Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4105
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overskriften lyder muligens veldig banal. Selv er jeg i 40-årene og har prøvd det meste i mitt liv. De siste årene har jeg vært supersunn. Jeg driver med yoga, meditasjon, har god jobb å har alt på stell. Men så får jeg den berømte walk on the wild side trangen innimellom.

Besatt av ukontrolerbar nyskjerrighet kastet jeg meg i det å sniffet heroin jeg hadde kjøpt i fylla forige gang dama var bortreist. Det dagen derpå da jeg hadde håpet det virket som valium eller kodein mot fylleangst. Men det var en stor skuff ut av dimensjoner. Jeg ble stein uten noe Eurori, svimmel å kvalm. Jeg prøvde igjenn restene 2 dager etterpå med samme møkkafølelse.

Tanken er rett og slett at heroin er et oppskrytt myteoppspunnet stoff. Det fikk ikke ha sex med stjernene som jeg hadde håpet på, det var rett og slett kjedelig. Kan heroinen ha vært elendig da jeg til sammenligning kan elske kodein?


Men nå er sjansen her igjen til å la min besatte nyskjerighet finne ut av hvordan dette stoffet kan være. Sist gang sniffet jeg det, denne gangen vurderer jeg å røyke det. Da helst i en glasspipe som er lettere en å jage drage på sølvfolie i følge freaks her inne.

Jeg ser for meg å snike meg innom brugata, håpe på det beste, da jeg engster meg hver gang jeg er der for å bli tatt. Så stikke hjem å teste det ut. Da har jeg hørt at jeg bør dele en kvarting opp i 6 hauger som jeg røyker til jeg er fornøyd.

Hovedspørsmålet er: Kommer jeg med stor sannsynlighet til å få en euforisk kveld? Eller vil jeg bli like skuffet som sist gang for omtrent 2 år siden?

Nå må jeg vel ellers nevne klisjeen om at moralpreken trenger jeg ikke. Jeg prøver å holde dop-vett reglene så langt det lar seg gjøre. Og i følge Carl Hart går og dette med heroin. Jeg kan legge til at jeg selv har brukt benzo i over 20 år som et rituale noen ganger i året uten å bli narkis. Jeg er ellers mer en psykedeliatype.

https://www.theguardian.com/society/...nd-heroin-user
"Men det var en stor skuff ut av dimensjoner. Jeg ble stein uten noe Eurori, svimmel å kvalm. Jeg prøvde igjenn restene 2 dager etterpå med samme møkkafølelse."

Der har du svaret. På en annen side føler jeg at du ikke forteller hele historien. Vett dama di om dette, eller gjør du det i skjul?
Sånn som jeg har forstått det er det det som er greia med heroin. Det er ikke noe gøy om du ruser deg for kule og morsomme opplevelser, men det fungerer som en virkelighetsflukt om ting er dritt. Hvertfall det jeg har fått høre og forstått meg på av bekjente som har vært borti det før. Ikke vits å rote mer med det uansett om det har gitt deg såpass lite, ikke rot deg borti noe du selv tenker er oppskrytt når fallhøyden kan være såpass stor. Mor deg heller på noe annen rus i helgen du
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin er ikke noe morsomt. Kan være behagelig ja. Jeg får sånn midt på treet effekt av Heroin og om jeg røyker merker jeg nesten ingen eufori. Blir bare stein fort. Jeg elsker de fleste andre opioder fra apoteket må nevnes. Så ja Heroin er oppskrytt om det røykes eller sniffes for sånne som meg. Helt sikkert andre som har den stikk motsatte erfaringen også.
Om du ikke har gjort det alt, og har tid så les posten til Bloodshot eyes
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

TLDR: han dør.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har gjort det alt, og har tid så les posten til Bloodshot eyes
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

TLDR: han dør.
Vis hele sitatet...
Synes det er veldig bra at folk enda I dag viser til denne posten som et eksempel. Tenker på den relativt ofte.
Sitat av etos02 Vis innlegg
Synes det er veldig bra at folk enda I dag viser til denne posten som et eksempel. Tenker på den relativt ofte.
Vis hele sitatet...
Agreed. Burde vært første post i enhver nybegynner på heroin-tråd.
Anonym bruker
"Nyfiken Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvorfor du er mer nysgjerrig på heroin etter å testa det et par ganger. Det er et hardt dop som gir liten glede. Heroin er en rundtur i abstinenser og abstinensenes opphør.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin kan variere veldig på kvarting til kvarting. Men aldri har jeg fått en god rus av å røyke. Sniffing er mye bedre, og skyting er det beste.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har erfaring med rektal bruk av heroin?Veldig nygjerrig på hvordan det oppleves iforhold til røyking
Huff! I Norge er gjennomsnittet av beslag, 12% iflg. Kripos.Og gjennomsnittet på viten er enda mindre(Ikke at jeg skal snakke så veldig høyt her)

Selvsagt får man mye sterkere om man er flink nok til å skjønne...

