Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 12581
Anonym bruker
"Mulig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
. Jeg synes ingen av disse er lyse jeg?. Min Kief er mer lys enn disse og disse ser da fine ut. Hadde ikke sagt nei til en mørkere type da det er min favoritt , men man tager det man haver ;-)
Anonym bruker
"Rede Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La meg gjette, du blir klissete/seig på fingrene av å mekke med den? Og så lukter den for søtt? Ser ut som bøff.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La meg gjette, du blir klissete/seig på fingrene av å mekke med den? Og så lukter den for søtt? Ser ut som bøff.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke i det hele tatt. Veldig fin å mekke med som Farligepiller sier. Lukter helt vanlig hasj.

Kan dere som sier det er bøff fortelle hvorfor dere tror det? Det er litt mer hjelpsomt.
https://imma.gr/92486xa6927
Fikk tak den her bønna nylig. Porøs, lukter bra, ikke oljete, nesten sandkonsistens. Nermest null effekt virker det som. Tatt rundt 20 bonghits idag og enda lite til ingen effekt. kjøpt i Nordnorge, noen med lignende bønne ellet tanke på hva det her e slags bønne?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Crackpuppy Vis innlegg
https://imma.gr/92486xa6927
Fikk tak den her bønna nylig. Porøs, lukter bra, ikke oljete, nesten sandkonsistens. Nermest null effekt virker det som. Tatt rundt 20 bonghits idag og enda lite til ingen effekt. kjøpt i Nordnorge, noen med lignende bønne ellet tanke på hva det her e slags bønne?
Vis hele sitatet...
Det høres jo mer ut som bøff siden det ikke er noe funk. Min gir i hvert fall forventet effekt med munchies.

Noier helt over dette nå. Mange sier den ser fin ut, mens andre sier det er bøff. Vet ikke hvem jeg skal høre på
Sitat av Crackpuppy Vis innlegg
https://imma.gr/92486xa6927
Fikk tak den her bønna nylig. Porøs, lukter bra, ikke oljete, nesten sandkonsistens. Nermest null effekt virker det som. Tatt rundt 20 bonghits idag og enda lite til ingen effekt. kjøpt i Nordnorge, noen med lignende bønne ellet tanke på hva det her e slags bønne?
Vis hele sitatet...
så ikke bra ut den. så ut som standard som har vert i frysen et halvt år lol
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde akkurat å fyre opp og ble megafjern. Kan ikke forstå at dette er noe buff. I så fall er det noe veldig overbevisende rc-greier, og hvor sannsynlig er egentlig det? Satser på at det er samme type som Farligepiller Virker legit. Skal slutte å spamme tråden nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stoler du virkelig på myndighetene skal teste for andre ting enn THC? De sier heller ikke hva andre ting som er i utblandet EKTE hasj.

De hadde kansje sagt ifra viss noen begynte blande Fentanyl i hasjen og folk dør.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg gjør faktisk det. Hva baserer du deg på? Jeg lener meg på dette.
Sitat av OUS Vis innlegg
Sitat av kallisti Vis innlegg
Dette har Freak (dvs. en mod som tok det på seg) prøvd å spørre Kripos om før, men uten å få svar:

- Testes noe av hasjen (altså beviselig THC-holdig hasj) som beslaglegges i Norge for syntetiske cannabinoider, eller regnes den bare som hasj uten videre undersøkelser?
Vis hele sitatet...
Svar: Hasjen som beslaglegges i Norge testes regelmessig for stoffinnhold, med spesifikk metodikk.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, jeg gjør faktisk det. Hva baserer du deg på? Jeg lener meg på dette.
Vis hele sitatet...
Viss noen blir tatt med f.eks 10 gram sender ikke de den inn til analyse de tester med hurtigtest.

Og la oss ta andre stoff som utgangspunkt, de sier ikke at det er rottegift i speeden,utblandede piller på gata i glass/pillebrett, eller kreatin i kokainen, drusukker osv osv. De driter i om narkomane fucker opp helsa si, fienden deres er alle som bruker ulovlige rusmidler.

