Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2003
Anonym bruker
"Fattig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lurt på dette en stund. For eksempel, jeg tar 40mg Valium og tisser en halvtime senere. Mister jeg effekt da, at det forsvinner med tisset? Kanskje lurt å tisse minst mulig?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Det er ikke sånn kroppen fungerer.
Anonym bruker
"Rik Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være lurt å tisse før man skal innta rusmidler.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun når du dytter det inn i urinhølet…
Anonym bruker
"Fattig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svarene. Skjønner at dette var ett snodig spørsmål, men jeg var ikke sikker. Rare spørsmål får humoristiske svar.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har vel ikke injisert stoffet rett inn i blæra di?
Men skal du spare på fluesoppen kan det være lurt å holde seg
Sitat av Gloss Vis innlegg
Men skal du spare på fluesoppen kan det være lurt å holde seg
Vis hele sitatet...
Kanskje hvis du har snorta fluesoppen med tissemannen...
Tisset inneholder kanskje litt valium du kan innta?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får dop mindre effekt når man tisser?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke spørre "Kan man tisse dop" i stedet?
Tar jeg feil eller er det slik at amfetamin kommer ut som amfetamin når man tisser?
Kroppen vil etter hvert kvitte seg med det man putter i seg via blant annet urin, men ikke i slike mengder at det å holde seg vil gjøre deg ruset lenger.
Anonym bruker
"Arktisk Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg røyker weed og tisser så tisser jeg ut ei svær røyksky og blir edru igjen.

Neida. Du kan nok tisse trygt!
En del (antar tungt avhengige) brukere av methamfetamin står over dusj og annen vask over lenger tid da dette visstnok skal få dopet til å holde seg lenger i kroppen. Dette da fett, gammel svette og annet dritt griser til porene i huden slik at det hidrer utskillelsen av ny væske. Om dette gir dem noe ekstra kan jeg ikke uttale meg om.

Orker ikke finne subjektive beskrivelser av det - men oppsummerer og legger ved link til aktuell forskning:
Meth is a water-soluble drug. Therefore, a person using the drug may sweat out toxic meth from their pores. Scientists have detected meth in sweat 2 hours after use, with traces remaining for more than a week following multiple doses. Sweat that contains meth toxins can damage the skin and cause sores to form.
Vis hele sitatet...
https://www.medicalnewstoday.com/art...e-sores#causes

Kan forsåvidt ikke helt sammenlignes med det å droppe å tisse ved bruk av rusmidler, men fremstår omtrentlig like desperat
Anonym bruker
"Fattig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Tisset inneholder kanskje litt valium du kan innta?
Vis hele sitatet...
Hehe, dette gjorde jeg en gang da jeg var ung og dum...Hadde tatt MDMA, og en kompis fortalte at det er mye MDMA igjen i urinen. Så jeg drakk ett glass med tiss...Sikkert 15 år siden nå. Ikke mitt stolteste øyeblikk akkurat.