Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1078
Noen tips til god SMS app, helst en betal versjon uten reklame.
Synes Go sms pro blir litt nye, og textra har for mye reklame. Da jeg brukte den sist så kunne man ikke betale for å bli kvitt reklamen.

Dritt lei reklame, og ønsker en rask og responsiv sms app.

Noen gode tips?
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Noen tips til god SMS app, helst en betal versjon uten reklame.
Synes Go sms pro blir litt nye, og textra har for mye reklame. Da jeg brukte den sist så kunne man ikke betale for å bli kvitt reklamen.

Dritt lei reklame, og ønsker en rask og responsiv sms app.

Noen gode tips?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Messenger til å håndtere SMS. Det tok litt tid å bli vandt til, men nå synes jeg det fungerer veldig greit.
Jeg bruker Handcent og er godt fornøyd med den. Mer funksjonalitet enn jeg har bruk for men den holder stort sett kjeft om det. ;-) God på søk i teksmeldinger og fargekoding av avsender er en kjekk ting. Sikkert mye annet også. ;-) Jeg har med glede betalt noen skarve kroner for å slippe reklamen så det er det fritt for.
Uten Filter
Trådstarter
Da ble det Handcent. Litt kjipt med års abb. men alt for å slippe reklame
Kan anbefale Signal messenger, krypterer meldingene gjennom bruk av offentlig og private nøkler. Mottaker trenger også applikasjonen for at krypteringen skal fungere.

Men designet var veldig enkelt og ryddig

Bare husk å ha +47 på alle norske numre 0.o
Uten Filter
Trådstarter
Pokker ta, får ikke plassert Handcent i Quick Circle. Det kan bli en deal breaker. Quick circle er jo noe av det beste med G3.
Og nå må jeg bruke knock code for å åpne bare for å sjekke meldinger. Tror det blir mye styr.
Kanskje jeg finner en work around.
Mysms er sjef. Kan sende sms fra pcen osv.
Textra har nå en pro-versjon til 2,99USD (engangssum).

Har hatt dette siden sent 2015 hvis jeg husker riktig.
Anbefales på det sterkeste!