Så jeg tror ikke de tester hasj/weed for annet enn THC.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss noen blir tatt med f.eks 10 gram sender ikke de den inn til analyse de tester med hurtigtest.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på dette?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skulle noen lyge om det? haha?
Kilde: Meg selv og andre jeg vet om, sikker mange som har sett det skje. Tror ikke de tester greiene engang viss du ikke krever det.
"dette ligner og lukter som hasj det er hasj"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kilde: Meg selv og andre jeg vet om
Vis hele sitatet...
Så... Argumentet står altså imellom deg og denne gjengen her:

Fridtjof Heyerdahl, spesialist i anestesiologi og overlege ved Akuttmedisinsk avdeling, Oslo universitetssykehus.
Inger Lise Bogen, hjerne- og rusmiddelforsker ved Seksjon for rusmiddelforskning, Oslo Universitetssykehus.
Merete Vevelstad, rettstoksikolog/spesialist i klinisk farmakologi, forsker og overlege ved Avdeling for rettsmedisinske fag, Oslo Universitetssykehus.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har hørt nok.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Så... Argumentet står altså imellom deg og denne gjengen her:

Tror jeg har hørt nok.
Vis hele sitatet...
Ok, jeg tror også bare på folk som blir betalt av staten. Ingen andre mennesker snakker sant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, jeg tror også bare på folk som blir betalt av staten. Ingen andre mennesker snakker sant.
Vis hele sitatet...
Du er en anonym bruker som påstår ting, that's it.

Med mindre du kan vise til noen form for relevant informasjon, kilder eller kompetanse på feltet er det kanskje like greit å droppe konspirasjoner.

Disse menneskene som får betalt av staten konkluderer ikke basert på hva de tror slik du selv sier at du gjør. Likevel insisterer du på at vi skal høre på alt du sier
Sitat av knert1 Vis innlegg
Du er en anonym bruker som påstår ting, that's it.

Med mindre du kan vise til noen form for relevant informasjon, kilder eller kompetanse på feltet er det kanskje like greit å droppe konspirasjoner.

Disse menneskene som får betalt av staten konkluderer ikke basert på hva de tror slik du selv sier at du gjør. Likevel insisterer du på at vi skal høre på alt du sier
Vis hele sitatet...
"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it." Aristoteles
Du kan ha så mange jævla pixler du bare vil, men du kan aldri bedømme kvalitet/om det er ekte kun utifra et bilde, med mindre det er fra et mikroskop og du kan se trikromene.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it." Aristoteles
Vis hele sitatet...
Så jeg skal være mere open minded altså? En ting er å diskutere filosofi, synse, mene og argumentere. Men når det er snakk om påstander om hva som er rutine som blir slengt ut som faktum blir det mye mere interessant med kilder enn at "haha, jeg og alle kompisene mine veit jo det." Det går da i mine øyne fra noe som kunne ha vært informativt og interessant til å bli noe jeg kunne hørt i sandkassa i en barnehage. Håper forøvrig ikke jeg hører det akkurat der...

Jeg forsøker ikke motargumentete, eller benekte påstanden. Men det er noe med hvem man har mest tiltro til som Relevant nevnte. Enten kom med kilder, eller bare si at du ikke fant kilder, men tror... osv. Dette gjelder mange her generelt. Vi surfer på syndenfloden mens vi lemlester diskusjonen med skarpe påstander uten hold. Uten hold blir den jo slapp hele... Diskusjonen var det!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
. Enten kom med kilder, eller bare si at du ikke fant kilder, men tror... osv.
Vis hele sitatet...
Du tror vell aldri dine egne øyne du må lese det i skrevet av en som har større rolle i samfunnet enn deg? Du tror du er dummere enn andre?
Kildene er jo de som blir tatt og ser denne praksisen forekomme.
Men godt å få frem poenget og se dere beskytte politiet, alle her inne ser dere.

Og du kan bedømme kvalitet utifra bilde viss du vet hva du ser etter, nei du kan ikke se om hasjen er forgiftet med cyanid utifra bilde men du kan se om det hasjen er god, dårlig eller om det ikke er hasj i det hele tatt.
Herregud.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tror vell aldri dine egne øyne du må lese det i skrevet av en som har større rolle i samfunnet enn deg? Du tror du er dummere enn andre?
Kildene er jo de som blir tatt og ser denne praksisen forekomme.
Men godt å få frem poenget og se dere beskytte politiet, alle her inne ser dere.

