Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 8448
Flere som har hatt ettervirkninger etter vaksinen? Angrer så sinnsykt på at jeg tok vaksinene, har aldri hatt noe hjertefeil eller noe. Ett halvt års tid etter jeg tok 4 booster vaksine smalt det i hjertet og fikk hjerteinnfarkt som 20åring, går nå på betablokker og har der generelt bare helt jævlig. Ser det kommer mer og mer frem i lys av mistenkelige dødsfall og anfarkt av unge og eldre mennesker
Har du noe hjertefeil før 50 års alderen i familien? Er jo ikke sikkert dette er pga vaksinen
Velkommen i klubben , men jeg fikk mitt før vaksinen, sånlet heller etter andre årsaker enn vaksinen.

Mest sannsynlig harbdunlwvd usunt evt kombinert med rusbruk og familiære forhold. Vaksinen er kjent for å gi problemer med hjerteposebetennelse og ikke hjerteinfarkt.

Anbefaler deg foresten og dra på rehabilitering er gull verdt for å få sortert tankene
En venn av meg sin mor fikk hjerteinfarkt etter andre booster (moderna). 40 år gammel, ingen tidligere sykdommer og tidligere veldig frisk.

OT

Spis sunt, tren cardio daglig (min 10000 skritt), ta d-vitaminer, multivitaminer, fiskeolje (tran).
Sist endret av QuantumRetard; 5. august 2023 kl. 02:38.
En kollega fikk blodpropp 3 dager etter booster. Usikker på hvorfor men det er jo litt spesielt
Det er også folk som har fått hjerteproblem av corona ikke vaksina. Og til TS, kokain kan også gi hjerteinfarkt i ung alder.
Hvordan vet du dey er vaksina?
Du tar aduvanz og kokain, sikkert med litt alkohol på toppen. Du tror ikke det har en større effekt på hjertet ditt da? Mtp at det er bevist ut av huet og ræva at det har en stor påvirkning på hjertet.
Og alle bivirkninger som man får av vaksine har vist seg at man også får etter Covid, bare flerfoldige ganger mer sannsynlig og alvorlige.
Nei. Tatt 4 doser, som de fleste andre jeg kjenner. Ingen har fått noen som helst problemer.
Jeg har heller aldri blitt smittet.
Kjenner dog 1 person som er uvaksinert og sliter etter sykdommen nå, selv et par år etter smitte. Likevel er han vaksinemotstander (og tror jorda er flat, vi har aldri vært på månen osv)
Han tror det er vaksinerte han har hatt sex med som har gjort han dårlig.
Mye mulig, men da bør han testes for kjønnssykdommer.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nei. Tatt 4 doser, som de fleste andre jeg kjenner. Ingen har fått noen som helst problemer.
Jeg har heller aldri blitt smittet.
Kjenner dog 1 person som er uvaksinert og sliter etter sykdommen nå, selv et par år etter smitte. Likevel er han vaksinemotstander (og tror jorda er flat, vi har aldri vært på månen osv)
Han tror det er vaksinerte han har hatt sex med som har gjort han dårlig.
Mye mulig, men da bør han testes for kjønnssykdommer.
Vis hele sitatet...
Det er også mye annet han burde testes/utredes for tror jeg.
Er det bare jeg som finner det komisk ironisk at folk som bruker illegale uregulert stoffer med null garanti om hva som er i det, er vaksinemotstandere?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Er det bare jeg som finner det komisk ironisk at folk som bruker illegale uregulert stoffer med null garanti om hva som er i det, er vaksinemotstandere?
Vis hele sitatet...
Ler ganske godt av det ja. Dette er et colahue, men går jo i litt ksalol, makka osv også.
Ikke noe farlig med det, men vaksina... Fyfaen.. Dere har ikke skjønt det! Noe kommer til å skje ganske snart og det er slutten på verden som vi kjenner den
De "vise" kaller det kun anekdoter. At det like gjerne kan være smøret på brødskiven som forårsaket hjerteproblemene. Men jeg har selv bevitnet 5 stykker som har dødd eller fått hjerteproblemer rett etter vaksinene.

En nær venn døde en uke etter vaksinen. Han var riktignok 76 år, men i god fatning. En tidligere bekjent døde en uke rett etter vaksinen 44 år gammel og en annen bekjent rundt samme alder rundt to uker etterpå. Så havnet to andre på intensiven med hjerteproblemer rett etter vaksinen. Jeg vet ikke fasiten. Jeg forstår til en viss grad de som har vaksine som religion i noen tilfeller kan føle det var egoistisk for slike som meg som avsto fra vaksinen. Det siden de gjerne har syke i familien som er utsatt ekstra for viruset sin dødelighet. Men på en annen side er det liten tvil om at den mobben som skrek høyest om de satans "antivaxerne" i stor del er hjernevaskede mennesker.

Det blir spennende og se, men historien viser seg at det kommer til å bli utmattede kamper for og få erstatning. Legemiddelobbyen kommer til å fornekte til de blir blå. Mens vaksinereligiøse vil finne alle mulige argumenter for at vaksinen reddet hele kloden. Jeg ønsker deg all lykke til gode mann. Jeg håper på sundt kosthold, gode rutiner og livsvaner reparerer kroppen din. Vi alle går gjennom våre helseutfordringer flere ganger i livet <3
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Ah, vi går rett på å underslå det hele bildet med å lystig hinte om at de som mener anekdoter er nettopp dét, er dumme og hjernevaska. Hvorfor? kanskje fordi det er det eneste taktikken du kan få folk til å tro på ditt snevre syn på verden.

Og så går vi rett på følelsene, hjerteskjærende historier ja, men i det store og hele bildet var det vaksinasjonen og de sosiale distanseringer, desinfisering, som har sørget for at det ikke var enda flere som døde av covid.

For hvis vi ser utenfor din opplevelse, så finner vi at:

FHI Årsaker til død

24 stykker av vaksinen mot 4 136 av covid, og så har vi noen tilfeller av ettervirkninger av covid på uvaksinerte folk som jeg ikke finner klare tall på.

Sug kuken min, jævla konspirasjonstulling
Vis hele sitatet...
Bare 24 med bivirkninger? Ikke galt å selv være vitne til 5 av dem da.
Aldarico pendler vel fra jobb til jobb ved alle landets sykehus
Expialidocious: Hva er problemet ditt? Hvis målet ditt er å "redde verden fra det snevre synet" til folk så ville jeg gått for en mer saklig tone. Når du skriver "sug kuken min", "konspirasjonstulling" etc så faller kredibiliteten vekk..

