Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1838
førstemann på månen
Filmer som handler om natur - Stikkord er overlevelse, lærerikt og ekte natur, f.eks slikt som Lars Monsen og serien Canada på tvers og Bruce Parry i Amazonas.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Kristoffer Clausen!!! RÅ!

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det der er tull...
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Kristoffer Clausen!!! RÅ!



Det der er tull...
Vis hele sitatet...
Vil da si dette, fyller kravene til TS ihvertfall. Om serien er bra eller ikke gidder jeg egentlig ikke og diskutere.
Sist endret av kimmy9gga; 10. mai 2012 kl. 16:17.
film: 127 hours

serier vet jeg ikke om noen.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Vil anbefale deg å se masse på Kristoffer Clausen. Norsk, gode filmer og flink fyr. Definitivt lærerikt og inspirerende.

Jeg er iallefall dritt lei sånne amerikanske serier med Bear Grylls og Dual Survival...
Anbefaler ikke Clausen. Mannen er en bløffemaker.

http://www.dagbladet.no/2011/09/14/n.../bok/18119602/

For skikkelig jakt se Hunters Videoe.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Og les om Helge Ingstad! Norsk fyr som overlevde lenge i Kanada, sjuk historie. Burde f*en meg vært på 1000-lappene!

Sitat av sjokkis Vis innlegg
Anbefaler ikke Clausen. Mannen er en bløffemaker.

http://www.dagbladet.no/2011/09/14/n.../bok/18119602/

For skikkelig jakt se Hunters Videoe.
Vis hele sitatet...
Nei, han er en ekte villmarksmann. Ja, det der var skandale. Men klippene han har lagt ut og det han har utrettet er uansett fantastisk, og fyren er DRITGOD til å lage filmer og vise og lære bort jakt.

Bløffmaker, PØH. Han har beklaget seg så dypt han klarer.
"The story of Dick Proenneke" er en tidløs klassiker om en fyr som reiser alene til Alaska hvor han lafter sin egen (sjukt fine) hytte og lever der i 20-30 år.
Sist endret av Halalgeir; 10. mai 2012 kl. 16:27.
Sitat av sjokkis Vis innlegg
Anbefaler ikke Clausen. Mannen er en bløffemaker.

http://www.dagbladet.no/2011/09/14/n.../bok/18119602/

For skikkelig jakt se Hunters Videoe.
Vis hele sitatet...
Nå tar du veldig feil. Clausen avbrøt året fordi han far lå for døden på grunn av kreft. Faren hans bodde i sverige og derfor måtte Clausen dra dit. Folk griner og klager på at Clausen da bodde på hotell med komfortable senger. Hvor skulle han ellers sove, og skulle han da bedt om en ukomfortabel seng? Hsan var dessuten på revejakt i sverige, så han har vært mye ute da og
At han holdt sverigeturen skjult var veldig skuffende, man Clausen er et unikum på flere måter. Han er den i norge som har hatt størst suksess med jaktfilmer, og er blitt en populær mann i utlandet.

En barskere villmarksmann i norge skal du lete lenge etter.
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Og les om Helge Ingstad! Norsk fyr som overlevde lenge i Kanada, sjuk historie. Burde f*en meg vært på 1000-lappene!



Nei, han er en ekte villmarksmann. Ja, det der var skandale. Men klippene han har lagt ut og det han har utrettet er uansett fantastisk, og fyren er DRITGOD til å lage filmer og vise og lære bort jakt.

Bløffmaker, PØH. Han har beklaget seg så dypt han klarer.
Vis hele sitatet...
Aha. Så om han lenge etterpå sier unnskyld så er han ikke en bløffmaker? Flott logikk det der.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Aha. Så om han lenge etterpå sier unnskyld så er han ikke en bløffmaker? Flott logikk det der.
Vis hele sitatet...
At folk skal se annerledes på han som jeger og friluftsmann fordi han gjorde noe feil er tåpelig.

Fakta er at Kristoffer Clausen er en meget god jeger, flink til å lære og inspirere og underholdene.
Anbefaler Ray Mears! Lærerikt fra denne fyren!