Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 8707
Nå har det seg slik at jeg hater å stå ute å røyke når det er så kaldt. Er det noen som vet en metode for å røyke inne, uten at andre kan kjenne lukten...
Det var noe jeg kom på som jeg fortalte til vennene mine, men de bare lo av meg når jeg fortalte det.

Trikset er at man damper inne på dassen, med hodet over skåla. Og når man skal blåse ut så blåser man røyken nedi skåla mens man flusher som en gærning. Og etter at man er ferdig med siggen så kaster man sneipen nedi skåla, setter til å drite noen klumper slik at drit-osen blir sterkere enn røyklukten.

Lykke til.
Phun Q; skjønner godt hvorfor vennene dine lo av deg, hehe

Rotta; kommer faktisk ikke på noe, du kan jo prøve å ha på deg mer klær. Ellers kan du jo spraye hele rommet fullt av X-it , axe , Adidas deo osv.
Skjønner ikke hvorfor folk driver og preiker om X-it når driten faen ikke funker. Må jo bruke opp halve driten før lukten i det hele tatt blir "mildere".
min erfaring er at vanndamp dreper lukt effektivt. røyk i nærheten av en dusj f.eks., skru på full varme og fullt trøkk.. og la det dampe som helvete i et par minutter.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Man kan bruke duft-spray. Lukter dritt, men overskygger røyklukta.
Bruk røkelse
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Det fungerer da fint å røyke nært et vindu, eller aller helst i vinduet.
Da røyker du jo praktisk talt ute, uten at du trenger å gå ut!
Det er like kaldt!
Eller bare røyk under stekovn vifta, funker bra det.
røyk rett ved en lufteventil på badet eventuellt.
Opprinnelig postet av Hokkan
Bruk røkelse
Vis hele sitatet...
Ja bruk sånn røkelse som fjerner røykelukt, og åpne ett vindu avogti.

Er både inne og ute når jeg røyker.
Sist endret av Magic; 4. april 2003 kl. 00:08.
Gjennomtrekk funker utmerket.
Hva med å kle seg bedre, eller heller gå i garasjen?

Er enig med at det er surt når det er kaldt.
hva med å tenne et lys og blåse røyken mot flammen + at du røyker rullings. Da setter ikke lukten seg så godt.
Opprinnelig postet av Phun Q
Skjønner ikke hvorfor folk driver og preiker om X-it når driten faen ikke funker. Må jo bruke opp halve driten før lukten i det hele tatt blir "mildere".
Vis hele sitatet...
X-it funker helt topp mot røyklukt, men ellers er den ikke brukbar til noen ting
Har hørt at eddik hjelper.... hvis det står noen glass med eddik rundt omkring under sofaer og bord og sånt tar det røyklukten... men så er det eddiklukt i stedet da
Opprinnelig postet av Rotta
Nå har det seg slik at jeg hater å stå ute å røyke når det er så kaldt. Er det noen som vet en metode for å røyke inne, uten at andre kan kjenne lukten...
Vis hele sitatet...
Tenker du da på røyking inne i en bygning,
eller røyking inne i ditt legeme?

Det stinker ganske rimelig møg uansett, så det beste er nok å la være, evt å ta seg en æljebæsj og legge under leppa, evt hamsterbleier...

BTW Jeg er allergisk mot mye rart, men psyc0re har kanskje rett i at rullings ikke lukter så fælt.
Jeg reagerer ikke på rullings, men hvis noen har røyka ferdigsydd,
er synet mitt sterkt redusert i flere timer pluss at det blir tungt å puste.
Sist endret av fxxked; 4. april 2003 kl. 10:26.
"røyking inne i ditt legeme".. for det første: hva faen skal det bety? :-|
heh.
uansett, alle har posta i forhold til inne i bygning, alle skjønte at det var det det dreide seg om, så hvorfor vri det over på noe annet?

