Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1516
Anonym bruker
"Lysten Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 10 5mg oxy kapsler med pulver i, hvor mye trenger jeg skytte for å såve etter en moderat mengde med amf?
Hvor mye vann per pille
Du leker med livet ved å skyte piller, uoppløste partikler kan tette hårrørsårer i lungene f.eks. Rusen varer lenger ved å spise de, må du skyte så anbefales hjulfilter (wheelfilter) eller denne: https://brukerutstyr.no/product/ster...fast-1000-stk/
Mvh
Sist endret av Bobben79; 30. august 2023 kl. 16:28. Grunn: Glemte link
Hjelper lite å skyte oxy for å sove. Quetiapin er det eneste som duger når du har brukt amf. Oxy vil funke mer som en upper.

Uansett, du trenger ikke koke.
Det er sinnsykt mye pulver i de 5mg kaplsene. Jeg har forsøkt 30mg med de og det funka ikke.
Hvis du skal ta alle i ett skudd så må du lage justeringen gradvis.
Tøm noen kapsler i en skje, tilsett vann(og varme om du vil).
Trekk opp vannet gjennom litt bomull, og så gjentar du prosessen ved å bruke det samme vannet på de resterende kapslene.

Finnes flere metoder å lage en konsentrert blanding av mange kapsler og piller, men jeg fikk ikke til å forklare det på en forståelig måte, er lettere å vise.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis du skal ta alle i ett skudd så må du lage justeringen gradvis.
Tøm noen kapsler i en skje, tilsett vann(og varme om du vil).
Trekk opp vannet gjennom litt bomull, og så gjentar du prosessen ved å bruke det samme vannet på de resterende kapslene.

Finnes flere metoder å lage en konsentrert blanding av mange kapsler og piller, men jeg fikk ikke til å forklare det på en forståelig måte, er lettere å vise.
Vis hele sitatet...
At jeg ikke tenkte på dette når jeg holdt på å styre med de 5mg kapslene... Nå følte jeg meg dum, haha.
Anonym bruker
"Lysten Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hjelper lite å skyte oxy for å sove. Quetiapin er det eneste som duger når du har brukt amf. Oxy vil funke mer som en upper.

Uansett, du trenger ikke koke.
Vis hele sitatet...
Satt 2 smell på totalt 25mg å endelig klarte jeg få en bra natt søvn
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du fikk mekket smellen på metoden beskrevet over eller?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyte generelt er helt i bunn, tenk deg godt om.!!! Mista mange kompiser som skulle prøve den ene, og daua i arma mine. Holde nåler og dritt unna. Dont dp it
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
#psychicsunny