Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2146
Hei!


Noen her på freak som har synspunkter om fremtiden til Monero?
Jeg vet svært, svært lite om finans, aksjer og sånt tøys, og har ikke orket å sette meg inn i hvordan kryptovaluta fungerer. Jeg har benyttet meg av kryptovaluta utallige ganger, og har aldri brydd meg om hvilken valuta jeg egentlig handler i. Wallets? Jeg aner ikke, bare det fungerer så er jeg fornøyd.

Det at prosessen med å utveksle Monero var så enkel gjør at jeg til og med har husket hva kryptovalutaen heter.
Prismessig følger jo alt sammen bare bitcoin, generelt sett. Ellers kommer nok Monero til å være der den, men det shady ryktet fra drugs og kidnappingssaker vil jo alltid henge etter, så det spørst om Monero kommer til å bli veldig "mainstream".
Dårlig investering, men teknologisk en av de beste coinsa. Kjøp BTC og ETH for investering, evnt en og annen shitcoin som du har trua på til neste bullrun og selg etter høy avkastning. Folk kjøper coins etter hype. Braindead af, men er en grunn til at Shiba og Doge fikk den type oppgang.
▼ ... over et år senere ... ▼
BTC for sparing, veksle til Monero ved kjøp.