Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1697
Hei, jeg tenkte vi kunne prøve å hacke Inpoc/Cellus, som er to firmaer som sleger innhold til mobiltelefoner, jeg kjøpte meg akkuratt en ringetone, og la til siden i bokmerker på min mobiltelefon, URLen ser slik ut

Kode

http://tnmcellus.inpoc.no/4.5/index.vsp?layout=tnmcellus.inpoc.no_download&productName=Belik+Tune&url=%2Fcontent%2Ftid%2F31331210%2FBelik_Tune%28djuice%29.dm&disney=&productId=984972&rnd=3759&AMSISDN=47xxxxxxxx&msisdn=47xxxxxxxx&countryCode=NO
xxxxxxxx= ett hvilket some helst åttesifra nummer.
productName=Belik+Tune dette er navnet på produktet
productId=984972 dette er IDen til produktet.

Så det vi må finne ut:
En måte å få tak i produkt IDer
Finne ut hva alt i URLen betyr

Jeg vil bare si at jeg ikke er noen 1337 h4xx0r så jeg bare sier dere det jeg vet og tror, og lar proffene finne ut resten, takk.
Er ikke produkt ID'en det nummeret du sender sammen med "IMRT" for å bestille? For eksempel må man sende "IMRT 1009320" for å få "Spider pig".

EDiT: Jævlig glupt å legge det ut her BTW... Stormen var vell med å utvikle siden :P
Sist endret av nikita; 19. august 2007 kl. 19:46.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Hva mener du med med det om Stormen?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Stormen er ikke med og utvikle nei. Stormen eier http://biip.no/ som er hakket bedre.

Og ja det må jo nesten være iden til "tunen" det er jo bare og sjekke med hvilken id den tunen du bestilte var.

Forresten hva er det du vil oppnå ved og cracke systemet deres?
Begynner med å dele opp

1. http://tnmcellus.inpoc.no/4.5/index.vsp?
2. layout=tnmcellus.inpoc.no_download
3. &productName=Belik+Tune
4. &url=%2Fcontent%2Ftid%2F31331210%2FBelik_Tune%28djuice%29 .dm
5. &disney=
6. &productId=984972
7. &rnd=3759
8. &AMSISDN=47xxxxxxxx
9. &msisdn=47xxxxxxxx
10. &countryCode=NO

1. Hvilken server som skal kontaktes.. versjon 4,5 filtype vsp
2. Hvilken layout (utseende) "no_download" kan enten være ingen download, eller NO (norsk)
3. Produktnavn sier seg selv
4. Url, altså beliggenhet på serveren
5. ???
6. Produkt-ID sier seg selv
7. Google sier: The Rnd function returns a random number. The number is always less than 1 but greater or equal to 0.
8. Noe som sier at det er norske tlf-nummer
9. Såvidt jeg har skjønt, samme som over bare med støtte for andre "klienter"
10. Sier segselv
Velkommen til tråden hvor kids kan prøve å hacke intetanende mobilselskaper fordi de enten ikke har råd til å kjøpe produktene selv eller ressurser til å laste de ned fra andre steder...
Sist endret av simdal; 19. august 2007 kl. 20:40.
Sitat av simdal
Velkommen til tråden hvor kids kan prøve å hacke intetanende mobilselskaper fordi de enten ikke har råd til å kjøpe selv eller ressurser til å laste ned fra andre steder...
Vis hele sitatet...
Den var unødvendig.

Tror nok de generer en engangskode når bestillingen blir sendt som er helt unik for den ringetonen eller whatever. :/
Gratis Ringetoner: GjerrigKnark.no - Gratis til Mobiltelefonen : Ringetoner og lyder

For gratis mobilspill, skriv dette i google

Kode

"parent directory" jar OR jad "bomberman" -html -htm -download -links
No cracking needed.
Tror nok det er en vanskelig oppgave utifra urlen i et bokmerke ja.

Uansett er det null problem å finne ringetoner og lignende på nettet
Til info, jeg jobbet i Inpoc før. Men har ingen spesielle relasjoner dit lenger, og jeg kan jo uansett ikke gjøre så mye om dere vil hacke de. Bare hold dere unna Biip.no. Hehe
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Merk dere tittelen under nicket til stormen, jeg tror den kommer temmelig raskt om dere fucker med biip.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Vel, jeg vet enkelt hvordan jeg kan finne alt som slike selskaper har å by på gratis (isohunt, google, limewire, etc.) MEN, det er visse produkter de har å tilby som er vanskelige å få fatt på andre steder, og det er disse jeg er ute etter. Kan godt skjønne at dere syntes dette her var patetisk, noe jag kan være enige i hvis det har å gjøre med ting som er enkelt å få tak i.
Sitat av Henriko2
Vel, jeg vet enkelt hvordan jeg kan finne alt som slike selskaper har å by på gratis (isohunt, google, limewire, etc.) MEN, det er visse produkter de har å tilby som er vanskelige å få fatt på andre steder, og det er disse jeg er ute etter.
Vis hele sitatet...
Hva er det foreksempel du ikke finner ellers på nettet, som disse sidene tilbyr?
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Du finner det på nettet, jeg sa ikke at man ikke fant det, bare at det var vanskelig ^^
Sitat av Stormen
Til info, jeg jobbet i Inpoc før. Men har ingen spesielle relasjoner dit lenger, og jeg kan jo uansett ikke gjøre så mye om dere vil hacke de. Bare hold dere unna Biip.no. Hehe
Vis hele sitatet...
Høres jo nesten ut som en liten oppfordring
Sitat av raze
Høres jo nesten ut som en liten oppfordring
Vis hele sitatet...
Hehe.. Neida, de er veldig kule - alle som jobber der. Så ingen oppfordring herfra. Eurobate derimot...

Kode

http://tnmcellus.inpoc.no/4.5/index.vsp?layout=tnmcellus.inpoc.no_download&url=%2Fcontent%2Ftid%2F31331210%2FBelik_%20%20Tune%28djuice%29.dm
<-- Funker med kun disse variablene, alle andre er tydeligvis dritt som ikke behøves.
Sist endret av voldern; 20. august 2007 kl. 15:55.