Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3787
Jeg er en kvinne i starten av 20 årene som er tilflytende i Bergen by. Har ikke så mange venninner her å hadde vært interessant å treffe flere jente(r) som man kan omgås på fritiden. Jeg ønsker en venninne som både vil være med å finne på ting og som man bare kan chille med

Jeg er en kreativ person som liker å finne på ting, har mange småhobbyer og liker alt fra en dyp samtale om livet til en vill fest. Liker også å reise og å oppdage og utforske nye ting.

Uansett det jeg ser etter er vell noen å sosialisere med, og noen man kan bygge opp en tillit og vennskap til.

Kunne du tenke deg og møte meg helt uforpliktende over en kopp te/kaffe er det vell bare å ta kontakt da vell

Jeg biter ikke.
Kjæresten min lagde en slik tråd i kvinneguiden, kansje lettere å finne vennine der.

Hadde det vært i Kristiansand kunne dere møtes :-P
Sist endret av TylerDurden; 4. juli 2013 kl. 20:41.
Tror ikke Freak er det beste stedet å finne venner. Dra ut en helg så møter du nok av folk.
Sitat av Honos Vis innlegg
Tror ikke Freak er det beste stedet å finne venner. Dra ut en helg så møter du nok av folk.
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke den beste møteplassen, men er mulig å finne seg noen likesjeler her inne og. Kanskje hun er heldig.

Oppfordrer deg til å ferdes der hobbyene og interessene dine tar deg, så møter du nok andre av lik natur der det gjelder. Eller hvis desperasjonen sniker seg innpå, lage et skilt med Gratis klemmer + vennskap og stelle deg i en eller annen hovedgate.
Sitat av morsom vampyr Vis innlegg
Kanske gå ut å lete etter venner
Vis hele sitatet...
Det er ikke alltid så lett når du er ny i en by.
Og Internett er en veldig fin kilde til å bygge nettverk.

Om en ikke liker å gå på fylla for å finne en ny venn for å så vite at dem ikke husker seg så kan dette være et mye bedre alternativ.
"Et lite, men utsøkt selskap", sa mannen. Han drakk alene.
Sist endret av Taurean; 5. juli 2013 kl. 22:18.
Bra med fisk som ikke biter også Kudos for oppfinnsomhet, kanskje du kan hive deg med på neste nff treff her i bergen?
Trådstarter
6 3
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Bra med fisk som ikke biter også Kudos for oppfinnsomhet, kanskje du kan hive deg med på neste nff treff her i bergen?
Vis hele sitatet...

Det blir jeg nok å gjøre. Når er det?
Sitat av MadamFishy Vis innlegg
Det blir jeg nok å gjøre. Når er det?
Vis hele sitatet...

Treffene er når folk tar initativ, og ikke så kort tid etter sist treff. Du kan jo kanskje lage en egen tråd om dette og begynne planlegging av et treff?
Sitat av MadamFishy Vis innlegg
Det blir jeg nok å gjøre. Når er det?
Vis hele sitatet...
Er bare å ta initiativ, er vel historisk sett rundt 10-15+ som stiller.
Er jenter fra Bergen her også. De jeg personlig kjenner til er 20-21 år gamle. Selv er det nok litt langt å dra til Bergen, gitt. Ellers skulle jeg gjerne vært med deg på dybden av alt mellom himmel og jord.
Sitat av MadamFishy Vis innlegg
Det blir jeg nok å gjøre. Når er det?
Vis hele sitatet...
Alt etter hvordan været er fremover, arragerer jeg muligens grilling på etellerannet tilfeldig sted i løpet av sommeren.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
6 3
Sitat av Sinken Vis innlegg
Alt etter hvordan været er fremover, arragerer jeg muligens grilling på etellerannet tilfeldig sted i løpet av sommeren.
Vis hele sitatet...
høres bra ut gi meg en heads up når du skal arrangere da
Skulle gjerne møtt deg jeg om jeg var jente , men er nok ikke det, og jeg er i en annen by.

Kanskje du skal spørre på http://forum.kvinneguiden.no/ isteden? Sjansen for å treffe folk i målgruppen er nok større der.