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Bare 24 med bivirkninger? Ikke galt å selv være vitne til 5 av dem da.
Aldarico pendler vel fra jobb til jobb ved alle landets sykehus
Vis hele sitatet...
Ja det er ganske besynderlig

Sitat av mr_rager Vis innlegg
Expialidocious: Hva er problemet ditt? Hvis målet ditt er å "redde verden fra det snevre synet" til folk så ville jeg gått for en mer saklig tone. Når du skriver "sug kuken min", "konspirasjonstulling" etc så faller kredibiliteten vekk..

Vis hele sitatet...
Men å kalle oss andre, som forholder oss til virkeligheten som idioter, sauer og hjernevaska er liksom bare helt greit?

Jeg besvarer løgn og antivaksinepropaganda med sinne, for disse tullingene fortjener for faen ingen sympati. De er slibrige løgnere som fortjener en kald hard smekk av virkelighet, rett i trynet.
Sist endret av Expialidocious; 5. august 2023 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Expialidocious: Men du vet jo ikke hva du snakker om. Ikke vi heller, sånn egentlig. Man blir ikke ekspert av å lese en artikkel på FHI. Hvordan forholder du deg til den virkelighet ved rapporten fra Legemiddelverket? Fortjener de en "smekk i trynet", liksom? Bruker du alltid å ty til vold mot folk som har andre meninger enn deg?
Sist endret av mr_rager; 5. august 2023 kl. 16:26.
Synes det er unødvendig å bli så ille sinna.

Har også bekjente som har fått problemer med vaksinen. De må få lov til å ytre det uten å bli slengt dritt til på den måten.
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Expialidocious: Men du vet jo ikke hva du snakker om. Ikke vi heller, sånn egentlig. Man blir ikke ekspert av å lese en artikkel på FHI. Hvordan forholder du deg til den virkelighet ved rapporten fra Legemiddelverket? Fortjener de en "smekk i trynet", liksom? Bruker du alltid å ty til vold mot folk som har andre meninger enn deg?
Vis hele sitatet...
Har DU lest rapporten? For den bekrefter det jeg sier:

f.eks
Vi følger med for å fange opp signaler på eventuelle senbivirkninger, men så langt er det ikke
oppdaget bivirkninger som oppstår lang tid etter vaksinasjon. Det er så langt heller ikke fastslått
noen årsakssammenheng mellom vaksinasjon og langvarig plager, som utmattelse eller
hodepine.
Vis hele sitatet...
mens de med covid uten vaksine har mange eksempler på langvarige plager.


Hvorfor jeg blir sinna? Folk som sprer dette konspirasjonstullet er indirekte med på å skape mer død og elendighet enn det som er nødvendig. Men neida, det skal dere ikke ta innover dere, dere sitter der trygt i et etablert samfunn med fallsikringer dere nyter godt av.
Sist endret av Expialidocious; 5. august 2023 kl. 16:33.
Expialidocious: Haha, du er jo all over the place. Du ser virkelig ikke hvorfor folk reagerer på innlegget ditt? Hvem er du til å be noen om å "suge kuken din" eller få "konspirasjonstulling" (?) slengt etter seg hvis man er uheldig og er en av de 24 (dine ord) som har fått bivirkninger som følge av vaksinen? Hvis du vil redde verden fra et "snevert syn", er det ikke da litt selvmotsigende at du samtidig klikker på andre som har ulik opplevelse med vaksinen enn deg selv?

Er jo faen ikke rart at unge nå ikke tør å ytre seg i det offentlige rom på grunn av reaksjoner som du har.
Sist endret av mr_rager; 5. august 2023 kl. 16:48.
Uvaksinert 👍
Flere tørr å ytre seg negativt til vaksinen og flere tørr å innrømme at den ikke har den effekten man skulle forventet av en vaksine. Det er lettere å være nagativ til vaksinen nå som folk skjønner de har blitt holdt for narr. Det er ikke mange igjen som skriker og bærer seg om at man må vaksinere seg. Det er jo hysterisk artig at det var slikt at de som vaksinerte seg var livredde de som ikke gjorde det�� Men det som er enda mer hysterisk er at tine har festa korken på melkekartognene ���� Det er som all frykt for smitte er forsvunnet like fort som fornuften forsvant når myndighetene trodde de viste best og skapte en flokk med munnbindpoliti og dørfeiere.
Håper folk har lært.
Sist endret av daffe; 5. august 2023 kl. 17:10.
Jeg fikk en betennelse/utslett som dekket hele fjeset, hodebunn og brystet mitt. Måtte gå på flere typer antibiotika.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Jeg fikk en betennelse/utslett som dekket hele fjeset, hodebunn og brystet mitt. Måtte gå på flere typer antibiotika.
Vis hele sitatet...
Du måtte gå på antibiotika, pga en vaksine for virus? Antibiotika brukes vel kun mot bakterier?

Sitat av daffe Vis innlegg
Flere tørr å ytre seg negativt til vaksinen og flere tørr å innrømme at den ikke har den effekten man skulle forventet av en vaksine. Det er lettere å være nagativ til vaksinen nå som folk skjønner de har blitt holdt for narr. Det er ikke mange igjen som skriker og bærer seg om at man må vaksinere seg. Det er jo hysterisk artig at det var slikt at de som vaksinerte seg var livredde de som ikke gjorde det�� Men det som er enda mer hysterisk er at tine har festa korken på melkekartognene ���� Det er som all frykt for smitte er forsvunnet like fort som fornuften forsvant når myndighetene trodde de viste best og skapte en flokk med munnbindpoliti og dørfeiere.
Håper folk har lært.
Vis hele sitatet...
Kjenner vel ingen som gikk rundt å var livredd for uvaksinerte mennesker. Jeg som de fleste andre syntes at det er litt plagsomt/ unødvendig at folk ikke gidder å ta en vaksine, når vi står midt oppi en pandemi. Grunnen til at ingen maser lenger er vel fordi pandemien er over... Jeg gidder ikke mase om at du må gå med redningsvest, når det ikke er noe vann i nærheten...
Hva har Tine med pandemien å gjøre?
Sist endret av Neipådeg; 5. august 2023 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Du måtte gå på antibiotika, pga en vaksine for virus? Antibiotika brukes vel kun mot bakterier?



Kjenner vel ingen som gikk rundt å var livredd for uvaksinerte mennesker. Jeg som de fleste andre syntes at det er litt plagsomt/ unødvendig at folk ikke gidder å ta en vaksine, når vi står midt oppi en pandemi. Grunnen til at ingen maser lenger er vel fordi pandemien er over... Jeg gidder ikke mase om at du må gå med redningsvest, når det ikke er noe vann i nærheten...
Hva har Tine med pandemien å gjøre?
Vis hele sitatet...

Kjenner flere som var redde/super sure for folk som ikke vaksinerte seg. Måtte høre på det tullet vær dag i kaffe pauser på jobb, Og i ett lass av andre diskusjoner.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Du måtte gå på antibiotika, pga en vaksine for virus? Antibiotika brukes vel kun mot bakterier?"
Vis hele sitatet...