du høres relativt allergisk ut

uansett, hvis du faktisk skal... røyke den(og ikke stå med hodet i doskåla og pese og puste), bør du ha noe som overkjører lukta, som røkelse. Røyklukta gjennomsyrer det meste, så du røkelsen må gjøre det samme. Dritten er egentlig en ganske god idé, for lukter det dritt tar man ikke et ekstra sniff for å kjenne etter, som man kanskje vil gjøre med røkelse. Uansett setter røyklukta seg, og hvis rommet ditt er tett av røkelse hver gang mor kommer inn/hjem, er det kanskje litt suspekt. Mødre er vel uansett ofte flinke til å skjønne sånt(de er ikke så lettlurte som man tror. selv om de er lettere å lure enn fedre ;D ).
Hvis du har en peis så opner du spjelet og sitter under og blåser ut Lukter ingenting!
Tenn på et stearin lys og blås det ut igjen, gjenta denne prossesen et par 5 ganger, så lukter det stearin lys istede
Trådstarter
15 0
Fine svar, men den phunq nevnte er vel litt i det meste laget. jeg har forresten funnet ut at den luken til pipen faktisk kan brukes til noe nyttig
Opprinnelig postet av Rotta
Fine svar, men den phunq nevnte er vel litt i det meste laget. jeg har forresten funnet ut at den luken til pipen faktisk kan brukes til noe nyttig
Vis hele sitatet...
Som jeg sa.."Spjelet"
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Er det ingen som bruker det gode gamle støvsuger trikset lengre?
King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av Phun Q
Det var noe jeg kom på som jeg fortalte til vennene mine, men de bare lo av meg når jeg fortalte det.

Trikset er at man damper inne på dassen, med hodet over skåla. Og når man skal blåse ut så blåser man røyken nedi skåla mens man flusher som en gærning. Og etter at man er ferdig med siggen så kaster man sneipen nedi skåla, setter til å drite noen klumper slik at drit-osen blir sterkere enn røyklukten.

Lykke til.
Vis hele sitatet...
Er det merkelig at de lo av deg?
Det ville jeg også gjort viss noen hadde fortalt meg det.



Har forresten hørt at eddik skal virke mot røyk lukt...
jeg sitter i peisen hjemme med spjeldet oppe, men har du ikke peis vil kjøkkenvifta være det beste alternativet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva er grunnen til at det ikke kan lukte røyk inne?
- Si til dine foresatte at du røyker hvis det er problemet
det er som oftest det beste.
- Eddik er ikke noe godt alternativ. DET STINKER
- slutt å røyk - det gjorde jeg, så slipper du å stinke ned kåken
- skaff deg en utluftings vifte.
Her er noen tips hvis du absolutt må røyke inne:
- Vær i et rom hvor det er høyt under taket, lukten henger seg ikke så bra da.
- Kombiner en _liten_ skål med eddik med å stå under kjøkkenviften.
- Peisen funker utmerket, men da må du huske spjelet.
- Ta på deg mye klær, og gå ut, det er jo tross alt mai snart.

btw, eddik _er_ effektivt. alle med kjemi kan bevise det
Sitt ved siden av vinduet, så bare bruker du ei vifte til å blåse røyken ut! deretter bruker du bare X-it på rommet! det gjorde jeg før iallefall! ble bare merka 4-5 ganger
▼ ... flere år senere ... ▼
Hehe, leste på noen av de gamle trådene og kom over denne. Om noen fortsatt lurer har det komt ut noe som heter smokebuddy som er en plastikk dings som du kan blåse røyken inn i som skal "renske luften" så det blir minimalt med lukt av røyk i huset, men det koster rundt 10 dollar, du kan enkelt lage ditt eget ved å ta en vanlig liten brusflaske, lage noen hull i bunnen og hive nedi noen tørkeservietter med duft så bare blåser du inn i flasken. Grunnen til at jeg lagde dette var da for at ikke huset skulle lukte alt for mye cannabis, ikke alle andre i huset som syntes det var det beste. Selv så elsker jeg luften av røyket cannabis, skulle brukt det som duft i huset om jeg hadde hatt nok hehe. Kanskje noen nå i 2016 vil få bruk for dette.

