille inn på grader på Volcano Classic Vaporizer?
Sist endret av Credits#420; 30. juni 2022 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Overtalt Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Volcano er grei den, blir litt for mye bråk for min del. Kunne aldri ha brukt den hver dag, men resultater er jo bra uansett. Den er litt stor da. Finnes mindre vaporizers som funker like bra, som ikke bråker og tar litt mindre plass.
Takk for svar

Men vil det lukte veldig av maskinen under bruk eller over lengre tid?

og er det også riktig at man ikke blir like fort høy av Volcano Classic Vaporizer i forhold til bong?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selve maskinen lukter ikke stort. Spesielt ikke om du børster av den litt etter bruk. Så lenge du er flink å holde weeden forseglet, bør ikke dette utgjøre noe problem. Du kan ofte bli mer fjern av en Volcano enn vanlig bong, men trappen opp dit går saktere, opptil 15-20 min, så du kan fint avslutte når ønsket effekt er oppnådd. En Mighty+ koblet til en glassbong med vann og isbiter, er en makeløs kombo å lukter akkurat det samme som en Volcano vil gjøre. Den er også oppladbar.
Hei!

Fantastisk, Takker for gode svar

Siden har brukt Volcano Classic Vaporizer før hos noen kompiser men det er leeenge siden og jeg kan ikke huske at jeg ble så jævla borte av og ta noen trekk av Volcano, men av den bongen jeg har her så er det 1 -2 trekk så er så stein at jeg ikke aner hva man skal gjøre av seg, hehe.
Sist endret av Credits#420; 30. juni 2022 kl. 13:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Credits#420 Vis innlegg
Hei!

Fantastisk, Takker for gode svar

Siden har brukt Volcano Classic Vaporizer før hos noen kompiser men det er leeenge siden og jeg kan ikke huske at jeg ble så jævla borte av og ta noen trekk av Volcano, men av den bongen jeg har her så er det 1 -2 trekk så er så stein at jeg ikke aner hva man skal gjøre av seg, hehe.
Vis hele sitatet...
Ja, men greia er at du må vape flere ballonger. Det er nesten ikke grenser for hvor skakk man kan røyke seg på en volcano, men folk skjønner ikke at det må inhaleres en god del mer. mange tar 2 trekk og bestemmer seg for at man ikke liker det.

Funker med både hasj og weed, men blir litt mer vedlikeholdsarbeid med hasj. Bytting av rister osv.

Lukt blir det. Men vil ikke si den egner seg på gutterommet, da blir det maks noia med during og knitring.
Altså veitikke om du leste innlegget godt nok. men det som er greia er at jeg vil heller ta flere trekk / ballonger istedenfor og sitte der og ta 2 bong trekk og bli helt borte. vil jo gjerne nyte det så lenge man kan. Samme som man drekker det hvis man tar 2 - 4 øl brisen, men om man styrter ned på sprit full som F.
Hvorfor ikke heller vurdere en mindre håndholdt og portabel/oppladbar vape? Jeg bruker selv Pax3 til grønt/brunt, og Puffco Plus til konsentrater.
Tenkte på det også evt.
Anonym bruker
"Overtalt Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Credits#420 Vis innlegg
Altså veitikke om du leste innlegget godt nok. men det som er greia er at jeg vil heller ta flere trekk / ballonger istedenfor og sitte der og ta 2 bong trekk og bli helt borte. vil jo gjerne nyte det så lenge man kan. Samme som man drekker det hvis man tar 2 - 4 øl brisen, men om man styrter ned på sprit full som F.
Vis hele sitatet...
Jeg har en Da Buddha Vaporizer. Her styrer du mengden selv. Ta trekkene du ønsker, så slår du bare av vapen, eller trekker ut røret hvis du ønsker en pause. Enklere kan det ikke bli.
Det lukter som bare det. Jeg har Volcano Digital og har brukt den MYE.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at det ikke lukter, fordi det lukter veldig weed/hasj om du blåser det ut i rommet.

Lukta forsvinner ganske fort riktig nok, det er fordelen.

Men du må fortsatt passe på for det kommer til å stinke rett etter å ha dampet.

Ville heller lagt litt mer i det og kjøpt den digitale, det er mye lettere å få de temperaturene du vil ha.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Det lukter som bare det. Jeg har Volcano Digital og har brukt den MYE.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at det ikke lukter, fordi det lukter veldig weed/hasj om du blåser det ut i rommet.

Lukta forsvinner ganske fort riktig nok, det er fordelen.

Men du må fortsatt passe på for det kommer til å stinke rett etter å ha dampet.

Ville heller lagt litt mer i det og kjøpt den digitale, det er mye lettere å få de temperaturene du vil ha.
Vis hele sitatet...
Han lurte på om selve maskinen luktet når den ikke er i bruk, slik en sur, uvasket bong med sigg i ville gjort.
vaporizer lukter mindre enn bong og det kommer jo mest ann på hvor mye du renser den
men nei det lukter ikke mye ass
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han lurte på om selve maskinen luktet når den ikke er i bruk, slik en sur, uvasket bong med sigg i ville gjort.
Vis hele sitatet...
Åja... Det lukter nok ikke så mye, nei.

Selve maskinen blir ikke så berørt av produktet man røyker, selv om det drysser litt ned i den. Men snur du den og dunker på den så kommer det meste ut igjen.

Men produktet som har blitt vapet, har mistet all aroma etter min erfaring.

Jeg synes egentlig ikke at de brukte ballongene lukter weed heller, etter lang tids bruk, selv om de er blitt ganske seige innvendig.

Så jeg ser for meg at nesten all aroma blir fordampet.
Supert, Takk skal dere ha for gode svar
Ta vare på det du har vapet så kan du lage edibles av det på runde nr 2 bli høy 2 ganger på samme varene
Hei!

Jeg barer lurer på en annen ting også, er det vanlig og finne frø i buds? har ikke sett noe etter, men er det noe man bør lete etter?

Eller hvor ofte kan man finne det? og hvordan leter man etter dem?
Sist endret av Credits#420; 2. juli 2022 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Avhengig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du ser om det er frø de ryr som regel av,de er brune og lyse å ikke ett teng på kvalitets weed