Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1395
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderer å lage edibles med 0.5-0.6g hasj og 2mg alprazolam eller clonazepam per dose.

Vet man bare kan spise benzo ved siden av, men Why not bare legge det oppi?

Det jeg lurer på da, det er hva burde jeg lage? Ikke brownies eller muffins. Men noe ganske digg, som fjerner hasj smaken.


Drikke er også et alternativ.

Grunnen til jeg vil lage edibles er pga jeg røyker veldig mye når jeg tar benzo, og er lei av å røyke hele tiden for å holde highen. Vil det skal vare lengeee.

Lettere å spise en å røyke uansett, Spiser kun en porsjon når rusen er over.
Har tenkt på det samme selv, feks flytende Etizolam oppi hasj kakao. Men vet ikke hvor bra det hadde funka for man kan jo røyke mye mer på benzo enn til vanlig, så man kan sikkert spise mer og. Men da hadde jeg vært redd for å få i meg for mye benzo etterhvert. Eventuelt at ikke ediblesen funker så bra men hvem vet det er jo en god kombo tross alt
Har du smakt på alprazolam før?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke liker hasjsmaken så er den litt vanskelig å fjerne.. Har laget riktig god kakao med litt kaffe og fløte, med litt vaniljedråper og hasj. Tror det blir en fin kombo hvis du blander clonazepam sammen med det.
alprozolam og elizolam har en veldig bitter smak, men kaffen tar gjerne knekken på den smale faktisk. Prøv deg ut, men vær forsiktig =)
Vis du bruker vanlig smør el fet så smaker hasjen dritt. Bruk kokosolje da smaker den plutselig mye bedre
Beste for å få vekk hasj smaken er å lage THC olje først (BHO / QWISO) 5g bønne blir ca 1 g olje så man må dele dosering på 5.

Som nevnt over smaker alprazolam innforjævlig, Etizolam, alprazolam, nitrazepam smaker litt mer nøytral

Edit mente Etizolam, diazepam og nitrazepam
Sist endret av Bluesky_; 25. november 2021 kl. 12:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Alprazolam smaken er jeg vandt med. Men clonazepam hadde sikkert vært digg ja!

Lager det på lørdag og skal ta det med en kompis, sender kanskje noen bilder av det jeg lager, og kommer med oppdatering!
Drit i clonazepam, clonazolam er mye gøyere og smaker ok.