Edit, du kan også koke nudler med litt smak i, det får røykelukta til å gå bort, eller nudlelukta dekker over røyklukta hehe
Sist endret av slappegodt; 2. juli 2016 kl. 00:34.
Sitat av IDE Vis innlegg
Eller bare røyk under stekovn vifta, funker bra det.
Vis hele sitatet...
Funker bra er vel å overdrive. Mor til ungene mine innbiller seg det samme, men det er ikke noe problem for hverken meg eller andre å kjenne stanken med det samme vi kommer inn døra i gangen uansett. Det er bare røykere som tror at lukta er borte...

Akkurat det samme med å røyke ved avtrekket på badet, eller ved åpent vindu eller i verandadøra. Halvparten driver inn igjen, og du lurer deg selv kanskje - men absolutt ingen andre, det kan jeg garantere deg.

Men et hakk bedre enn å sitte og blåse røyken i ansiktet på andre er det jo...
Det finnes INGENTING i eller av denne verden som fjerner røyklukt. Det må en hel spesiell type eksorsisme til for å renske opp i det.

Det eneste holdbare er vel å skaffe seg ei campingvogn i hagen og bare ta trailer trash -imaget helt ut.

Ellers likte jeg forslaget med å slappe av med en blås med huet nedi doskåla mens man flusher. Ha oppi noen eteriske oljer også så blir det sikkert riktig så oppfriskende!
Av erfaring kan du bare lufte rommet litt etterpå så går all lukt vekk. Bor du med foreldre er det lite du kan gjøre. Du kan alltids dusje, legge de tørkede håndkledene dine i dørsprekken og røyke ut vinduet og så lufte ett par timer men det er enklere å gå ut, gå 200m og ta en sigg eller joint, hva enn.
Sitat av entropi Vis innlegg
Det finnes INGENTING i eller av denne verden som fjerner røyklukt.
Vis hele sitatet...
FAEN you beat me to it! let me lay down some truth:
Vi lukter når dere har røyka. Når dere tror dere har kommet unnav med det så er det fordi vi har gitt opp å klage. Det lukter av sofaen, fingrene. det sitter i jævla tapeten.
Sitat av Marori Vis innlegg
FAEN you beat me to it! let me lay down some truth:
Vi lukter når dere har røyka. Når dere tror dere har kommet unnav med det så er det fordi vi har gitt opp å klage. Det lukter av sofaen, fingrene. det sitter i jævla tapeten.
Vis hele sitatet...
Luft det her og der et par dager så er det vekk. At det sitter støt er BS. Har bodd mange plasser, røyka mange steder. Jeg røyker sjeldent, kjøper ei pakke i fylla her og der.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Luft det her og der et par dager så er det vekk. At det sitter støt er BS. Har bodd mange plasser, røyka mange steder. Jeg røyker sjeldent, kjøper ei pakke i fylla her og der.
Vis hele sitatet...
Det er sikkert vekk for deg, men det er ikke vekk for oss. Skulle du lurt meg, måtte du røykt ute, kledd deg naken, barbert av deg alt av hårvekst og badet i maursyre. Røyk er djevelens promp.

Nei, men seriøst. Man kan selvsagt gjøre mye for å dempe det og få det ned på et ikke sjenerende nivå, alt eller terskelen man har for det. Men du kan ikke røyke inne uten at en ikke-røyker merker det, uansett hva slags industrivifte man installerer på kjøkkenet. Hvis det er hasj man vil skjule så vet vel ikke alle hvordan det lukter, men men at det er røykt noe, det merker man altså.
Vanndamp er definitivt det beste. Sett dusjen pa fullt med varmt vann. Det er beste er hvis det er utluftning pa badet, da blaser du rett opp i dette. Nar du er ferdig lar du dujsen sta pa i 15 minutter med lukket dor.
Hunden min har den perfekte teknikken for å ikke skape noe røyk, minimalt med lukt innendørs. Ta en pipe (evt. bong), legg såpass små doser at du kan ta det i ett trekk. Alt skal inn. Hold det inne, ta et håndkle (brettet, kanskje fuktet litt) og pust ut alt mens du presser både nese og munn hardt inn i håndkle. vips, ingen røyk. Krever noe solid pusteteknikk og ikke host :P
Det å røyke inne er jævelig uansett om du ikke får lufta det ordentlig ut. Det setter seg på veggene.

Gå for el-sigg, da kan du dampe i vei.