Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2272
Er jeg nødt til å pulverisere dosen eller har ikke det noen betydning? I samme sleng; samme greia for Ketamin og M?
xex
Trådstarter
55 9
Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Null betydning.
Vis hele sitatet...
Det var alt jeg lurte på. Thank u!
Pass på tennene dine.
Få det rett ned i magen for eksempel pakket inn i litt papir og ikke gå 2 dager
med tørr munn uten å pusse eller uten å drikke noe.
Ikke svelg ketamin. Det er ikke bra for magen og gir dårlig funk.
funker chill å svelge ketamin spør du meg har aldri hatt problemere med mage3n av det. tatt 0.3 på det minste og este var 0,7. Funker som faen og varer lengre enn sniffing
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketamin har en biotilgjenglighet på rundt 17% da det intas oralt, 93% IM. Litt usikker på nasalt men mener å ha lest at det er høyere enn oralt. Har også hørt at ketamin er noe du helst vil unngå å få ned i magen, ettersom det kan skade blæren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ketamin har en biotilgjenglighet på rundt 17% da det intas oralt, 93% IM. Litt usikker på nasalt men mener å ha lest at det er høyere enn oralt. Har også hørt at ketamin er noe du helst vil unngå å få ned i magen, ettersom det kan skade blæren.
Vis hele sitatet...
Nyrene bryr seg ikke om inntaksmåten din og flytter ketaminen fra blodet til blæren din, så den skader du uansett. Det farlige med oralt inntak er at det da går gjennom leveren også, som også visstnok blir skadet.
Leverer er heldigvis det eneste organet som til et visst punkt leger seg selv.
Sist endret av eyecandy654; 12. april 2022 kl. 21:25.