Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 433
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke turet på 8 måneder…

Fikk tak i 4x 150ug.

Problemet er at dosen som blir reklamert er såsi aldri riktig. Er disse 50-100ug eller faktisk 150ug? Hvem vet.

En tur på 150-200ug er det jeg ser etter. Noe mindre og jeg tenker at det blir en litt skuffende tur.

Burde jeg tro på at dem er 150ug eller gamble, droppe 2x og håpe på at dem ikke er 150ug?

Har vert oppi heroic doser før, men det var når det var turing 1-2 gang i måneden, 5 måneder på rad.

Min siste tur var på 400-450 og den turen var virkelig en bad trip.

Er ikke redd for 300ug, men samtidig litt redd siden det var så lenge siden sist.

Hva tenker dere?
Jeg vil alltid prøve 1 lapp først for å teste hvor sterk den er. Som du sier er det aldri riktig dose og som regel er de veldig underdoserte:

Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Jeg vil alltid prøve 1 lapp først for å teste hvor sterk den er. Som du sier er det aldri riktig dose og som regel er de veldig underdoserte:

Vis hele sitatet...
Yeah trur jeg går for en lapp å teste med, men blir skuffa om det ender å være veldig lite.. Hate den følelsen av snart så turer jeg skikkelig, men ender opp med ingenting.

Kan nevne at jeg var der da det ble dryppet på sukkerbitene, så kan det være legit 150? Vanligvis så er det son att lapper ikke kan holde mye og at dem mister litt og litt over lang tid.
Helt umulig å skulle anslå hvor mye mics de inneholder. Dråpene kan jo også variere bittelitt i størrelsen når de kommer ut av flasken. Jeg har 2 flasker hjemme, den ene skal ha ca 120 mics dråper, den andre 150 mics, så at den du så inneholder 150 er jo veldig mulig, men man kan ikke si sikkert. Du må nesten bare prøve en lapp å krysse fingrene.

Husk og at siden det er såpass lenge siden, så har du null toleranse. Så 1 dråpe kommer du nok langt med.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da tar du en kveld med en lapp og er ikke det tilfredstillende tar du deg en ny kveld to uker senere med en og en halv lapp
Eneste fornuftige her er naturligvis å prøve en først og se det an etter det.
Skal du være helt sikker så løs opp alle 4, og prøv 25% av blandingen som da vil være gjennomsnittet av en lapp og man vet man har 3 ganger så mye igjen.