Jeg røykte heroin i 7 år før jeg tok mitt første skudd. Da det tok 7 år til jeg fikk skikkelig saker. Da mener jeg så skikkelig at om man ikke brukte riktig mengde syre så var det som var igjen i begeret akkurat det man puttet oppi.

Men i tilegg til de 12% heroin er det også mye Kodein spesielt og andre svakere opiater og smertestillende. Det vet jeg etter div blodprøver etter kjøring(Ja jeg vet, jeg skal ikke kjøre påvirket av noe som helst, ikke uten søvn og sykdom en gang).

Kommer helt an på hvilket nettverk det kommer fra.

....av det som ikke løste seg opp.

Jeg er ikke en dum narkis som de fleste får intrykk av.
Sist endret av Naturgrønn; 10. februar 2022 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir oppriktig lei meg jeg over hvordan du velger å styre et oppegående liv ut i grøfta. Du driver med yoga og hele pakka og å begynne med heroin er ikke veldig "consciouss".... Det ender bare på en måte og det er med avhengighet og stort tap. Tap av et godt liv, tap av helse, tap av kjæreste, tap av fremtiden du har planlagt, tap av nære relasjoner og familiebånd. Det er trist om du har så lav selvfølelse at du tenker at det er dette du er verdt.. Og trist at du sviker din nærmeste som elsker deg på denne måten. Du fratar også kjæresten din for hennes kjæreste og hele den fremtiden hun har planlagt med deg, du fratar henne å stifte barn med deg og du fratar henne all tillitt til deg.. Rett og slett skikkelig skikkelig stygt gjort!
Og nei det går ikke an å holde heroin bruk skjult og nei det går ikke an å holde heroinbruk til uskyldig helgebruk eller prøve once in a life time. Du har opplevd det selv at det du kanskje tenkte i utgangspunktet bare var å ville teste heroin har nå blitt til tre ganger og enda er du gira på mer.

Andre folk med livet på stell som får walk on the wildside trangen drar til alpene eller på safari, begynner med klatring, rafting og andre aktiviteter og ikke heroin. Shit mann ut fra hva meditasjon og yoga burde ha lært deg burde du ta mere vare på livet og sjela di enn som så og kanskje gå dypere i deg selv og finne ut årsaken til at du tillater deg selv å kaste bort alt det gode i livet ditt, jobbe med det istedet for å ødelegge alt.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta heller noe dmt eller sopp ❤️
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Viper33 Vis innlegg
"Men det var en stor skuff ut av dimensjoner. Jeg ble stein uten noe Eurori, svimmel å kvalm. Jeg prøvde igjenn restene 2 dager etterpå med samme møkkafølelse."

Der har du svaret. På en annen side føler jeg at du ikke forteller hele historien. Vett dama di om dette, eller gjør du det i skjul?
Vis hele sitatet...
Nei, kall det gjerne en form for utroskap. Men jeg har et privatliv rusmessig som jeg holder dama bortenfra utenom at hun vet om min fasinasjon for psykedelia. Når det er sagt, så ruser jeg meg omtrent alldrig, ikke en gang på cannabis. Det er sånn noenlunde uskyldig i mine øyne.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du ikke har gjort det alt, og har tid så les posten til Bloodshot eyes
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

TLDR: han dør.
Vis hele sitatet...

Jeg synest det er bra du refererer til den posten selv om jeg regnet med å se den i denne tråden. Uansett så er det ikke sikkert jeg gidder det møkkastoffet likvel. U
Mange som misforstår heroin og andre rusmidler.

"Norge på rus" tror jeg den dokuserien het. De fant rester av narkotika via en slik "swab" på toalettet der kun piloter har tilgang, de fant heroin på stortinget.