Hva?

Jeg fikk en infeksjon som dekket større deler av kroppen min GRUNNET vaksinen.
Sist endret av IW2022; 5. august 2023 kl. 18:22.
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Expialidocious: Haha, du er jo all over the place. Du ser virkelig ikke hvorfor folk reagerer på innlegget ditt? Hvem er du til å be noen om å "suge kuken din" eller få "konspirasjonstulling" (?) slengt etter seg hvis man er uheldig og er en av de 24 (dine ord) som har fått bivirkninger som følge av vaksinen? Hvis du vil redde verden fra et "snevert syn", er det ikke da litt selvmotsigende at du samtidig klikker på andre som har ulik opplevelse med vaksinen enn deg selv?

Er jo faen ikke rart at unge nå ikke tør å ytre seg i det offentlige rom på grunn av reaksjoner som du har.
Vis hele sitatet...
Hver eneste gang jeg må motbevise dere antivaksinefolka så er det ikke en eneste en av dere som forholder dere til fakta, dere lyver, bruker teknikker for å appellere til følelser kontra logikk og nekter å besvare kritiske spørsmål, og så ender det i faenskap. Jeg sparte dere for noen poster, men okey, I can try to play a ball again:

-Du er frekk nok til ignorere at jeg vedla kilder (FHI) på at det kun er 24 som har dødd av vaksinen i norge, og kaller det "mine ord" -direkte løgn, for du har ingenting konkret å vise til og du vet det selv, derfor må du lyve og manipulere for å få frem poenget ditt.

Sitat av daffe Vis innlegg
Flere tørr å ytre seg negativt til vaksinen og flere tørr å innrømme at den ikke har den effekten man skulle forventet av en vaksine. Det er lettere å være nagativ til vaksinen nå som folk skjønner de har blitt holdt for narr. Det er ikke mange igjen som skriker og bærer seg om at man må vaksinere seg. Det er jo hysterisk artig at det var slikt at de som vaksinerte seg var livredde de som ikke gjorde det�� Men det som er enda mer hysterisk er at tine har festa korken på melkekartognene ���� Det er som all frykt for smitte er forsvunnet like fort som fornuften forsvant når myndighetene trodde de viste best og skapte en flokk med munnbindpoliti og dørfeiere.
Håper folk har lært.
Vis hele sitatet...
Ingen vaksine er 100%, covid stiller seg i en ganske svak kategori når det gjelder immunitet men vi reddet tusenvis av liv i Norge. På global skala reddet vi millioner.

Hva er det konkrete folk ble holdt for narr av?

Covid er del av en virusslekt som er kjent for å være potensielt veldig skummel når det kommer til mutasjoner. Det er ikke noe influensa, det er i samme gruppe som SARS.

Jeg tror veldig mange ikke helt skjønner dette: Vi her i Nord er vant med forkjølelser og influensa og er helt vant med risikoen de har, man har utviklet seg til "slikt tåler man, bare ta noen dager i senga", og det er helt greit når det gjelder forkjølelser og influensa for unge friske folk. Man bør dog vaksinere seg om man har bekjente/slekt som har lavere immunforsvar eller er redusert.

Ingen visste hvordan Covid skulle utvikle seg, og derfor var helsemyndigheter og eksperter så ivrige på å lage og distribuere en vaksine. Det skjedde ikke denne gang heldigvis, men ingen kunne forutse dette, i verste fall hadde vi hatt en ny svartedøden skala pandemi.

Men vi var heldig, og nå sitter dere her og er edgy bedrevitere i ettertid nå som alt viste seg å ikke være så ille som det kunne vært.

Sitat av IW2022 Vis innlegg
Hva?

Jeg fikk en infeksjon som dekket større deler av kroppen min GRUNNET vaksinen.
Vis hele sitatet...
DET vil jeg gjerne se noen kilder på.



Jeg debaterer gjerne med folk som er uenig, men da må vi forholde oss til fakta og ikke anekdoter og følelsesladede tomme ord.

For å legge til grunnen for aggresjonen jeg har vist. Her i lille Norge gikk ting relativt rolig for seg, men på verdensbasis? Spesielt i USA måtte sykehus ha ekstra sikkerhetsvakter og politibeskyttelse pga deres meningsfeller som gikk til fysisk angrep på helsepersonell fordi de er hjernevasket av facebook propaganda om at vaksinene inneholder mikrochips.

https://www.theguardian.com/lifeands...ital-er-doctor

Et lite utdrag:
Such incidents have been on the rise in the past decade, but even more so since the pandemic. Last year, when 7,411 adults were surveyed, it transpired that healthcare workers were 50% more likely than others to have been harassed, bullied, or hurt as a result of Covid-19. “Physicians are unfortunately fighting a two-front war,” noted Susan R Bailey, the 175th president of the American Medical Association.
Vis hele sitatet...
Fortellinger om sykehus som var overfyllte, manglet utstyr og personell og folk som døde i drøssevis er så fjernt for dere i trygge lille Norge, men om leser hva leger i rundt om i verden beskriver så var det som å jobbe i en krigssone.

https://www.nytimes.com/2020/04/14/m...york-city.html

utdrag:
With an E.R. doctor from Milan, he drove to the Lombardy city of Lodi the next day. He was horrified by what he witnessed. “So many patients, in every corner,” he says. “They were attached to oxygen in all possible ways.” Individual oxygen dispensers, meant for single patients, were being split among four people at a time. “When we came out, we were silent for all the journey home,” he says. “We could not speak.” He knows the hospital has already passed its maximum capacity.
Vis hele sitatet...


Vi kan også ta med personlige historier fra folk som fikk virkelig føle på COVID:

https://www.washingtonpost.com/opini...bout-covid-19/

I am an emergency psychiatry physician working at a large [New York City] hospital, but even I am struggling to find the words to describe my experience. My hospital system is overwhelmed. A recent tally had 1,900 confirmed covid-19 patients currently admitted, 27 percent critically ill and 600 on ventilators in the intensive care unit. Out of 128 total patients in my hospital’s emergency room, 114 have covid-19 symptoms. At any one time I check, I see at least a handful of emergency room patients listed as “expired,” which is the medically preferred way of saying, “they’re dead.”
Vis hele sitatet...
Sist endret av Expialidocious; 5. august 2023 kl. 19:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hver eneste gang jeg må motbevise dere antivaksinefolka så er det ikke en eneste en av dere som forholder dere til fakta, dere lyver, bruker teknikker for å appellere til følelser kontra logikk og nekter å besvare kritiske spørsmål, og så ender det i faenskap. Jeg sparte dere for noen poster, men okey, I can try to play a ball again:

-Du er frekk nok til ignorere at jeg vedla kilder (FHI) på at det kun er 24 som har dødd av vaksinen i norge, og kaller det "mine ord" -direkte løgn, for du har ingenting konkret å vise til og du vet det selv, derfor må du lyve og manipulere for å få frem poenget ditt.



