Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1226
Heisann og hoppsann

lurer på om det er noen som har noen alternative poleringsmiddler til iPod, ikke disse dyrer typene som iCleaner o.l, men heller noe som man kanskje får kjøpt på rimi eller en jernvare butikk eller lignende.

jeg tenker på noe som kan fjerne ripene på den hvite plastikken foran på iPodden, og kanskje noe som kan polere baksiden også(helst uten å ødelegge lasergraveringen).

auf wiedersehen
Tja, det går vel ann å bruke bilpolering, event slike saker som er laget for å fjerne riper i plastikk for bil.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Snakk om å polere selve iPoden eller skjærmen?
Hvis det er snakk om sleve iPoden, er jeg enig med meitemark.
Hvis det er snakk om skjærmen vil jeg anbefale brillepuss, ja brillepuss.
Sitat av Antim0n
Snakk om å polere selve iPoden eller skjærmen?
Hvis det er snakk om sleve iPoden, er jeg enig med meitemark.
Hvis det er snakk om skjærmen vil jeg anbefale brillepuss, ja brillepuss.
Vis hele sitatet...
Om du hadde lest første post hadde du sett at det stod
"jeg tenker på noe som kan fjerne ripene på den hvite plastikken foran på iPodden, og kanskje noe som kan polere baksiden også(helst uten å ødelegge lasergraveringen)."
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Ahh. beklager så meget, min feil. Må lære meg og lese nøyere.
skal polere skjerm plastikken også lissom
Da slår jeg til med en halvveis offtopic, og spør om det samme angående iBook. Hva anbefales?