Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1106
Fant spillet onslaught og er helt opphengt i det. Spilt det noen timer de siste dagene men jeg kommer ikke noe særlig langt.. Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med å starte med mer penger enn man egentlig gjør i utgangspunktet?

Jeg begynte med å lagre den lokalt og åpne den men da kan jeg ikke starte spillet. (dette skjer) så det er første hindring. Neste blir å finne ut hvordan jeg skal klare å øke pengene. Verdien er 30 og når jeg dissaembler det hele så ligger tallet 30 på omtrent 1000 forskjellige steder.

Så langt har jeg dissaemblet og prøvd selv. Kanskje dere kan hjelpe?

Dere som forstår hva jeg snakker om kan forsøke Filen er lagt ved.

----
FILEN:
Denne zip filen inneholder onslaught.swf, assembler/disassembler tool og to batch filer for og assemble/dissasemble onslaught. Førsd dissassembler dere filen også åpner dere den nye tekstfilen og "cracker" spillet. assembler den og ser om det fungerer
http://rapidshare.com/files/49381393/flashhack.zip.html
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=hacke+flash Les og lær.. det er ikke bare bare å hacke et spill
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Første du må gjere er å finne den sperra som inneholder URL. Bytt til din egen URL, hiv spillet der, og voila, så er den bypassed.

Deretter må du finne verdien for penger og endre den til høvelig hakk.
Trådstarter
32 0
Blackspot: Ja jeg har dissaemblet den men jeg trenger hjelp med å bypasse den. Det er 237612 linjer med kode å bla igjennom etter å ha dissaemblet den. Jeg vet hva jeg driver med. Og den guiden du ga ut var for å manipulere hiscore for det meste. Jeg skal bare spille. Ikke manipulere scores.
Nei nå ble jeg også nysgjerrig her! Men må man ikke bruke et program som "T-Money"(?) eller noe slikt da? Det jeg brukte i det old times når jeg spilte adventure quest
Trådstarter
32 0
Sitat av Scr0tum
Nei nå ble jeg også nysgjerrig her! Men må man ikke bruke et program som "T-Money"(?) eller noe slikt da? Det jeg brukte i det old times når jeg spilte adventure quest
Vis hele sitatet...
Siden "old times" har tingene forandret seg. For eksempel så er tallene helt annerledes i flash 9. Nå må man i cheatengine når man skal finne verdier i flash spill gange verdien med 8 i flash 9 for eksempel.