Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1458
gains,eufhproie,dop
24 0
Ønsker å få tilsendt rundt ett halvt hekto pulver fra tromsø til narvik. hvor stor er risikoen på å gjøre det pr post? går all post via Oslo? blir innlandspost og pakker sjekket med hund?

har ikke selv mulighet til å hente varene, de er betalt.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Self snitch, poster slik på freakforum lol. Det har hendt at politiet har sjekka innenlandspost med hunder før, men dette er SVÆRT sjeldent, vil si det er 99% sikkert at dette ikke skjer, all post går ikke innom Oslo. Jeg har motatt og sendt masse via post, da både med sporing, og uten. Det er null stress å gjøre, jeg har aldri opplevd at noe har blitt stoppet, men jeg har hørt om en hendelse en gang, men da var det pakke sendt fra Bergen til Kirkenes.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt 3 pakker ut av 100 hvor det står et klistermerke "KONTROLLERT" på, mer enn det tørr jeg ikke si.
Posten din vil gå innom Tromsø og Bodø postterminaler, IKKE Oslo. (ikke til normalt iallefall). Er det pakke, går den innom Fauske postterminal istedenfor Bodø.
Er det noe nytt det da?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du si noe om tidspunktet for forsendelsen?
Ha ha, hvorfor lurer du på tidspunkt for forsendelsen?

Mvh
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å kunne gi best mulig svar og hjelp.
gains,eufhproie,dop
Trådstarter
24 0
tromsø- narvik er ikkje reell destinasjon. er ikkje så tett. men Nord-Norge

beste er vel uansett å sende i en bananeske..
Sist endret av Mindle3ss87; 24. september 2023 kl. 09:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vakuumpakk i sterilt rom vask med antibac Vakuumpakk igjen vask med antibac pakk i en bobleplast konvolutt og send.
Evt pakk det sånn legg i lomma på en bukse e.l og send norgespakke.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ofte det som får folk tatt er at de pakker alt på en kontaminert overflate. Eller ikke bytter hansker fra de har tatt på produktet til de er ferdig pakket. Gavepakke til hundene det.