Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 876
Noen som spiller paintball her, som har eget utstyr? har spilt endel med 5 andre venner, det er bare jævlig fett!!! Men nå har det seg sånn at jeg har lyst til å "pynte" gunnern litt, male løpet, eller klistre klistremerker på... noen som vet hva slags maling det lønner seg og bruke og evt. hvor jeg kan kjøpe "kule" klistremerker...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jauhau, jeg og gaucho og 5 andre kjøpte paintballutstyr for 1 1/2 år siden. så spilte vi ofte den påsken vi kjøpte det og til sommeren, så ble det liksom ikke noe mer ut av det. så solgte vi det. jeg tapte bare 500 spenn på det, så det var jo greit nok.

men det var jævlig gøyt mens det varte.

hadde en tippmann '98.

og det er ikke vits i å male løpet og feste klistremerker på den, gønneren er jo like slapp som standard. du må kjøpe et bananløp, da går kulene mye lenger, de får en slags spinn på seg.
og du kan flytte tanken lenger foran på gønneren slik at balansen blir mye bedre og det blir bedre å holde den.
Spillt paintball en gang, rocker som bare faen
http://atlems.moonlit.net/vidrips/prazorpaintball.jpg
-> hvor får jeg kjøpt utstyr da?!
hos Sniper Paintball i drammen får du kjøpt utstyr og sikkert klistremerker...usikker på om de har noe på internett, sjekk sniper.no
Trådstarter
Før hadde "Top Secret" i byen (Oslo) også salg av Paintball utstyr, men de sluttet fordi leverandørene var for "useriøse"... De hadde drit bra salg rett før sommerferien, fikk kjøpt komplett utstyr for 3000,- BRA DEAL!

Nå er det Sniper i Drammen som er nærmest folk som bor rundt Oslo ihvertfall! Veit ikke om noe annet...
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sniper Paintball har faktisk sider på nettet. Også er det et par andre verdige norske painball-webshopper:
www.sniperpaintball.no
www.sandefjordpaintball.no
www.onsight.no
www.paintballshop.net

Paintball eier, og jeg anbefaler alle å prøve det.. cs irl
w00p;

Jeg tror du gjorde en liten tabbe her.. du mente vel ikke å bringe dette opp i den NYE paintball tråden vel ???