Ingen vaksine er 100%, covid stiller seg i en ganske svak kategori når det gjelder immunitet men vi reddet tusenvis av liv i Norge. På global skala reddet vi millioner.

Hva er det konkrete folk ble holdt for narr av?

Covid er del av en virusslekt som er kjent for å være potensielt veldig skummel når det kommer til mutasjoner. Det er ikke noe influensa, det er i samme gruppe som SARS.

Jeg tror veldig mange ikke helt skjønner dette: Vi her i Nord er vant med forkjølelser og influensa og er helt vant med risikoen de har, man har utviklet seg til "slikt tåler man, bare ta noen dager i senga", og det er helt greit når det gjelder forkjølelser og influensa for unge friske folk. Man bør dog vaksinere seg om man har bekjente/slekt som har lavere immunforsvar eller er redusert.

Ingen visste hvordan Covid skulle utvikle seg, og derfor var helsemyndigheter og eksperter så ivrige på å lage og distribuere en vaksine. Det skjedde ikke denne gang heldigvis, men ingen kunne forutse dette, i verste fall hadde vi hatt en ny svartedøden skala pandemi.

Men vi var heldig, og nå sitter dere her og er edgy bedrevitere i ettertid nå som alt viste seg å ikke være så ille som det kunne vært.



DET vil jeg gjerne se noen kilder på.



Jeg debaterer gjerne med folk som er uenig, men da må vi forholde oss til fakta og ikke anekdoter og følelsesladede tomme ord.

For å legge til grunnen for aggresjonen jeg har vist. Her i lille Norge gikk ting relativt rolig for seg, men på verdensbasis? Spesielt i USA måtte sykehus ha ekstra sikkerhetsvakter og politibeskyttelse pga deres meningsfeller som gikk til fysisk angrep på helsepersonell fordi de er hjernevasket av facebook propaganda om at vaksinene inneholder mikrochips.

https://www.theguardian.com/lifeands...ital-er-doctor

Et lite utdrag:


Fortellinger om sykehus som var overfyllte, manglet utstyr og personell og folk som døde i drøssevis er så fjernt for dere i trygge lille Norge, men om leser hva leger i rundt om i verden beskriver så var det som å jobbe i en krigssone.

https://www.nytimes.com/2020/04/14/m...york-city.html

utdrag:




Vi kan også ta med personlige historier fra folk som fikk virkelig føle på COVID:

https://www.washingtonpost.com/opini...bout-covid-19/
Vis hele sitatet...

Trenger ikke å debatere noenting jeg. Var to leger inne å så på meg. Ingen hadde sett lignende. Begge skylte det på vaksinen som nylig var tatt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Expialidocious: Hva er problemet ditt? Hvis målet ditt er å "redde verden fra det snevre synet" til folk så ville jeg gått for en mer saklig tone. Når du skriver "sug kuken min", "konspirasjonstulling" etc så faller kredibiliteten vekk..

Vis hele sitatet...
Kredibilitet? Pff.

Med andre ord: du har fakta i tabellform - og så er det plutselig ikke troverdig lenger fordi noen kalte en jævla konspirasjonstulling for en jævla konspirasjonstulling?

Hvor "kredibelt" er det å vase rundt med svada og ren løgn?

Det er forøvrig ikke veldig troverdig å sutre om "tone" i diskusjoner der man er på den desidert mest usaklige siden, heller.

Expialidocious: perler for svin (utover at griser faktisk er relativt intelligente dyr) - hvis du kaster bort tiden din på dette bør du sørge for at du får noe ut av det.
Sist endret av robhol; 5. august 2023 kl. 19:59.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Ah, vi går rett på å underslå det hele bildet med å lystig hinte om at de som mener anekdoter er nettopp dét, er dumme og hjernevaska. Hvorfor? kanskje fordi det er det eneste taktikken du kan få folk til å tro på ditt snevre syn på verden.

Og så går vi rett på følelsene, hjerteskjærende historier ja, men i det store og hele bildet var det vaksinasjonen og de sosiale distanseringer, desinfisering, som har sørget for at det ikke var enda flere som døde av covid.

For hvis vi ser utenfor din opplevelse, så finner vi at:

FHI Årsaker til død

24 stykker av vaksinen mot 4 136 av covid, og så har vi noen tilfeller av ettervirkninger av covid på uvaksinerte folk som jeg ikke finner klare tall på.

Sug kuken min, jævla konspirasjonstulling
Vis hele sitatet...

Problemet med sånne som deg er at sterotypien er et speilbilde av det dere kaller konspitullinger. Begge parter er ganske like hvor svart hvitt tenkning ofte er den mentale-styringsmekanismen. Den ene part tror alt er et komplott styrt av hemmelige sammensvergelser, mens den andre part er ekstremt autoritetsro til alt som kommer fra den institusjonelle delen av samfunnet.

Bare så det er sagt, jeg er ikke mot vaksiner. Men jeg er mot dårlig vitenskap. Og jeg tror ikke den vitenskapen som finnes har svaret på en brøkdel av sannheten av MRNA teknologien. Man kommer likevel ikke unna at det går inn under definisjonen genterapi.

Slike hastebeslutninger som "tvangsvaksinering" og obligatorisk bruk av munnbind var tuftet på elendig vitenskap.

Med tanke på folkehelseinstituttet og statistikk er det fristende å sitere Mark Twain. «Det er tre typer løgner: løgn, forbannet løgn, og statistikk".

Uten at jeg skal påberope meg å være noen ekspert på statistikk, så er det mye som peker i retning av FHI slår sammen statistikk over covid-dødsfall med dødsfall som skyldes vaksinene. Man kan spørre seg om covid dødsfall blåses opp og vaksinedødsfall skjules. Ikke vet jeg, men FHI er ikke en organisasjon som står fritt. Det ville vært kariæremessig selvmord for den enkelt ansatte å gå i mot konsensusen til sine egne indirekte arbeidsgivere.

https://www.fhi.no/op/dodsarsaksregi...steret-i-2021/

Og for ordens skyld tror jeg ikke FHI driver et komplott mot befolkningen, men at de ansatte som mange andre yrkesgrupper blir formet av BIAS rundt sin egen livsløgn.


Så når alt kommer til alt er må det være lov i et samfunn å fortelle høyt om det man selv observerer, som at flere rundt har dauet direkte rett etter vaksinasjonen. 2 av 3 får ingen erstatning etter vaksineskadene. Historien har vist seg siden den "livsfarlige svineinfluensaen" at det sitter langt inne for det offentlige å innrømme fatale konsekvenser.

