Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 445
Yess, søker kritikk på et bilde jeg nylig har redigert. Prøvde et ''flawless'' og sminket forsøk, og det er gjort i GIMP. Dette er mitt andre forsøk på å sminke noen ved å redigere, prøvde å få til ''smoky eyes'' og endra på leppefargen og addet litt blush i kinnene.
Har også fjernet ujevnheter/prikker i huda, fikset på nesen og posene under øyene, endret lysstyrken på øyene, rydda litt på øyenbryna samt gitt dem en litt sterkere farge.

Hva er det jeg burde ha gjort bedre? Jeg vil gjerne vite det, kritikk er helt greit, både negativt og positivt.

http://img514.imageshack.us/img514/2149/beforeafterw.png
Du burde ha gjort noe med huden på hals og hånd. Nå kommer det alt for tydelig frem at annsiktet er fiksa på.
Ferdige versjonen ser ut som en tegneseriefigur. Du dro litt vel hardt i spakene når du redigerte huden hennes. Det skal bli mykere, men detaljene skal ikke forsvinne. Under øynene f.eks. Men, stå på
Sist endret av Butchern; 24. august 2009 kl. 19:51.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Uten at jeg kan noe som helst om foto og redigering å synes jeg ansiktet mistet en del dybde, og så kanskje litt flatt ut, etter redigeringen. Kan være fordi det mangler "skyggelegging" enkelte steder?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Bra, men øynene tror jeg du har gjort litt for mye med,,,
De er litt skarpe i kantene på en måte :P
Carynn's Avatar
Trådstarter
15 5
Mhm, dere har ganske rett nå som jeg tenker meg godt om. Syntes jeg fucka opp øyene mest egentlig, endret jo kontrastene i selveste øyeeplet, noe som får det til å se hvitt ut, og det får deretter det til å se falskt og redigert ut.
Og til deg som sa jeg dro litt hardt i spakene angående redigeringen på huden; Jepp Er ganske så perfeksjonist, vil ikke se en eneste rynke eller flekk, men det gir jo som oftest et unaturlig resultat.
Skal prøve det bedre neste gang, satser på et mer naturlig resultat