Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7117
Trudde det var enkelt å åpne samsung A10, men når eg ser på de videoene på Youtube er alle opp mot forsjellig, noen som har noen triks*?
Hva mener du? Ingen telefoner som selges i Norge i dag er operatørlåst. Er det skjermlås du mener?
Jeg antar at Druefjes mener å fysisk åpne telefonen.

Det ser rimelig enkelt ut. Når det kommer til å åpne konsumerelektronikk vil jeg anbefale deg å alltid sjekke iFixit først, da guidsene der ofte er ganske greie.

Se f.eks. her.
Det som kommer opp er "Bekreft kontoen din" Enheten er tilbakestilt.Hvis du vil fortsette, må dulogge på med en google konto som har vert synkronisert med denne enheten tidligere.Jeg prøvde å lage en ny google konto uten hjelp.ser det er noen Youtubevideoer som viser hvordan man åpner samsungtelefoner som man ikke har den gamle sonm den var synkronisert med før. derfor får eg ikke åpnet den. Det må da gå an å åpne en telefon uten en ekstern google konto?
Sitat av druefjes Vis innlegg
Det som kommer opp er "Bekreft kontoen din" Enheten er tilbakestilt.Hvis du vil fortsette, må dulogge på med en google konto som har vert synkronisert med denne enheten tidligere.Jeg prøvde å lage en ny google konto uten hjelp.ser det er noen Youtubevideoer som viser hvordan man åpner samsungtelefoner som man ikke har den gamle sonm den var synkronisert med før. derfor får eg ikke åpnet den. Det må da gå an å åpne en telefon uten en ekstern google konto?
Vis hele sitatet...
Det du prøver å gjøre er å bypasse noe som heter FRP (Factory Reset Protection.)

De fleste videoer/metoder på nettet av slikt er enten bullshit, eller basert på utdaterte programvare-varianter. Det kan være at du er heldig og det finnes en FRP bypass, men jeg ville ikke regnet med det.

Eneste greie måten å fjerne det på er å logge inn med Google accounten som var registrert på den før, fjerne den i instillinger, og deretter resette mobilen på nytt.
Send den inn til service. Et autorisert verksted kan nullstille den uten dette passordet. Dog mot et servicegebyr.