Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1179
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Klarte ikke helt å finne noe om dette på nettet. Tok en dose med cannabutter for en 3-4 timer siden, jeg vet at når man tar LSD så er det ikke vits i å spise noe mer etter en time eller to pga toleranse. Er det sånn med edibles også?
er vel en god stund siden du spiste det så tror du er good til å spise mer om det ikke var nok
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fenriz Vis innlegg
er vel en god stund siden du spiste det så tror du er good til å spise mer om det ikke var nok
Vis hele sitatet...
Jeg fant ut for 2 minutter siden at jeg ikke skal ha mer.

Men det jeg spurte om var om hvis jeg allerede hadde spist en dose, om det ville vært waste å ta mer pga toleranse eller om det ikke er ett problem slik som på LSD.
Nei, det er ikke likt som LSD.

Edibles kommer som ofte som et smell, og den klassiske feilen er å redosere før du kjenner effekten av første dose.
Anonym bruker
"Vred Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan fortsette å stige i flere timer
Bare å spise til du spyr. Weed og hasj fungerer mer som alkohol når det kommer til toleranse.
Det går fint å spise mer etterpå, det er ikke som med LSD at du oppnår akutt-toleranse. Problemet som mange møter er at effekten gjerne kommer sigende og varer så lenge at det generelt er frarådet å drive å redosere edibles.