Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3770
Billigst pils på byen? Sist jeg var i Oslo var choice pizza og stargate på grønland ganske billig (2005)

Og billig ok frisører er det vel overalt ? Eller non tips?
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Stargate (Grønland), Rett inn (Storgata) og Ocean (Trondheimsveien/Sofienberg) er nok gode alternativer så sant du kun er ute etter billig pils. Prisene varierer og skrus opp utover dagen på mange av de billige stedene. Mener å ha betalt 32kr for en halvliter på Stargate en tidlig formiddag, og rundt 40kr før spritserveringa (14:00), mens man vanligvis må ut med rundt en femtilapp.
For billige frisører vil jeg anbefale nedre del av Trondheimsveien (og sidegatene) mellom Akerselva og Carl Berners plass. Betaler selv 200 kr på Carl Berners plass. Ellers er det bare å lete i områder med høy andel invandrere. Som f.eks. Grønland og Tøyen.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
I Dronningensgate ligger det en afrikansk frisør, rett ved siden av Mammas pizza(?)
Betalte 150-200 kr for en klipp der.