Det er bare å vente på neste pandemi hvor historien vil gjenta seg til å bli ganske lik. Men da mulig med regimer som vil få nord-Korea til å virke demokratiske om enkelte krefter får viljen sin gjennom.

https://www.nrk.no/norge/mange-far-n...ine-1.16465462

https://www.fhi.no/op/dodsarsaksregi...steret-i-2021/










.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Trenger ikke å debatere noenting jeg. Var to leger inne å så på meg. Ingen hadde sett lignende. Begge skylte det på vaksinen som nylig var tatt.
Vis hele sitatet...
Så du påstår du er det eneste tilfellet i verden? Ekstravagante påstander krever ekstravagante bevis. For det finnes ikke et eneste treff på "covid vaccine causing secondary bacterial infection". Alle resultatene henviser igjen til dokumentasjon om de kjente myokarditt og perikarditt tilfellene som er betennelser i hjertet.

Liar, Liar pants on fire...

Sitat av aldarico Vis innlegg
Problemet med sånne som deg er at sterotypien er et speilbilde av det dere kaller konspitullinger. Begge parter er ganske like hvor svart hvitt tenkning ofte er den mentale-styringsmekanismen. Den ene part tror alt er et komplott styrt av hemmelige sammensvergelser, mens den andre part er ekstremt autoritetsro til alt som kommer fra den institusjonelle delen av samfunnet.
Vis hele sitatet...
Jeg er en cannabisnyter som har vært engasjert i ganske mange protester mot autoriteter, jeg har derimot gjort meg opp en mening rundt covid som baserer seg på utalelser av eksperter og dokumentasjon vist rundt vaksinene og statistikken.
Det er ikke enten eller som du prøver å male meg som.


Sitat av aldarico Vis innlegg
Bare så det er sagt, jeg er ikke mot vaksiner. Men jeg er mot dårlig vitenskap. Og jeg tror ikke den vitenskapen som finnes har svaret på en brøkdel av sannheten av MRNA teknologien. Man kommer likevel ikke unna at det går inn under definisjonen genterapi.
Vis hele sitatet...
Genterapi som har blitt brukt i mange år mot kreft...

Sitat av aldarico Vis innlegg
Slike hastebeslutninger som "tvangsvaksinering" og obligatorisk bruk av munnbind var tuftet på elendig vitenskap.
Vis hele sitatet...
Leste du det jeg skrev over? Vi ante ikke hva utfallet ville bli, SARS virus kan mutere fortere og farligere enn noe vi har hatt prolemer med før og å risikere menneskeheten på "vent og se" er ikke noe verdenspolitikerne var villige til å ta. Det er veldig lett å påstå det var en overreaksjon nå, men det kunne INGEN vite når covid spredte seg på det verste.

Munnbind er etablert praksis for å hindre dråpesmitte, eller mener du kirurger bare skal drite i det når de opererer? Asia har en etablert kultur der de verner andre når de har luftveissykdommer og bruker munnbind som forhindrer spredning og samtidig har man da økt produksjon fordi sykdommene ikke sprer seg like langt i samfunnet.

Sitat av aldarico Vis innlegg
Med tanke på folkehelseinstituttet og statistikk er det fristende å sitere Mark Twain. «Det er tre typer løgner: løgn, forbannet løgn, og statistikk".

Uten at jeg skal påberope meg å være noen ekspert på statistikk, så er det mye som peker i retning av FHI slår sammen statistikk over covid-dødsfall med dødsfall som skyldes vaksinene. Man kan spørre seg om covid dødsfall blåses opp og vaksinedødsfall skjules. Ikke vet jeg, men FHI er ikke en organisasjon som står fritt. Det ville vært kariæremessig selvmord for den enkelt ansatte å gå i mot konsensusen til sine egne indirekte arbeidsgivere.

https://www.fhi.no/op/dodsarsaksregi...steret-i-2021/

Og for ordens skyld tror jeg ikke FHI driver et komplott mot befolkningen, men at de ansatte som mange andre yrkesgrupper blir formet av BIAS rundt sin egen livsløgn.
Vis hele sitatet...
Sterke påstander uten fnugg av bevis, og så krydrer du det med å sitere en kjent skribent med glimt i øyet. Hva var det jeg sa jeg var lei av i disse diskusjonene igjen.. hmmm...

Sitat av aldarico Vis innlegg
Så når alt kommer til alt er må det være lov i et samfunn å fortelle høyt om det man selv observerer, som at flere rundt har dauet direkte rett etter vaksinasjonen. 2 av 3 får ingen erstatning etter vaksineskadene. Historien har vist seg siden den "livsfarlige svineinfluensaen" at det sitter langt inne for det offentlige å innrømme fatale konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Når det er uprøvbare påstander som enten er en særdeles ekstravagant hendelse så må du unnskylde meg om jeg krever bevis, er ikke meningen å være så kravstor altså.

Sitat av aldarico Vis innlegg
Det er bare å vente på neste pandemi hvor historien vil gjenta seg til å bli ganske lik. Men da mulig med regimer som vil få nord-Korea til å virke demokratiske om enkelte krefter får viljen sin gjennom.

https://www.nrk.no/norge/mange-far-n...ine-1.16465462

https://www.fhi.no/op/dodsarsaksregi...steret-i-2021/

.
Vis hele sitatet...
Sammenligninger med totalitære regimer for å spe på litt tyngde i ellers totalt grunnløse påstander. Greit du kan kalle aggresjonen min usaklig, men hva i satan skal jeg kalle det mølet du kommer med?

Angående pasienterstatning så er det noe helt annet, og noe jeg og ikke er fornøyd med her i landet, det finnes endel svin på skogen her og mye kan forbedres.

