Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2858
Jeg og en kompis har lenge planlagt å ta syre. Planen var å gjøre det i forbindelse med en festival sist sommer, men avsto da det ble litt risky mtp. å trippe når det er så mange mennesker.

Har nå mulighten til å gjøre det imorgen. Kompisen min er veldig gira, men jeg har egentlig mer lyst til å vente til det blir varmere i været så man kan være ute i behagelig temperatur og evt. slippe å sitte inne i en trang leilighet. Vi tenker å ta det med en erfaren kompis som vil følge oss igjennom, og kanskje også dra på en skogfest senere hvis det er stemning for det.

Spørsmålet er om vi burde vente, eller om alt dette med setting er litt oppskrytt og at vi bare kan kjøre på. Har følelsen av at siden vi har utsatt dette i så lang tid har vi dannet et lite vrangbilde av hele opplevelsen.

Har for øvrig også testa emma, cola, og pepper så er ikke helt nytt.

Noe spesielt som anbefales på syre? Hva er det beste du har opplevd på en tripp?

Hilsen mann 23, normal til sinns
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Setting er ikke oppskrytt, at det er trygt er vel numbero 1#, foretrekker høsten personlig når det er farger over alt og stemninga er på plass. Sommer er en god nummer 2, men alt kommer an på om dagen er bra. Hør på koselig musikk, tegn, gå rundt og observer naturen.

Alt er veldig forvirrende og skrudd men bare innse at du tripper og nyt det til det går over. Reflektere kan du gjøre etterpå, hva som egentlig skjedde. Min beste opplevelse er vel høy dose sopp mens jeg løp rundt i huset gjemme med et pledd hørende på Talking heads sin 'Remain in the light' skive, når jeg lukket øynene dunket fargene i takt med musikken og jeg kunne se skikkelser av dyr som løp over en eng.

Bad trip er vel det man prøver og unngå, pleier sjelden og skje første gangen jo mindre du har stuka deg inn i skauen klokka halv 3 på natta. Drikk vann, vær i kontrollerte omgivelser, ta en øl på comedown. PS: En morsom ting du burde skaffe til trippen er en Lava lampe er virkelig en ground breaker
This is bat country!
gregory's Avatar
Du never lite om mengde dose dere skal innta. Det kan være stor forskjell på f.eks 100ug og 150ug.