Og du kan bedømme kvalitet utifra bilde viss du vet hva du ser etter, nei du kan ikke se om hasjen er forgiftet med cyanid utifra bilde men du kan se om det hasjen er god, dårlig eller om det ikke er hasj i det hele tatt.
Herregud.
Vis hele sitatet...
Du er altså en av de som ikke stoler på de store og skumle ''myndighetene'' noe som merkelignok ofte er de samme som hevder å vite alt mulig rart uten å faktisk ha studert det noe utover personlige erfaringer og anekdoter og hva enn de selv velger å lese på internett en sen fredags kveld. Men forstå i det minste at jeg stoler mer på de som har det som oppgave i samfunnet å teste disse stoffene, fremfor en som kverulerer anonymt på et nettforum.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tror vell aldri dine egne øyne du må lese det i skrevet av en som har større rolle i samfunnet enn deg? Du tror du er dummere enn andre?
Kildene er jo de som blir tatt og ser denne praksisen forekomme.
Men godt å få frem poenget og se dere beskytte politiet, alle her inne ser dere.

Og du kan bedømme kvalitet utifra bilde viss du vet hva du ser etter, nei du kan ikke se om hasjen er forgiftet med cyanid utifra bilde men du kan se om det hasjen er god, dårlig eller om det ikke er hasj i det hele tatt.
Herregud.
Vis hele sitatet...
Det er helt standard debattkotyme å forvente kilder på påstander, eller så får man presentere informasjonen slik den er: Som anekdotisk og at du og et par kompiser har opplevd det slik at resten ser relevansen av informasjonen. Det du derimot begynner med her er å føle deg hårsår over at noen ikke tar informasjonen din som god fisk og heller stoler på offisielle uttalelser. Slik oppførsel er særs lite givende for debatten, og det at du drar ut et merkelig oss-mot-dem scenario faller på egen urimelighet.
Dette er for F*** ikke VG kommentarfeltet, vi forventer faktisk en viss standard i debatter, og "debatteknikken" din ser vi rett igjennom: det er ren hersketeknikk. Og i stedet for å underbygge påstandene dine, smører du tykt på med påstander om at vi er del av "saueflokken" som beskytter politiet: Ingen her vil ta deg seriøst om du fortsetter å argumentere på det viset.
New generation
colakork's Avatar
Hva syns folk om North platen som er ute å går?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er helt standard debattkotyme å forvente kilder på påstander, eller så får man presentere informasjonen slik den er: Som anekdotisk og at du og et par kompiser har opplevd det slik at resten ser relevansen av informasjonen. Det du derimot begynner med her er å føle deg hårsår over at noen ikke tar informasjonen din som god fisk og heller stoler på offisielle uttalelser. Slik oppførsel er særs lite givende for debatten, og det at du drar ut et merkelig oss-mot-dem scenario faller på egen urimelighet.
Dette er for F*** ikke VG kommentarfeltet, vi forventer faktisk en viss standard i debatter, og "debatteknikken" din ser vi rett igjennom: det er ren hersketeknikk. Og i stedet for å underbygge påstandene dine, smører du tykt på med påstander om at vi er del av "saueflokken" som beskytter politiet: Ingen her vil ta deg seriøst om du fortsetter å argumentere på det viset.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke ute etter og lage dårlig stemning. Hersketeknikk, hva er det? Mener du Ingjald Nissen sine hersketeknikker? Det var skrevet etter 2 verdenskrig og jeg tror det var basert på hva naziene gjorde, ser ikke hvordan du kan slenge det begrepet løst i 2020. Også har du Berit Ås, som også tror på chemtrails(som jeg vet dere hater på forumet) https://www.tv2.no/a/5545935/

Alle kan bli slengt "hersketeknikker" til viss de har 2 forskjellige argument, spesielt viss det ikke er en fasit på det som diskuteres.

