Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 442
Hei!

Ønsker konstruktiv kritikk på en turist-app jeg har laget for Trondheim. Tanken er etter hvert å skalere prosjektet (samme konsept for flere byer), men jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger først

Appen heter «Trondheim City Guide» og kan lastes ned gratis fra Store, eventuelt via http://www.windowsphone.com/nb-no/st...9-2183875b402d

App-konseptet er ikke spesielt komplisert: man får en oversikt over Trondheims mest aktuelle sightseeing-steder, restauranter, barer og lignende, sammen med «vis på kart», veibeskrivelse, dele-på-Facebook-funksjonalitet osv. Så lenge man har lastet ned kartet over Trondheim på forhånd fungerer alt utenom Facebook-funksjonaliteten i offline modus.

Det jeg ønsker feedback på er:
  • Generell brukeropplevelse – er appen intuitiv nok?
  • Hva mer av funksjonalitet bør tilføyes? Hva ville du likt å se i en turist-app?
  • Finnes det bugs jeg ikke har avdekket?

Tips til flere attraksjoner som bør tilføyes tas gjerne imot også

På forhånd takk!