Heroin er ikke bare ett stoff der man ligger helt slått ut. Mange får energi av det f eks. Det fungerer ulikt på forskjellige personer.
Det er fler som bruker sterkere narkotika(rusmisbrukere)misbruk som at det er ulovlig) enn de narkomane man ser på åpne russcener. Nesten garantert.

Synd de brukte en tulling fra freak som ikke hadde peiling på hva han snakket om. Tror det handlet om bestilling over dark web. Samme gjorde insider, henter folk fra freak. Hva tenker de på.

Heroin er ikke det store folk skal ha det til, det kommer an på deg og din psyke og din selvdisiplin.
Sist endret av Naturgrønn; 10. februar 2022 kl. 18:01.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men det var en stor skuff ut av dimensjoner. Jeg ble stein uten noe Eurori, svimmel å kvalm. Jeg prøvde igjenn restene 2 dager etterpå med samme møkkafølelse.



Så nå vil du ha litt "møkkafølse" til ?Deilig å bli svimmel og kvalm UTEN eufori ? Ta deg et eple du og mediter litt
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det var en stor skuff ut av dimensjoner. Jeg ble stein uten noe Eurori, svimmel å kvalm. Jeg prøvde igjenn restene 2 dager etterpå med samme møkkafølelse.



Så nå vil du ha litt "møkkafølse" til ?Deilig å bli svimmel og kvalm UTEN eufori ? Ta deg et eple du og mediter litt
Vis hele sitatet...
Alt her i livet består jo av polariteter, så at den sunne fornuftige siden av meg kan skeie ut er vel bare naturlig.

Det med å teste ut heroin er en slags bucket liste ting for meg, et symtom på min besatte nyskjerrighet som har testet ut det meste innen sex, det meste innen sjeldne og eksotiske matvarer med mange andre ting. Og når jeg ikke har fått godfølelsen på det møkkastoffet, så undres jeg jo på hvordan den godfølelsen alle snakker om er. Jeg sliter med å gå i graven uten å finne det ut. Jeg skjønner selvsagt skepsisen i tråden her. Samtidig undres jeg på til tross for haugevis av advarsler om hvor mye værre(sett bort i fra dødlighet) enn f.eks amfetamin dette stoffet er. Jeg tror en del av skremselpropagandaen stemmer, samtidig så er jeg ikke i tvil om at nyanser mangles når stoffet er oppe til diskusjon. Som om at sjansen er 50/50 for at det går til helvete. Jeg kjenner flere som har testet, brukt heroin rekreasjonelt med rusvetregler som ikke hocket seg, men og desverre en god del av det motsatte. Jeg tror nok ikke jeg gidder denne aktiviteten i helgen, men samtidig så kommer nyskjerrigheten til å plage meg videre. Jo, jeg synest DMT, ayahuascha,sopp, kambo, Salvia og den type ting er mye mer interesant. Men samtidig er det interesanne å vite hva andre synest er interesant med verdens mest myteoppspunnede stoff hvor det reklameres om at man får tusen ganger en normal orgasme når det tas. Dette stemmer jo åpenbart ikke. Jeg tror stoffet er farligst for de som fra før av ligger langt nede, de som har minst og tape...Men selvsagt kan alle andre havne der senere i livet, hvor de som har fått eurekaen på heroin lettere kan ty til det å hocke seg. Men det er og svært farlig for de som er på et bra sted i livet. Jeg glorifiserer ikke stoffet i det hele tatt, kun diskuterer det høyt så jeg kan få perspektiver til å mest sannsynligvis holde meg unne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt her i livet består jo av polariteter, så at den sunne fornuftige siden av meg kan skeie ut er vel bare naturlig.

