Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1381
Jeg har da laget trailere og videoer i en god del år nå, og da for det meste har vært til tv-serier i nyere tid tenkte jeg å gå tilbake litt til mine røtter med denne tributen - som er til Harry Potter serien.

Videoen er redigert nesten kunstnerisk, for å interessere og fange publikum, og for å skille den ut ifra de andre titialls andre tributsene på nettet. Se i HD!

Klikk her for å se videoen!
Jeg vil ikke se hele, da jeg "sparer" på filmene.
Har planer om å se filmene med et års mellomrom, slik at jeg har noe å glede meg til!

Men utifra det jeg så, så likte jeg det!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Jeg vil ikke se hele, da jeg "sparer" på filmene.
Har planer om å se filmene med et års mellomrom, slik at jeg har noe å glede meg til!

Men utifra det jeg så, så likte jeg det!
Vis hele sitatet...
Haha så tilfeldig, jeg gjør akkurat det samme og valgte å bare se så langt jeg var kommet, ga KP fordi jeg likte det jeg så
Sitat av Carmex Vis innlegg
Haha så tilfeldig, jeg gjør akkurat det samme og valgte å bare se så langt jeg var kommet, ga KP fordi jeg likte det jeg så
Vis hele sitatet...
Denne tributen hopper jo frem og tilbake mellom alle 8 filmene hele tiden. ser ikke ut til å være noe kronologisk tråd her.

Det sagt, liker veldig godt tributene dine, anjohan. De yter serien rettferdighet.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Synes den var veldig bra! Noen av delene passet ikke helt til det som ble sagt i mine øyne, men syns ikke det var nokk til å ødelegge helheten
Ja, enkelte steder var lyden ute av sync. Det la jeg merke til. Burde kanskje fikses om man er perfeksjonist.
Takk for konstruktiv kritikk og positive tilbakemeldinger! Setter som alltid pris på det