Kansje i delen av landet jeg bor er politiet annerledes og gjør shady ting, og at i resten av landet er det bedre, ikke vet jeg.
Men jeg sier bare jeg vet de ikke tester hasjen for altslags i denne delen av landet, de bruker hurtigtest. Kansje de sender den inn til analyse etterpå? Det vet jeg ikke, men jeg tror ikke de tester ALL hasj som er beslaglagt for ALTSLAGS mulige ting etterpå, de tester for THC.

Så nå får alle ha en fin dag, jeg ville bare si det finnes dårlig hasj, og fordi politiet/kripos ikke har kommet med "advarsel" så betyr ikke det at det ikke finnes MYE dårlig hasj.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Konfiskerte beslag blir testet, og foreløpig så har det ikke kommet ut noen advarsel om syntetisk hasj, så det er rimelig å anta at det ikke er et problem. https://www.politiet.no/globalassets...alvar-2019.pdf
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Hva syns folk om North platen som er ute å går?
Vis hele sitatet...
Vet at den og en som heter Rap Battle er mye i omløp for tiden.
Tenker å fikse litt av den North i morgen så kan eventuelt rapportere tilbake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke ute etter og lage dårlig stemning. Hersketeknikk, hva er det? Mener du Ingjald Nissen sine hersketeknikker? Det var skrevet etter 2 verdenskrig og jeg tror det var basert på hva naziene gjorde, ser ikke hvordan du kan slenge det begrepet løst i 2020. Også har du Berit Ås, som også tror på chemtrails(som jeg vet dere hater på forumet) https://www.tv2.no/a/5545935/

Alle kan bli slengt "hersketeknikker" til viss de har 2 forskjellige argument, spesielt viss det ikke er en fasit på det som diskuteres.

Kansje i delen av landet jeg bor er politiet annerledes og gjør shady ting, og at i resten av landet er det bedre, ikke vet jeg.
Men jeg sier bare jeg vet de ikke tester hasjen for altslags i denne delen av landet, de bruker hurtigtest. Kansje de sender den inn til analyse etterpå? Det vet jeg ikke, men jeg tror ikke de tester ALL hasj som er beslaglagt for ALTSLAGS mulige ting etterpå, de tester for THC.

Så nå får alle ha en fin dag, jeg ville bare si det finnes dårlig hasj, og fordi politiet/kripos ikke har kommet med "advarsel" så betyr ikke det at det ikke finnes MYE dårlig hasj.
Vis hele sitatet...
Alle kan bli slengt hersketeknikker til, ja. Men det er du som velger å gjøre det istedet for å komme med kilder. Kanskje du har tilknytning til nazistene uten at du veit det selv da? Eller kanskje du skal lese deg opp på hva både hersketeknikker og kilder er. Når du kommer med påstander som dette er det en selvfølge å også komme med kilder hvis du vil bli hørt. Enkelte av påstandene dine grenser til konspirasjonsteorier om staten. Ja det finnes drit varer der ute, og de ivrigste rusbrukerne blir ikke sett på som toppen av kransekaka av noen.

Du skriver "herregud" på slutten av posten, spør om jeg "tror jeg er dummere enn alle andre." For å svare kort på akkurat det... Nei jeg tror du og vennene dine er dummere enn alle andre. Nå som vi er inne på dum og smart. Hvis du og er så jævlig intelligent hvorfor spretter du da rundt i ett rusmiljø og tar alt du hører om politiet for god fisk. Hvis det ikke er kun påstander hvor er kildene? Hvorfor skal jeg gidde å ta det siste svaret mere seriøst enn de andre du har kommet med hittil? Du fikk tydelig beskjed om hva som var problemet av flere og fortsetter med akkurat samme stil.
Anonym bruker
"Oppmerksom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Hva syns folk om North platen som er ute å går?
Vis hele sitatet...
North er ganske sterk, og jeg tipper den er buffet med noe (kan også hende jeg fikk en fake plate). Hovedsaklig fordi den jeg fikk hadde en litt rar lukt og ga rar effekt. Den selges også for samme pris som alle andre plater her jeg bor, og jeg mener dette ikke skal være mulig mtp. Hvor sterk den er, og hvor lite hasj det burde være i Norge nå (grensen til vår kjære nabo er tross alt stengt).

