Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1278
Hei,

Noen erfaringer med å ta med thc vape gjennom bagasje eller på kropp hjem fra portugal eller spania?
Hvor stor er risisko?

Den ligner helt på vanlig e sig.

Da da ta. Jeg skjønner det er idiotisk uansett.. men nysgjerrig
Høres ut som stor risiko når du kommer fra spania eller portugal, iallfall om du møter dogs.
Anonym bruker
"Rik Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge det ikke er noe THC i den er det lov å ha utstyr
Hvis det er noe igjen i den vil den mest sannsynlig begynne å lekke, pga trykkendringene i flyet, men kan gå, pakk carten i litt papir evt
Så lenge den ikke er brukt så er det ingen fare.
Er den blitt brukt, da er den ulovlig.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Så lenge den ikke er brukt så er det ingen fare.
Er den blitt brukt, da er den ulovlig.
Vis hele sitatet...
Det er jo THC i den, det er jo selvsagt ulovlig uavhengig om det er røyket fra eller ikke.

Jeg kan jo ikke ta med en 5er på flyet, så kommer kontroll også sier jeg at jeg har ikke røyket av det, så slipper de meg og 5.ern igjennom.

Hvor er logikken??
Anonym bruker
"Sint Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Det er jo THC i den, det er jo selvsagt ulovlig uavhengig om det er røyket fra eller ikke.

Jeg kan jo ikke ta med en 5er på flyet, så kommer kontroll også sier jeg at jeg har ikke røyket av det, så slipper de meg og 5.ern igjennom.

Hvor er logikken??
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er misforståelse i tråden rundt om det er en engangs-vape eller ikke. Jeg tolker det som at TS snakker om en engangs-vape som er ment for å kastes når innholdet er brukt opp.
Andre tolker det tydeligvis som at det er vape som kan brukes flere ganger (typ volcano, arizer, magic flight launch box e.l).
Isåfall stemmer det at det er lov å importere, så lenge det er ubrukt.

Har ingen erfaring med disposable vape gjennom flyplass, men kan hende brukeren over har et poeng med trykkforskjellene i flyhøyde.

Jeg har dóg vært dumdristig nok til å smugle med meg ~8g weed fra USA til Norge en gang i tiden. Hadde glasspipe og to vaporizere i bagasjen, som lett kunne kjennes igjen på röntgen-scanneren

Ankom Norge i 11-tiden om morgenen, satt bare to slappe tollere på stoler og lot alle gå gjennom. Antar at man kan være uheldig og møte bikkje eller en stuka toller som overleser nervøst kroppspråk.