Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2180
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal til Polen og har lyst å ta med litt amf på flyet. Men er sikkert utrolig dumt. Noen som har gjort dette? Lukter hunder det uansett hvor man gjemmer det?
Smugla med noe piller og pulver som jeg har lagt i toalettmappa med masse andre legale medisiner/kosttilskudd uten problemer på tidligere familiereiser... Gått heldigvis fint, men er nok som du sier: utrolig dumt å prøve.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal til Polen og har lyst å ta med litt amf på flyet. Men er sikkert utrolig dumt. Noen som har gjort dette? Lukter hunder det uansett hvor man gjemmer det?
Vis hele sitatet...
Har de hund der du lander, er du i faresonen, ja. Spørsmålet er hvilke by du flyr til, og hvor flyet kommer fra. Større metropoler har nok større sannsynlighet for å ha en mer aktiv tolltjeneste enn mindre byer som tar i mot mest turister fra f.eks. land som Norge. Det er min erfaring generelt sett når det gjelder byer i Europa. Unngå mellomlandinger, særlig via Amsterdam.

Jeg for min del har aldri støtt på hund når jeg har flydd til Polen. Men jeg flyr vel ikke dit ofte nok til å gi noen statistikk på forholdene. Det fins flere engelskspråklige fora på nett der du kan finne relativt detaljert og oppdatert informasjon om narko- og tollforhold i forskjellige land.

For sikkerhets skyld bør du heller aldri være for åpen i forum om hva du tenker å gjøre eller hvor du tenker å dra.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Sikkert kjekt og sitte i fengsel i Polen. I sammen med pjoter og kurwa gjengen.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner en norsk fyr som satt 6 måneder i Polen. Han blir aldri den samme igjen. De gutta der leker ikke fengsel.
Anonym bruker
"Fortvilet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stapp det oppi rævva di så går det kanskje bra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjenner en norsk fyr som satt 6 måneder i Polen. Han blir aldri den samme igjen. De gutta der leker ikke fengsel.
Vis hele sitatet...
Det tviler jeg ikke ett sekund på.
Jeg har reist mye, og jeg har ennå til gode å ha sett en hund på en flyplass. Tilfeldigheter? Dog har jeg sett hund på tog når jeg har krysset grenser i Europa.
Bikkja lukter det selv om du svelger det og det er midt inni tarmen din. Det går ikke å lure en hund. Skal du absolutt ha det med deg er det bedre å satse på at du har flaks å ikke blir sjekka.

Ps. Det finnes sikkert amfetamin i Polen også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har de hund der du lander, er du i faresonen, ja. Spørsmålet er hvilke by du flyr til, og hvor flyet kommer fra. Større metropoler har nok større sannsynlighet for å ha en mer aktiv tolltjeneste enn mindre byer som tar i mot mest turister fra f.eks. land som Norge. Det er min erfaring generelt sett når det gjelder byer i Europa. Unngå mellomlandinger, særlig via Amsterdam.

Jeg for min del har aldri støtt på hund når jeg har flydd til Polen. Men jeg flyr vel ikke dit ofte nok til å gi noen statistikk på forholdene. Det fins flere engelskspråklige fora på nett der du kan finne relativt detaljert og oppdatert informasjon om narko- og tollforhold i forskjellige land.

For sikkerhets skyld bør du heller aldri være for åpen i forum om hva du tenker å gjøre eller hvor du tenker å dra.
Vis hele sitatet...


Flyr til Gdansk
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har de hund der du lander, er du i faresonen, ja. Spørsmålet er hvilke by du flyr til, og hvor flyet kommer fra. Større metropoler har nok større sannsynlighet for å ha en mer aktiv tolltjeneste enn mindre byer som tar i mot mest turister fra f.eks. land som Norge. Det er min erfaring generelt sett når det gjelder byer i Europa. Unngå mellomlandinger, særlig via Amsterdam.

Jeg for min del har aldri støtt på hund når jeg har flydd til Polen. Men jeg flyr vel ikke dit ofte nok til å gi noen statistikk på forholdene. Det fins flere engelskspråklige fora på nett der du kan finne relativt detaljert og oppdatert informasjon om narko- og tollforhold i forskjellige land.

For sikkerhets skyld bør du heller aldri være for åpen i forum om hva du tenker å gjøre eller hvor du tenker å dra.
Vis hele sitatet...
Flyr til Gdansk
Du skal ta amf med til Polen?

Er ikke det litt som å smugle med seg hasj til Marokko?
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Du skal ta amf med til Polen?

Er ikke det litt som å smugle med seg hasj til Marokko?
Vis hele sitatet...
Da slipper du å lete etter selgere på et ukjent sted.