Jeg opplevde selv at jeg bare var 'stein' i en halvtime etter jeg røyket 0,7 i joint, og når rusen forsvant fikk jeg ekstremt vondt i hodet, ble kvalm og hadde en rar følelse i brystet.

Kompisene mine prøvde den både i bøtte og bong, og ble 'stein' etter et trekk, men også de mistet effekten etter ca 30 minutter og ble uvell.

Skal kjøpe testkit etter helgen og teste den, anbefaler deg og gjøre det samme før du røyker den!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg husker lignende plater som det snakkes om her nå, helt tilbake til rundt 2011. Det var vel rundt den tiden at syntetisk THC begynte å bli ordentlig utbredt også.

Platene var kjempe populære da, så ikke rart om de har fortsatt å lage de.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
North er syntetisk. Ikke bare den... trist hvordan hasjen blir behandlet disse dager...
Sitat av colakork Vis innlegg
Hva syns folk om North platen som er ute å går?
Vis hele sitatet...
NORTH er helt ok, litt svak, men den funker fint!
Er den og noen få andre som kan røykes om dagen

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
North er ganske sterk, og jeg tipper den er buffet med noe (kan også hende jeg fikk en fake plate). Hovedsaklig fordi den jeg fikk hadde en litt rar lukt og ga rar effekt. Den selges også for samme pris som alle andre plater her jeg bor, og jeg mener dette ikke skal være mulig mtp. Hvor sterk den er, og hvor lite hasj det burde være i Norge nå (grensen til vår kjære nabo er tross alt stengt).

Jeg opplevde selv at jeg bare var 'stein' i en halvtime etter jeg røyket 0,7 i joint, og når rusen forsvant fikk jeg ekstremt vondt i hodet, ble kvalm og hadde en rar følelse i brystet.

Kompisene mine prøvde den både i bøtte og bong, og ble 'stein' etter et trekk, men også de mistet effekten etter ca 30 minutter og ble uvell.

Skal kjøpe testkit etter helgen og teste den, anbefaler deg og gjøre det samme før du røyker den!
Vis hele sitatet...
Dere må ha fått noe dritt..

Folk som sier NORTH er blanda med dritt må ha blitt bøffa, eller ha noia for fake saker og trenger nye dealere.
Det er en ok kif som funker som den skal, litt svak og lys for min smak men ikke bøff!
Sist endret av farligepiller; 31. juli 2020 kl. 11:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
North som jeg har vært borti i det siste er definitivt ikke bøff!
Anonym bruker
"Oppmerksom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av farligepiller Vis innlegg
NORTH er helt ok, litt svak, men den funker fint!
Er den og noen få andre som kan røykes om dagen



Dere må ha fått noe dritt..

Folk som sier NORTH er blanda med dritt må ha blitt bøffa, eller ha noia for fake saker og trenger nye dealere.
Det er en ok kif som funker som den skal, litt svak og lys for min smak men ikke bøff!
Vis hele sitatet...
Hvis jeg får spørre, hvilket fylke er du i? Er selv i Trøndelag, og her har det kommet plater som heter "West" som er samme dritten som North
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg får spørre, hvilket fylke er du i? Er selv i Trøndelag, og her har det kommet plater som heter "West" som er samme dritten som North
Vis hele sitatet...
Oslo
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noe ny og interessant (gjerne "inside") info å komme med her? Er det noen som har testet shittet sitt for synth, f.eks? Har fått høre det har vært både ekte vare og fake plater ute å går i det siste (i Bergen), og fikk senest i går en melding med advarsel om fake hasj i omløp av en bekjent jeg stoler på når det gjelder info om slikt...

Har hatt denne lyse typen selv den siste måneden, trolig North, har ikke merket noe til f.eks hodepine men syntes også effekten var ganske kortvarig og lettere en jeg er vant med med hasj (også av de lysere variantene). Grammene gikk fort opp i røyk, for å si det sånn.. Dette kan jo selvfølgelig også bare være at det er svakere greier som noen andre har nevnt over Kan det være en ekte og en fake North-variant ute å går? Kopieres de få platene som evt. kommer seg over grensen for tiden? Har jo nesten virket litt suspekt enkelt å få tak i brunt i det siste mtp. hvordan det har vært i år.