Sitat av robhol Vis innlegg

Expialidocious: perler for svin (utover at griser faktisk er relativt intelligente dyr) - hvis du kaster bort tiden din på dette bør du sørge for at du får noe ut av det.
Vis hele sitatet...
Ren underholdning på dette punktet, samt en kjerne av rettferdighet mot propaganda. I'm an idiot and i can't help myself.
Sist endret av Expialidocious; 5. august 2023 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
SARS virus kan mutere fortere og farligere enn noe vi har hatt prolemer med før og å risikere menneskeheten på "vent og se" er ikke noe verdenspolitikerne var villige til å ta.
Vis hele sitatet...
Han er konspitulling og du en hysteriker.
Sitat av StoreBu Vis innlegg
Han er konspitulling og du en hysteriker.
Vis hele sitatet...
Hysterisk morsomt
Uvaksinert 👍
Sitat av Expialidocious Vis innlegg

Genterapi som har blitt brukt i mange år mot kreft...
Vis hele sitatet...
mRNA er IKKE genterapi, mRNA har aldri før blitt brukt i vaksine, har blitt brukt som forsøk i en del behandlinger men bivirkningene har vært såpass store at det ikke har fått noen utbredelse enda. Derfor jublet produsentene når de kunne pushe vaksiner for en vaksine inneholder mindre mengder i forhold til en medisin som skal behandle noe og dermed er (tror de) faren mindre for alvorlige bivirkninger.
Sitat av daffe Vis innlegg
mRNA er IKKE genterapi, mRNA har aldri før blitt brukt i vaksine, har blitt brukt som forsøk i en del behandlinger men bivirkningene har vært såpass store at det ikke har fått noen utbredelse enda. Derfor jublet produsentene når de kunne pushe vaksiner for en vaksine inneholder mindre mengder i forhold til en medisin som skal behandle noe og dermed er (tror de) faren mindre for alvorlige bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Har en en pålitelig kilde, på dine påstander?
https://youtu.be/TuZ7-J7d0jk

Denne videoen er fra International European Parliament covid summit. De prater om resultatene etter mye forsking på både sykdommen og vaksinen. Den varer 10 minutter. De sier blant annet at vaksineskadde fins og må tas vare på. Veldig informativ video faktisk selv om dette er et tekstbasert forum. Og de som prater er vel noen av de mest informerte menneskene på planeten om temaet.

At det blir furore på et forum, som historisk sett har vært en plass der radikale ideer har vært velkommen, når noen prater om vaksineskade eller big pharmacy syns jeg er synd. Og jeg blir imponert over hvor blint enkelte tror på det offentlige narrative. Jeg vet ikke en dritt om vaksiner eller sykdommer men jeg vet at der det er milliarder å tjene så vil enkelte kjøre over lik for å sikre sin del av kaka.

Freak out.
Sitat av daffe Vis innlegg
mRNA er IKKE genterapi, mRNA har aldri før blitt brukt i vaksine, har blitt brukt som forsøk i en del behandlinger men bivirkningene har vært såpass store at det ikke har fått noen utbredelse enda. Derfor jublet produsentene når de kunne pushe vaksiner for en vaksine inneholder mindre mengder i forhold til en medisin som skal behandle noe og dermed er (tror de) faren mindre for alvorlige bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Det stemmer rett og slett ikke. Den første mRNA-vaksinen ble prøvd ut under ebola-utbruddet i vestafrika i 2014. Teknologien i seg selv er langt eldre enn det.
Uvaksinert 👍
Sitat av Deezire Vis innlegg
Det stemmer rett og slett ikke. Den første mRNA-vaksinen ble prøvd ut under ebola-utbruddet i vestafrika i 2014. Teknologien i seg selv er langt eldre enn det.
Vis hele sitatet...
Ingen mrna vaksine som ble godkjent eller brukt i stor skala utenom forskning/testing før covid vaksinene. Problemet frem til da har vært hjelpestoffet som bringer mrna inn i cellene og bivirkninger rundt dette som de tror de har klart å løse.
https://www.fda.gov/news-events/pres...e-june-25-2021

Today, the FDA is announcing revisions to the patient and provider fact sheets for the Moderna and Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccines regarding the suggested increased risks of myocarditis (inflammation of the heart muscle) and pericarditis (inflammation of the tissue surrounding the heart) following vaccination. For each vaccine, the Fact Sheet for Healthcare Providers Administering Vaccine (Vaccination Providers) has been revised to include a warning about myocarditis and pericarditis and the Fact Sheet for Recipients and Caregivers has been revised to include information about myocarditis and pericarditis.




Kjente to veldig unge personer som døde en stund etter vaksine. Vanskelig å si om det kom av vaksinen, covid eller andre faktorer, men dette var frisk og rask ungdom. Har sett en økning i dødsfall lokalt, men dette kan selvsagt skyldes confirmation bias.
Sist endret av DrDeath; 6. august 2023 kl. 15:11.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
https://youtu.be/TuZ7-J7d0jk

Denne videoen er fra International European Parliament covid summit. De prater om resultatene etter mye forsking på både sykdommen og vaksinen. Den varer 10 minutter. De sier blant annet at vaksineskadde fins og må tas vare på. Veldig informativ video faktisk selv om dette er et tekstbasert forum. Og de som prater er vel noen av de mest informerte menneskene på planeten om temaet.

At det blir furore på et forum, som historisk sett har vært en plass der radikale ideer har vært velkommen, når noen prater om vaksineskade eller big pharmacy syns jeg er synd. Og jeg blir imponert over hvor blint enkelte tror på det offentlige narrative. Jeg vet ikke en dritt om vaksiner eller sykdommer men jeg vet at der det er milliarder å tjene så vil enkelte kjøre over lik for å sikre sin del av kaka.

Freak out.
Vis hele sitatet...
Det som er trist her Astroman, er de som ser videoen du legger ut uten kontekst og tar dette for god fisk. Jeg liker å tro at ingen gjør ting ondt intensjonelt, så jeg regner med du selv gikk på limpinnen og ikke sjekket ut denne "doktoren" og folkene som taler i videoen du lenker til?

Siden mods ser ut til å ignorere regelen om egenargumentasjon:
Kildehenvisninger er bra, men ikke en unnskyldning for ikke å argumentere selv. Du kan dermed ikke argumentere utelukkende med en youtube-link eller lignende.
Vis hele sitatet...
så følte jeg egentlig for å ignorere deg, men siden folk går fem på så får jeg svare mot "Doctor" John Campbell, for han er IKKE medisinsk lege. Om vi ser på den første setingen i wikiartikkelen om han:
John Lorimer Campbell is an English YouTuber and retired nurse educator known for his videos about the COVID-19 pandemic. Initially, the videos received praise, but they later veered into misinformation.
Vis hele sitatet...
.
Legg også merke til hvor han på sleip vis presterer å si at han IKKE skal gå politisk, men nevner at EU parlimentet har frihet for å utrykke seg.

Det var det røde flagget som fikk meg til å begynne å grave litt, for det viser jo seg at panelet som så snakker, er utskuddene, kristenkonservative politikere med tvilsomme affiliasjoner.
Cristian Terheș er den som presenterer panelet, en katolsk kristenkonservativ politiker fra Romania som lobbyerte for konservativpolitikeren Traian Băsescu.

Christine Anderson - antiimmigrasjon, antimuslim.

Mislav Kolakušić - antivaksine politiker fra Kroatia, brukt mye tid på å kritisere vaksinen uten særlig innhold.

