Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 972
Mårn.

Sitter i sverige på ett hotel og ønsker meg nett, men gidder ikke å paye 100 spenn for 1,5 timer, glem d.

Lurer på om det er mulig å komme seg forbi denne sperren?

når jeg fyrer opp laptopen og skriver f.eks www.google.com så kommer det en side som heter NetPower IPZone - Rica Talk Hotel..

Der kan man velge å betale med kreditkort osv...

noen ideer?
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ight=wlan+hack

søke?

Sitat av Ranvik
- Hotspot(web siden med password).
Hotspot er når du er ute på biltur og kobler seg til et wlan, og du får ip, men med enn gang du starter www.vg.no kommer du til en rar side som spør om bruker navn og password. Kan du betale , noen ganger er det upraktisk og dyrt.
Det finnes flere måter og kommer rundt password siden, det er: proxy, vpn, hack routern, fast dns, rappe login, fake annen bruker ?
Proxy:
Proxy er basert på at du kjøre all trafikken mellom en server som står på nette alt.
Du trenger en åpen port ut, det kan du teste veldig lett. sett fast DNS til 195.159.0.100 og 195.159.0.100
Start->run->cmd , skriv så: ping www.vg.no
Pinging vg.no [193.69.165.21] with 32 bytes of data:
om den kommer med timeout har ikke noe og si.
Trykk ctrl+c for og stoppe den(eller vent)
Skriv: ping www.sol.no
Pinging www.sol.no [80.69.226.133] with 32 bytes of data:
om det står time out har heller ikke noe og si.

Hvis det står 2 forsjelige ip på vær av dem, som jeg har vist her, funker dns proxy måten,
er dem like så funker det ikke.

Du kan selv sette opp proxy hjemme ved og bruke ccproxy på port 53 , hvis du øsnker irc og sånt.

jeg har satt opp en proxy server som er med addfilter og sånt, det er ikke irc eller noe på den. Alt blir logga så ikke prøv deg på noen rarte ting.

for og bruke dns feilen så start IE eller firefox.
IE6:
start->kontrol panel-> internet instillinger->"tilkoblinger" i bunnen har du "lan setings"
Kryss av for proxy server. og fyll ut: proxy.ranvik.net port 53
Trykk oky og alt det og gå på vg.no og password siden er borte.
Firefox:
tools->options-> advandst-> network->settings.
Velg manuel proxy, og skrive inn: proxy.ranvik.net port: 53
Trykk ok og så ok , når du går på www.vg.no er password siden borte.
Vis hele sitatet...
Sist endret av lsrr; 6. august 2007 kl. 21:11.
Value: 1 day
User: rwd36508
Pass: 9911c6

Fant en bunke med kort på 1 dag en gang på et Rica hotell :P
Er gratis på rica, er bare å gå i resepsjonen å få kort