Kan dog nevnes at da jeg selv er mer fan av å bli "stein" enn "høy", prøvde jeg på oppfordring fra en kamerat å presse et par G med denne lyse, smuldrete hasjen hjemme og endte da opp med en ganske så mye mørkere og seigere klump. Vet ikke hvordan fake hadde oppført seg kontra ekte under en slik behandling, kanskje noen har noe mer kunnskap enn meg på det området?

En kompis har ordnet noe av samme ulla (tror jeg) nå, skal sjekke den med et testkit en av dagene, kommer med en oppdatering.

Vil jo også nesten regne med at de fleste som selger for tiden ikke nødvendigvis vet selv om det de har er bøff/utblandet, men jævlig kjipt å potensielt sitte her å innse at man har fått synth til "blodpris" den siste tiden. Jaja, sånn er det vel å kjøpe illegale stoffer på svartemarkedet. Og om det så er ekte og bare svakt, er det jo surt det også til den prisen, men men..

Syntes selv dette er en ganske spennende situasjon å følge med på, da cannabis-"miljøet", dealere inkludert, alltid har vært så utrolig peace&love, weed 2 the people, og opptatt av at folk skal få medisinen sin jah bless, men nå har begynt å vise sin mer kyniske side siden tørken startet... Husker vel det begynte med de såkalte "ekte" og svindyre vape-cartsene fra USA som åpenbart ikke var verken "ekte" eller fra USA. Fikk f.eks. tilbud om å kjøpe en stikling for 1000kr en gang, noe jeg også syntes var litt artig. Kanskje folk kommer seg litt ut av tåken og innser at cannabisprodukter også kan være tuklet med av dette?

God søndag!
Anonym bruker
"Snill Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke "hasj" som folk refererer til.
Det er kief.
Det er cannabis som er slått og slått til det blir pulverisert og presset sammen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke "hasj" som folk refererer til.
Det er kief.
Det er cannabis som er slått og slått til det blir pulverisert og presset sammen.
Vis hele sitatet...
Det er jo nettopp dét som er hasj da, kief er navnet på pulveret før det evt presses til hasj.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, mye er fake. Og ja, har testet, mye slår ut på syntetisk. Det er mye mer hasj på markedet enn det burde være
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, mye er fake. Og ja, har testet, mye slår ut på syntetisk. Det er mye mer hasj på markedet enn det burde være
Vis hele sitatet...
Navn på det som er syntetisk?
Lys kief, noe mørkere kief også, vet ikke navn på alt men har testa 5-6 ulike typer, 2 slo ut på eztest

Jeg er "fattig hvithval" ^
Sist endret av discorebel; 16. august 2020 kl. 20:28.
Anonym bruker
"Svak Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anser meg selv som kvalitetsbevisst da jeg har lang erfaring. Tenker jeg tilbake på mine 10 år jeg har røyket kan jeg kun komme på et par tre bønner jeg har bevitnet og skippet, som potensielt kan ja vært falske. Men hvem vet, jeg kan bli lurt selv. Merker tvilen på min egen bedømming kryper på når jeg leser om ‘hvor utbredt’ det er. Noen som har kommet over plate i ‘eske’ der det er klistret på merker som sier noe som ‘marijuana and the brain/boost the brain’, forøvrig screenshots fra en dokumentar på YouTube. Og siste inventar- critical2020? Noen som har testet disse og vil ytre sin mening om kvaliteten på disse? Før disse hadde jeg litt av en type med bilde av en cannabis bud på hvor det var 2 separate 50gr plater most mot hverandre. Litt mørkere og mer kompakt/oljete enn de andre to.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Enig. Litt mer vondt i hode highen syns jeg
Vis hele sitatet...
Jeg har en type nå som er akkurat som beskrevet her, i 2020…Sender gjerne inn ett bilde om er villig til å vurdere hva jeg har endt opp med