Dr. Robert Malone, er det eneste som er kvalifisert til å si noe her, men om du graver litt på han også kommer det frem at denne lovende legen som jobbet mer mRNA teknologi for å fremme vaksiner mot Zika og Ebola. Han ble stort sett ignorert, og det er noe dritt: Jeg er også klar over legemiddelindustrien har mørke sider og dyre vaksiner til u-land er ikke stor bussiness, på samme måte at malaria kunne vært utryddet for lenge siden. Det finnes organisasjoner som jobber med dette, bl.a. Gates foundation (Bill gates er faktisk en veldig god filantrop) men det hører man ikke så mye om i media.

Problemet oppstår når Dr Malone begynner å spre feilinformasjon om covid vaksinen, han er et av de få "legene" som har skapt mye styr over dette. Og for det har han fått berømmelse og penger, han har vært på Joe rogan show og fremmet Ivermectin som en kur i stedet for mRNA vaksinene.

Jeg anbefaler å lese litt om han her og her.

Han prøvde også å publisere "studier" med Ivermectin:
With another researcher, Malone successfully proposed to the publishers of Frontiers in Pharmacology a special issue featuring early observational studies on existing medication used in the treatment of COVID-19, for which they recruited other guest editors, contributors, and reviewers. The journal rejected two of the papers selected: one on famotidine co-authored by Malone and another submitted by physician Pierre Kory on the use of ivermectin.[31] The publisher rejected the ivermectin paper due to what it stated were "a series of strong, unsupported claims" which they determined did "not offer an objective nor balanced scientific contribution."[31] Malone and most other guest editors resigned in protest in April 2021, and the special issue has been pulled from the journal's website.
Vis hele sitatet...
Her kan du lese om et av rapportene hans som ble trekt pga falske påstander.

Jeg håper virkelig folk sjekker kilder før de tar ting for god fisk, og la meg legge til: Dette er NETTOP grunnen til at Mr Campbell og disse folka "hyller eu parlamentets åpenhet for ytringer", for feilinformasjonskampanjen til disse folka har blitt stoppet i døren i andre seriøse forum (campbell klager bl.a. på sensurering i UK, han klager egentlig over at han ikke får spre løgnene sine der lengre).

Sjekk alltid kildene til informasjonen, les om folkene som kommer med udokumenterte påstander. Og dette er nettopp hvorfor regelen om egenargumentasjon er skummel å la glippe.
For videoen, uten kontekst virker til å tegne et bilde at dette er offisiell informasjon som Eu parlamentet går god for, det er det ikke. Det er et helt åpent forum der hvem som helst kunne ytre sine bekymringer.

So Astroman, du skylder meg minst en sekser med pils, for jeg måtte kaste bort 2 timer av livet mitt på å vise folk at den pene videoen din er råttent møl av noe propagandapiss.
Sist endret av Expialidocious; 6. august 2023 kl. 18:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det som er trist her Astroman, er de som ser videoen du legger ut uten kontekst og tar dette for god fisk. Jeg liker å tro at ingen gjør ting ondt intensjonelt, så jeg regner med du selv gikk på limpinnen og ikke sjekket ut denne "doktoren" og folkene som taler i videoen du lenker til?

Siden mods ser ut til å ignorere regelen om egenargumentasjon: så følte jeg egentlig for å ignorere deg, men siden folk går fem på så får jeg svare mot "Doctor" John Campbell, for han er IKKE medisinsk lege. Om vi ser på den første setingen i wikiartikkelen om han: .
Legg også merke til hvor han på sleip vis presterer å si at han IKKE skal gå politisk, men nevner at EU parlimentet har frihet for å utrykke seg.

Det var det røde flagget som fikk meg til å begynne å grave litt, for det viser jo seg at panelet som så snakker, er utskuddene, kristenkonservative politikere med tvilsomme affiliasjoner.
Cristian Terheș er den som presenterer panelet, en katolsk kristenkonservativ politiker fra Romania som lobbyerte for konservativpolitikeren Traian Băsescu.

Christine Anderson - antiimmigrasjon, antimuslim.

Mislav Kolakušić - antivaksine politiker fra Kroatia, brukt mye tid på å kritisere vaksinen uten særlig innhold.

Dr. Robert Malone, er det eneste som er kvalifisert til å si noe her, men om du graver litt på han også kommer det frem at denne lovende legen som jobbet mer mRNA teknologi for å fremme vaksiner mot Zika og Ebola. Han ble stort sett ignorert, og det er noe dritt: Jeg er også klar over legemiddelindustrien har mørke sider og dyre vaksiner til u-land er ikke stor bussiness, på samme måte at malaria kunne vært utryddet for lenge siden. Det finnes organisasjoner som jobber med dette, bl.a. Gates foundation (Bill gates er faktisk en veldig god filantrop) men det hører man ikke så mye om i media.

Problemet oppstår når Dr Malone begynner å spre feilinformasjon om covid vaksinen, han er et av de få "legene" som har skapt mye styr over dette. Og for det har han fått berømmelse og penger, han har vært på Joe rogan show og fremmet Ivermectin som en kur i stedet for mRNA vaksinene.

Jeg anbefaler å lese litt om han her og her.

Han prøvde også å publisere "studier" med Ivermectin:


Her kan du lese om et av rapportene hans som ble trekt pga falske påstander.

Jeg håper virkelig folk sjekker kilder før de tar ting for god fisk, og la meg legge til: Dette er NETTOP grunnen til at Mr Campbell og disse folka "hyller eu parlamentets åpenhet for ytringer", for feilinformasjonskampanjen til disse folka har blitt stoppet i døren i andre seriøse forum (campbell klager bl.a. på sensurering i UK, han klager egentlig over at han ikke får spre løgnene sine der lengre).

Sjekk alltid kildene til informasjonen, les om folkene som kommer med udokumenterte påstander. Og dette er nettopp hvorfor regelen om egenargumentasjon er skummel å la glippe.
For videoen, uten kontekst virker til å tegne et bilde at dette er offisiell informasjon som Eu parlamentet går god for, det er det ikke. Det er et helt åpent forum der hvem som helst kunne ytre sine bekymringer.

So Astroman, du skylder meg minst en sekser med pils, for jeg måtte kaste bort 2 timer av livet mitt på å vise folk at den pene videoen din er råttent møl av noe propagandapiss.
Vis hele sitatet...
Det er ganske fair timelønn. Send kontaktinformasjon så ordner jeg en sekser.

Brannfakkel: at noen er mot immigrasjon og er anti muslim gjør de ikke nødvendigvis til dårlige fagfolk.

Er han er anti alle vaksiner eller bare covid?
Sist endret av Astro Man; 6. august 2023 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det er ganske fair timelønn. Send kontaktinformasjon så ordner jeg en sekser.

Brannfakkel: at noen er mot immigrasjon og er anti muslim gjør de ikke nødvendigvis til dårlige fagfolk.

