Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2277
Hei! Jeg tror imorgen blir min første gang jeg røyker hasj/cannabis/weed, jeg vet ærlig ikke, det er grønt ihvertfall. Jeg er ikke redd for å bli dopet eller noe sånt, kjøper av et familiemedlem. Men er fortsatt "redd". Hva burde jeg passe meg for? Hvor mye burde jeg ta, Hvordan skal jeg innhallere, o.s.v.

Takker for alle svar og tips <3
Skal du gjøre det alene?
Nei, det blir med en venn.
Er det første gang for dere begge?
Nei, bare for meg.
burde vært möderatör
Et positivt mindset er svært viktig. Fokuser på at du skal ha en positiv og avslappet opplevelse. Har du noia for å freake ut mens du røyker vil du mest sannsynligvis gjøre det også. 0.2-0.3 gram i en joint for to nybegynnere er passe mengde. Husk at det er lov å stumpe joinen og spare resten til senere om det blir for mye
Så tenker du at 1 inhale er bra nok for denne gang?
Ikke bland med tobakk(ihvertfall om du ikke bruker til vanlig). Nikotin har en tendens til å øke hjerterytmen enda mer, noe som ikke er så fordelaktig når man skal slappe av og nyte rusen.
Jeg antar at med 1 inhale mener du ett trekk av jointen, isåfall kan jeg si at dette ikke er nok. Lag en joint med ca 1/3 av et gram, ta to-tre trekk og gi den til neste mann, når han har tatt 2-3 trekk sender han den tilbake, fortsett slik til dere får skikkelig effekt. Jeg pleier å si at om du ikke er helt sikker på om du er fjern eller ikke, så har du røykt for lite. For når du først merker det, merker du det godt. Mange kan bli litt stresset første gang men da er det viktig å vite at det ikke er farlig og man bør ikke bevege seg fort men heller gå i et rolig tempo og slappe av mest mulig.
Ok, tusen takk. Har hørt i alle år at det finnes "syntetisk" hasj, som kan gjøre deg hjernedød elns idk. Er det falsk informasjon? Trenger jeg å tenke over det liksom?
Sitat av GuttHvisDuIkke Vis innlegg
Ok, tusen takk. Har hørt i alle år at det finnes "syntetisk" hasj, som kan gjøre deg hjernedød elns idk. Er det falsk informasjon? Trenger jeg å tenke over det liksom?
Vis hele sitatet...
Syntetisk cannabis og ''vanlig'' organisk cannabis er 2 vidt forskjellige ting og kan ikke sammenlignes. At det har fått navnet syntetisk cannabis er svært uheldig og ufortjent.

Du trenger med andre ord ikke å bekymre deg for det i det hele tatt.

Det blir helt sikkert en fin opplevelse, bare stress ned litt og føl formen underveis. Gjør som nevnt ovenfor; ta 2-3trekk av jointen å send den til neste mann for så å gjenta det. 0,2-0,3 gram i en joint er nok en fin start.

Kos deg!
Trikset er å slappe av, om du bekymrer deg og konstant tenker "er dette normalt?" så ødelegger du bare rusen for deg selv. Rusen av Cannabis kommer som oftest snikende, og kan gjerne komme 5-15 minutter etter man har røyket. Hvordan hver enkelt opplever rusen varierer, det avhenger både på deg, strain og mengde, men du kan vente deg å bli mer oppmerksom på kroppen din, omstendigheter rundt deg og at godteri er sykt digg. Om du blir stressa av rusen så bare tenk rasjonelt, det er ingen som har dødd av å røyke for mye, det er vanlig å få dårligere korttidshukommelse osv. Om du ikke klarer å slappe av så kan du trøste deg med at rusen begynner å avta etter 45-60 minutter. Lykke til
Det værste som kan skje er at du blir kvalm og kaster opp (også kalt ''å grønne ut'')
Bare slapp av mens dere røyker, se på en morsom film/serie, hør på chill musikk eller spill noe.

Trenger dere hjelp til å mekke opp, rulle osv så les her:
http://www.weedfarmer.com/joint_rolling/index.htm

Der står det godt forklart steg for steg med bilder og forskjellige rullemetoder, de 3 første er lette, resten for litt mer ''trente'' rullere