Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1376
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har styrt på med OxyContin i snart 2 mnder nå og fått en grei toleranse, har tenkt å trappe ned ila uka. Føler det har gått alt for langt.

Uansett - har tatt til sammen 60 mg Oxycontin rektalt med pumpe nå siden ca kl 01:00.
Siste dose på 20mg var kl 02:00, så kjenner effekten begynner å daffe av litt.

Har ligget på ca en 20-60mg de dagene jeg har tatt, har kanskje vært noen få dagers pause inni mellom.

Jeg sover veldig dårlig på Oxy og det frister å ta en 10mg valium bare for å daffe helt. Er det stor risiko for respirasjonsdepresjon og at jeg dævver under søvn da? Vet jo at slikt ikke skal blandes, men har en normal puls as we speak.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trenger svar asap!!!!!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten å kjenne din toleranse eller vekt, så er det iallfall generelt sett en risiko for at det går galt - ja.

Anbefaler forøvrig å spare valium til nedtrapping av Oxy - det vil du antageligvis trenge.
Anonym bruker
"Sprudlende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De aller fleste som dør av overdoser har blandet opiater med benzo så det er definitivt IKKE å anbefale! Du kan risikere å ikke våkne igjen
Veldig farlig å spørre ufaglærte om noe sånt, vi vet ikke hvor rusa du er eller hvordan akkurat du reagerer på den blandinga. Har selv blanda mye rusmidler og det et faktisk flaks og tilfeldigheter som gjør at jeg sitter her idag. Det som er, at det går sikkert bra, men plutselig en dag så gjør det ikke det. Ville venta med valiumen om jeg var deg.