Er han er anti alle vaksiner eller bare covid?
Vis hele sitatet...
Er det alt du har å hoste opp? Skal jeg liksom bare ignorere at du glatt overser hovedpoenget i posten min og kommer med små stikk som det her?

Please... gjør litt arbeid selv da, jeg har tatt kvelden nå og koser meg med en pils og skal straks fyre en joint. Om du kommer med noe mer substansielt skal jeg gjerne svare skikkelig i morgen.
Er det noen dokumenterte bivirkninger av hårtap?
Har hatt langt og friskt hår i mange år nå, men det har snudd veldig drastisk.
Jeg er ung og burde absolutt ikke være i alderen hvor det bare faller av seg selv
Har fulgt med på gruppen "Long covid", på Facebook. Er utrolig mange som har hjerteproblemer etter covid. Det har og kommet forskning fra utlandet, som viser at long covid gir mange forskjellige hjerteproblemer. Plutselig høyt blodtrykk, press i brystet, hjertebank osv
Sitat av daffe Vis innlegg
Ingen mrna vaksine som ble godkjent eller brukt i stor skala utenom forskning/testing før covid vaksinene. Problemet frem til da har vært hjelpestoffet som bringer mrna inn i cellene og bivirkninger rundt dette som de tror de har klart å løse.
Vis hele sitatet...
Nei, det har ikke akkurat vært så mye å godkjenne de for, sånn utover at det trolig var med på å hindre at Ebola-viruset ble til en pandemi. Vi skal prise oss lykkelige for at ikke et virus av Ebola sitt kaliber spredde seg like kjapt som Covid-19, da hadde vi trolig ikke sittet her å hatt denne diskusjonen nå.

I motsetning til hva alle vaksineskeptikere virker å tro så beveger medisin seg ganske sakte fremover, føre var-prinsippet står sterkt. Men det er totalt misvisende å si at dette var ny og totalt uprøvd teknologi som enkelte virker å tro.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Jeg anbefaler å lese litt om han her og her.
Vis hele sitatet...
Prøver du å virke troverdig mens du samtidig anbefaler linker til ytre venstremedier som The Atlantic og NYTimes?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Er det alt du har å hoste opp? Skal jeg liksom bare ignorere at du glatt overser hovedpoenget i posten min og kommer med små stikk som det her?

Please... gjør litt arbeid selv da, jeg har tatt kvelden nå og koser meg med en pils og skal straks fyre en joint. Om du kommer med noe mer substansielt skal jeg gjerne svare skikkelig i morgen.
Vis hele sitatet...
Det eneste du kommer med er personangrep mot de folka her. Hvordan mener du Malone sprer feilinformasjon? Artikler fra aviser som har pushet vaksinepropaganda holder ikke. Jeg må ha vitenskapelige uavhengige artikler.

At den ene er sykepleier og sier han er lege er ikke bra men bortsett fra det så mener jeg de andre tingene du nevner om de folka her ikke er relevant. Det her tok meg ikke så lang tid å skrive men siden jeg har en ganske høy timelønn blir det en sekser likevel. Vi er herved skuls.

Jeg kondolerer svartblod
Sist endret av Astro Man; 7. august 2023 kl. 14:53.
Edit: ser nå at motsvaret mitt fører til at jeg må suge pikken din. Jeg trekker meg herved fra diskusjonen
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det eneste du kommer med er personangrep mot de folka her. Hvordan mener du Malone sprer feilinformasjon? Artikler fra aviser som har pushet vaksinepropaganda holder ikke. Jeg må ha vitenskapelige uavhengige artikler.

At den ene er sykepleier og sier han er lege er ikke bra men bortsett fra det så mener jeg de andre tingene du nevner om de folka her ikke er relevant. Det her tok meg ikke så lang tid å skrive men siden jeg har en ganske høy timelønn blir det en sekser likevel. Vi er herved skuls.

Jeg kondolerer svartblod
Vis hele sitatet...
Jeg har gitt deg bevis og du får faen ikke avfeie det på så syltynt grunnlag. Du er en uerlig faen og nå er det nok. Wikiartikler er visst ikke nok, NY times er visst bare løgn og facktcheck AFP har visst ikke noe tyngde i følge deg.

Er det rart man blir forbanna? Her brukte jeg tid på å formulere et saklig svar til dere med kildehenvisninger fra flere uavhengige kilder og så blir jeg møtt med "Næh, venstrepropaganda, lol". Ikke noe arbeid, ikke et tafatt forsøk på å underbygge påstandene deres. Det her er som å krangle med en 5-åring.

Jeg spiller ikke ball lengre selv om jeg visste det kom til å ende her: i søla som robhol advarte mot. Men greit, da veit jeg hvor jeg har dere, jævla sleipe løgnere.
Sist endret av Expialidocious; 7. august 2023 kl. 15:03.
Det er så jalla at du gjør dette til en venstre/høyre sak som de gjør over dammen. Om en vaksine er bra eller ikke handler ikke om politiske preferanser. Jeg har forøvrig stemt Rødt i snart 20år.

Du angriper mine kilder og jeg angriper dine kilder tilbake så svarer du med å bli butthurt. Eneste søla som er her er den du gnir i trynet ditt mens du hever deg over alle andre. LOL
Sist endret av Astro Man; 7. august 2023 kl. 15:23.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det er så jalla at du gjør dette til en venstre/høyre sak som de gjør over dammen. Om en vaksine er bra eller ikke handler ikke om politiske preferanser. Jeg har forøvrig stemt Rødt i snart 20år.

Du angriper mine kilder og jeg angriper dine kilder tilbake så svarer du med å bli butthurt. Eneste søla som er her er den du gnir i trynet ditt mens du hever deg over alle andre. LOL
Vis hele sitatet...
Dine kilder? Du argumenterte ingenting, du fant en youtube video og posta uten noe mer.
Jeg tok meg tid og forklarte deg akkurat hvorfor kilden din er feil, og du svarer med å bare si at mine er feil, uten å forklare hvorfor og underbygge det med uavhengige kilder.

Du har ikke noe og komme med av substans og da begynner du å klage på språket mitt, som dog må innrømmes å være krass, er helt innafor når du ikke kommer med noe konkret eller med substans, du har ingenting saklig å komme med lengre.

Derfor er du umulig å diskutere med.
Sist endret av Expialidocious; 7. august 2023 kl. 15:42.
Jeg sa at aviser som gjennom en hel pandemi har pushet et narrativ har en egeninteresse av å publisere artikler som videre underbygger det de selv har frontet.

Men ja jeg er ganske kjip å diskutere med, men den eneste påstanden jeg kom med var at det fins vaksineskadde og at de må tas vare på. Det er vi vel enige i? Si ifra om du er gira på en øl engang. Tror vi er mer enige enn vi tror.