Det med å teste ut heroin er en slags bucket liste ting for meg, et symtom på min besatte nyskjerrighet som har testet ut det meste innen sex, det meste innen sjeldne og eksotiske matvarer med mange andre ting. Og når jeg ikke har fått godfølelsen på det møkkastoffet, så undres jeg jo på hvordan den godfølelsen alle snakker om er. Jeg sliter med å gå i graven uten å finne det ut. Jeg skjønner selvsagt skepsisen i tråden her. Samtidig undres jeg på til tross for haugevis av advarsler om hvor mye værre(sett bort i fra dødlighet) enn f.eks amfetamin dette stoffet er. Jeg tror en del av skremselpropagandaen stemmer, samtidig så er jeg ikke i tvil om at nyanser mangles når stoffet er oppe til diskusjon. Som om at sjansen er 50/50 for at det går til helvete. Jeg kjenner flere som har testet, brukt heroin rekreasjonelt med rusvetregler som ikke hocket seg, men og desverre en god del av det motsatte. Jeg tror nok ikke jeg gidder denne aktiviteten i helgen, men samtidig så kommer nyskjerrigheten til å plage meg videre. Jo, jeg synest DMT, ayahuascha,sopp, kambo, Salvia og den type ting er mye mer interesant. Men samtidig er det interesanne å vite hva andre synest er interesant med verdens mest myteoppspunnede stoff hvor det reklameres om at man får tusen ganger en normal orgasme når det tas. Dette stemmer jo åpenbart ikke. Jeg tror stoffet er farligst for de som fra før av ligger langt nede, de som har minst og tape...Men selvsagt kan alle andre havne der senere i livet, hvor de som har fått eurekaen på heroin lettere kan ty til det å hocke seg. Men det er og svært farlig for de som er på et bra sted i livet. Jeg glorifiserer ikke stoffet i det hele tatt, kun diskuterer det høyt så jeg kan få perspektiver til å mest sannsynligvis holde meg unne.
Vis hele sitatet...

Er dritt kvalitet på heroin i Norge, stor sannsynlighet for at du får noe ala den samme sand klumpen du har fått ved tidligere anledninger, plager ikke meg da jeg tror Norge og Oslo spesielt hadde sett enda verre ut hadde alle fått den euforiske effekten første gangen, noe heroin av kvalitet gir. Du kan ikke forutsi noe som helst om hvordan fortsettelsen blir når du først har opplevd det, det er en annen verden du ikke vet eksisterer, du skal være viljesterk om du ikke prøver det igjen. Ville forresten gått for oxy om du velger å fore nysgjerrigheten på nytt, men håper du klarer og legge den bort for din del


Det er ikke alle dører som bør åpnes her i livet!!!
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, å dra til brugata er litt bingo synes nå jeg.. sist endte med alt ifra relativt god dop til bøff, en liten stein, som i stein/grus faktisk..bummer.
Dratt innover én gang i år, ute av lar for halvannet år, siden hatt ca 4 dagsturer til gryta. Det finnes god dop, hvertfall da jeg selv var aktiv så regner med at det ikke har endret seg, men ja tok meg en del år med reising inn til byen før jeg plutselig møtte en gammel ringrev i nabokommunen min, gul pakistaner. Prøver dags dato å ikke handle for mye av gangen så jeg blir blodhekta igjen. Men den psykiske avhengigheten sitter hardt, går å dagdrømmer om å røyke det ,ofte.. Røyke er førstevalget mitt, eufori for hvert trekk, men ja skyte er bedre, men glad jeg ikke har årer igjen så det blir utelukket. Sliter litt med angst og andre ting så å røyke hero en gang iblant blir en katalysator da jeg får trangen til en liten timeout.. men vet jeg leker med djevelen da hero er som himmel og helvete. Flydd gatelangs før så er nok det som gjør at jeg ikke tør å dra den så langt at jeg hekter meg igjen. Kan ha det dårlig nå men det livet som var, var Helvete. Startet vel som med trådstarter, nysgjerrighet, beklageligvis ikke godt voksen med ting på stell. Ingen bekymringer, er jo udødelig og dette var noe som måtte oppleves. Fikk også samme følelse, er dette digg? Kompis lå i senga å beskrev det som å fly/sveve men jeg opplevde bare spying og kløe ifra en annen verden. Så ble med ett par ganger for min del, han ble hektet. Aberet er at dette var i midten av tenårene, lite skole mye festing, alt av drugs så det gikk som det gikk. Gått til helvete med de fleste. Ble selv dårlig psykisk i starten av 20 årene så pga major psykisk smerte konstant I bryst som føltes fysisk og alt ellers i livet bare var svart kom ideen om å prøve ut heroin, igjen, ikke av nysgjerrighet men istedetfor alternativet som var å ta kvelden. Bare det å kunne få bukt med smertene. Det reddet meg, delvis. Lever med baksiden av medaljongen nå men lever hvertfall.. sier ikke det er dømt til å gå til helvete, kjenner ett par som bruker det sjeldent. Men det innebærer en viss risiko som alt annet i livet..