Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1183
Noen som kjenner til denne siden?
(foxyaffairs.com).

Jeg sitter med et inntrykk av at mange der er rett ut ansatt av siden for uansett om du forklarer det med barnekonsepter at denne jævla fittesiden er skapt for å sluke penger av deg (vi snakker 200 kr for å skrive 5 ganger på chatten der inne. Da blir du fort blakk) så skjønner de det faen bare ikke og svarer tilbake med å stille deg flere spørsmål for å få deg til å bruke spenn og svare dem.

Jeg merker meg også at gitt hvor de tilhører er det ikke en jævla kjeft som svarer tilbake på dialekt, men kun bokmål.

Er dette noe Økokrim skulle vært tipset om?
Noen som vet?
Sist endret av Guy_Incognito; 8. august 2020 kl. 23:01.
Du lurer på en tilsynelatende Norsk *.com side som ikke klarer å skrive 6 ord på norsk i overskriften riktig er et lurt sted å legge igjen betalingsinfo?
Sitat av Dough Vis innlegg
Du lurer på en tilsynelatende Norsk *.com side som ikke klarer å skrive 6 ord på norsk i overskriften riktig er et lurt sted å legge igjen betalingsinfo?
Vis hele sitatet...
Nå har jo ikke jeg planer om å betale en DRITT der inne, men det er jo ganske jævla gjennomført og omfattende kriminelt nettverk om ingen av brukerne der inne er ekte.

Eller så bruke de ganske sinnsvake, imponerende chatboter og har stjelt millioner av brukerbilder av nakne kvinnfolk.

Og de har på ingen måte gjort inntrykk av at de er en norsk side, men en internasjonal side.
Sist endret av Guy_Incognito; 8. august 2020 kl. 23:35.
Det finnes like mange sånne sider som det er mulig å lage kombinasjoner av spennende «foxy» ord for datingssites i domene.
Går du f.eks på nakenprat så tar alle reklamene der deg til disse tilsvarende stedene.

Beklager om jeg misforsto det som om at du hadde brukt penger.
Ja, det er bare bløff.
I likhet med de fleste andre slike sider.

De tjener først og fremt penger på å selge din e-post adresse til epost spammere.
Og er du så smart at du legger igjen betalingsinfo der, så tjener de ennå mer penger.
Ja den er fake som alle andre sider i samma duren. Tipse politiet kommer man ingen vei med for selv de som er ofre og anmelder sånne kjærlighets/sexdatingsvindler kommer sjeldent noe vei. Bakmennene er godt gjemt bak falske bedrifter og de bedriftene er underfirmaer av andre firmaer så de er umulig å spore i noe register eller digitalt. Det finnes ansatte i Norge men de fleste sitter nok i øst europa med googletranslate og ler. Var en egen insider episode om et sånt firma hvor de snakka med en dude som ble verva av en "make money from home" reklame på nett og som drev å skrev fra sånne fake dameprofiler for å få betalende menn til å chatte lengst mulig. Det er jo jævla kjipt for de som blir lurt men ærlig talt nå som tinder har toppa hvor enkelt sexkommunikasjon er skulle man ikke tro det var mulig med så mye desperasjon at man betaler for det på den ene eller andre måten. Synd er det også for damene som får misbrukt bildene sine av sånne sider og har massevis av desperate kåte menn som er forelska i dem, jeg har sett en serie på tv nå som handler om nettdating og en mann der som har hatt "nettkjæreste" fra en sånn side i 8 år. Brukt 5 mill eller hva det var på å få chatte med henne via nettsiden, aldri fått nummeret eller annen kontaktinfo og dratt til Russland fire ganger for å møte "henne" men "hun" kom ikke men fortsatte å lure han med unnskyldninger, søte ord og garantert en haug av stjelte nudes.

Dont fall for it!

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
De tjener først og fremt penger på å selge din e-post adresse til epost spammere.
Og er du så smart at du legger igjen betalingsinfo der, så tjener de ennå mer penger.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er det de først og fremst tjener mest penger på men det er nok rett at de sidene multitasker på alle mulige måter de kan svindle på. Selger sikkert både epost, bankkortinfo og personnummer som noen sider får tak i ved å kreve kopi av legitimasjon for å "verifisere at du er den du er". Det gjør at ofrene tror at "damene" også må gjennom det men det er bare nok en manipulasjon for å få deg til å ha mer tillitt til siden og bli mer hekta på det du tror er en ekte modellooking foxy dame som har lyst på deg så man bruker mer penger der.
Sist endret av Harek; 9. august 2020 kl. 00:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vent – mener dere at det ikke er mange sexy mødre i mitt nærområde som bare venter på å kn***e meg?!