Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 726
Noen som snuser sterk snus her? som man kan kjøpe i sverige og norge. Jeg snuser freeze 21 og er drittlei smaken på den vil ha en ny som er på 20-60mg
Siberia rød er digg, fås på kiosker/bensinstasjoner. Eller f.eks på snuslageret.no. Den er rundt 43 mg. Og en ny som heter 24K crystal, litt sterkere.
Mvh
Siberia rød er perfeksjon om du vil ha det beste av det beste. Bensinstasjoner og kiosker rundt omkring selger det, er ikke så vanlig i matbutikk.
Anonym bruker
"Vettskremt Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyll kjeften med løs snus.
Siden du snuser epok kan jeg anbefale epok no 22 red glacier. Smaker vannmelon tyggis ish
20mg/g
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Revklo Vis innlegg
Siden du snuser epok kan jeg anbefale epok no 22 red glacier. Smaker vannmelon tyggis ish
20mg/g
Vis hele sitatet...
hadde en boks av den. kjente ikke nikoen i det hele tatt. Var god da
morkakespisende
Bro, om du er skikkelig niko-sugen, i sommer smalt jeg en snus mellom to tær på hver fot, en under hver arm og en på pungen. Jeg er nå i ferd med å prøve å slutte å snuse, så disgustingly sterkt merket jeg nikotinen. Kanskje ikke dra den så langt som jeg gjorde, men om du bare setter en pose på et ukonvensjonelt sted, så får du en helt ny opplevelse. Wallahi.