Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 957
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde flytende GHB nå for første gang og er ekstremt skuffet. Den er bestilt fra en troverdig og erfaren vendor på DW, og skal vistnok være 100% ren. I følge anmeldelser fra andre brukere stemmer nok dette. Utenom dette har væsken de karakteristiske trekkene til god GHB, som at den er tyktflytende og har den svake parafin-lukten. Så jeg vil velge å påstå at det er nesten 1g/ml (dette kan være feil, men den er uten tvil veldig potent).

Uansett. Jeg drakk for 2t siden 3ml. Kjente så vidt noe og drakk 2ml til etter 1t. Kjenner meg tung i hodet, slapp og søvnig, men null ruseffekt. Kan faktisk ikke kjenne noe som helst snev av eufori, og å kalle dette liquid ecstasy er i mine øyne banalt. De første 3ml gjorde nærmest ingenting utenom å kanskje gjøre meg litt avslappet, og de siste 2ml ga meg de overnevnte "effektene". Har ikke spist så altfor mye i dag heller, og fastet 2-3t før jeg inntok første dose. Ellers veier jeg helt normalt. Hva kan årsaken til at jeg får tilnærmet null ruseffekt? I teorien har jeg inntatt totalt sett mye mer enn det man egentlig skal, i hvert fall for en førstegangsbruker. Første dosen skulle nok i teorien alene klart å gi meg ganske god funk...

Har lyst å gi det et siste forsøk i morgen. Har 5ml igjen, men å hive i meg alt på en gang virker ikke særlig smart. Noen innspill?
Kan ikke si noe om hvor mye du skal ta da jeg har ingen spesielt erfaring med det, og anbefaler heller ikke å ta GHB, mer dritt skal du lete lenge etter.

Men jeg kan si det du beskriver får meg til å tenke på at du har fått noe dårlig varer
Jeg har prøvd det 2 ganger, begge gangene var det som å være i molly-boble. Men fuck aldri mer GHB.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Kan ikke si noe om hvor mye du skal ta da jeg har ingen spesielt erfaring med det, og anbefaler heller ikke å ta GHB, mer dritt skal du lete lenge etter.

Men jeg kan si det du beskriver får meg til å tenke på at du har fått noe dårlig varer
Jeg har prøvd det 2 ganger, begge gangene var det som å være i molly-boble. Men fuck aldri mer GHB.
Vis hele sitatet...
Men oxy all day.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde flytende GHB nå for første gang og er ekstremt skuffet. Den er bestilt fra en troverdig og erfaren vendor på DW, og skal vistnok være 100% ren. I følge anmeldelser fra andre brukere stemmer nok dette. Utenom dette har væsken de karakteristiske trekkene til god GHB, som at den er tyktflytende og har den svake parafin-lukten. Så jeg vil velge å påstå at det er nesten 1g/ml (dette kan være feil, men den er uten tvil veldig potent).

Uansett. Jeg drakk for 2t siden 3ml. Kjente så vidt noe og drakk 2ml til etter 1t. Kjenner meg tung i hodet, slapp og søvnig, men null ruseffekt. Kan faktisk ikke kjenne noe som helst snev av eufori, og å kalle dette liquid ecstasy er i mine øyne banalt. De første 3ml gjorde nærmest ingenting utenom å kanskje gjøre meg litt avslappet, og de siste 2ml ga meg de overnevnte "effektene". Har ikke spist så altfor mye i dag heller, og fastet 2-3t før jeg inntok første dose. Ellers veier jeg helt normalt. Hva kan årsaken til at jeg får tilnærmet null ruseffekt? I teorien har jeg inntatt totalt sett mye mer enn det man egentlig skal, i hvert fall for en førstegangsbruker. Første dosen skulle nok i teorien alene klart å gi meg ganske god funk...

Har lyst å gi det et siste forsøk i morgen. Har 5ml igjen, men å hive i meg alt på en gang virker ikke særlig smart. Noen innspill?
Vis hele sitatet...
Du kjøpte altså 10ML med GHB. Har testet GHB ved et par anledninger, men da har jeg inntatt hele 10ML fordi at dem rundt mente det er en "vanlig" dose. Men etter jeg leste meg opp på det var 1-3ML en rusdose.


Kan jeg spørre deg om hvor mye du brukte på dette stoffet? Ikke for å bryte reglene, men det kan ha mye å si på det du spør om. Jeg er vandt med å kjøpe 100ml (aka en desiliter) når jeg har kjøpt GHB, har da tatt via kola-korker (10ml per kork), men det jeg vil fram til er... Ved hjemmekokt GHB betaler man som oftest 100-250kr desiliteren (min erfaring) den er dritt dårlig, men når han har kalt den god, har det gjerne vært 400kr desiliteren, men har uansett trengt hele korker. Så derfor lurer jeg på hvor mye du betalte, virker svært rart at en dealer selger deg så lite som 10ml.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men oxy all day.
Vis hele sitatet...
Alle barna hadde fornøyde foreldre unntatt Morten, han var født før aborten.
Som med mange stoffer så er ikke de første gangene helt representative. Jeg ville tatt de 5ml i en smell. Det skal kjennes, og er heller ikke veldig mye. Hvis man tar for lite så blir det ofte bare ubehagelig. Blir en slags kjip svimmelhet bare.

Husk også at det blir markant svakere om du har mye mat i magen når du tar det.

Jo mer jeg har blitt kjent med kork, jo mer skjønner jeg at de kaller det liquid ecstacy. Det er jævla digg, og veldig lite skadeeffekter med mindre du overdriver bruken. Sporadisk bruk er faktisk sunt!