Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2207
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 0.1 g liggende hjemme, vil prøve dette før jeg stikker å trener styrke på treningssenteret. Hvordan vil det virke og kan jeg også ta pre workout vis jeg tar colaen?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du vil få mer energi og kanskje da økt motivasjon til å trene, men på bekostning av stor belastning av hjertet så jeg anbefaler det ikke. Ihvertfall ikke en hard økt.

Protein trenger du uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja du vil få mer energi og kanskje da økt motivasjon til å trene, men på bekostning av stor belastning av hjertet så jeg anbefaler det ikke. Ihvertfall ikke en hard økt.

Protein trenger du uansett.
Vis hele sitatet...
Pre workout er jo ikke protein, det er kanskje en eller en mix av alle lovlige Sentralstimulerende (karbohydrater, koffein, rødbetejuice, kreatinmonohydrat og beta-hydroksy-beta-metylbutyrat (HMB).)

Så det er skadelig for hjertet.
Ville ikke anbefalt det. Risikoen ved det triumfer nok den lille fordelen du muligens har ved én enkel anledning i gymmen.
Farlig for hjertet så jeg anbefaler å la være
Jeg mener... ingen hindrer deg. Problemet er at det vil ha motsatt effekt når det kommer til helsegevinsten av å trene. Ikke minst vil det ha ekstremt dårlig effekt på hjertet ditt. Supplér heller med koffein før- eller etter trening.
Anonym bruker
"Imponert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså det varer i typ 45 minutter liksom, har du tenkt til å trene å stikke på dass for å snorte innimellom liksom? Ta heller å tren så stikk hjem, drikk par pils og bruk det lille av cola du har for å så ta deg en velfortjent runk.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt kola én gang før trening. Likte det ikke. Ble en dårligere økt. Like greit å droppe trening om man skal ta kola imho.
Trening og rekreasjonelt rusbruk pleier ikke funke i lengda. Snakker av erfaring. Å ta coke før trening er bare konterproduktivt, som folk her sier, også er det enormt dårlig for hjertet når blodårene er såpass snerpa sammen av stoffet, ved så høyt blodtrykk som du får under trening så ber du nesten om ett Infarkt eller en Aneurisme.